Metaliczne stuki i zablokowany

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mrGmass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:50
Lokalizacja: CK

Metaliczne stuki i zablokowany

Post autor: mrGmass » ndz kwie 22, 2012 15:01

Witam.
Moja golfina chyba wyzionęła ducha.
Przy próbie odpalenia były wielki problemy. Zapalał i gasł.
Po kilku takich próbach już w ogóle nie zapalał, a później zaczął wydawać jakieś metaliczne stuki (jak na filmiku).
Myślałem, że dźwięk pochodzi spod pokrywy klawiatury, ale to chyba coś głowicy.
A w pewnym momencie się zablokował całkowicie.
[youtube][/youtube]
Wie ktoś z Was co mogło to spowodować? Dodam, że wcześniej normalnie jeździł i odpalał.
Obawiam się, że to już koniec mojego klekota :(
Bardzo proszę o pomoc w rozpoznaniu problemu.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Metaliczne stuki i zablokowany

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 22, 2012 19:12

Przeskoczył pasek rozrządu,albo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=44967" onclick="window.open(this.href);return false; :-(


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mrGmass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:50
Lokalizacja: CK

Metaliczne stuki i zablokowany

Post autor: mrGmass » ndz kwie 22, 2012 23:33

Samo przeskoczenia paska chyba nie spowoduje zablokowania silnika.
Obawiam się, że silnik będzie do wymiany, albo do kapitalnego remontu. Co niestety skończy się dla mojego autka bardzo źle :(



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Metaliczne stuki i zablokowany

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 23, 2012 07:00

mrGmass pisze:Samo przeskoczenia paska chyba nie spowoduje zablokowania silnika.
Jak to nie? Przecież fazy rozrządu pomieszają się i dojdzie do kolizji tłoków z zaworami.
Zdejmuj głowicę i wtedy będziesz wiedział co robić.Przypuszczalnie tylko głowica będzie do remontu lub wymiany.
Jak już zdejmiesz,to zrób dokładne fotki tłoków i głowicy,później wrzuć tutaj,to coś wymyślimy :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Gpiatkacombi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob lut 04, 2012 12:08
Lokalizacja: warszawa

Metaliczne stuki i zablokowany

Post autor: Gpiatkacombi » pn kwie 23, 2012 13:17

Stąd właśnie metaliczne stuki,jak przeskoczy pasek wtedy tłok uderza o zawór



Ryszard M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw cze 03, 2010 09:07
Lokalizacja: Kębłowo

Re: Metaliczne stuki i zablokowany

Post autor: Ryszard M » pn kwie 23, 2012 21:32

Witam
Przy takim kręceniu powinien pokazać się olej na wałku.
Pozdrawiam


NIXON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości