problem z moim mk2 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

devill
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 17, 2006 17:32
Lokalizacja: gmina czarnkow

Post autor: devill » pn lip 17, 2006 17:45

ludzie
przeczytalem wasza pogawedke i rece mi opadaja mialem juz rozne samochody VW golfa 2
renault a teraz mam nissana w dislu
wszystkie samochody mialem w dislu
zachwalacie jakie to dobre i trwale samochody a ja wam powiem uczciwie te samochody sa tylko i wylacznie uzywane w mojej branzy poniewaz sa do nich tanie czesci
a w srodku golf 2 wyglada jak by tapicerka byla tasakiem ciosana silnik jest faktycznie trwaly ale to normalka ze przy 1.6D i TD pekaja glowice a nei sa one tanie do tego czesto zawieszenie jest twarde na szosie bajka ale na nierownosciach niech je szlak trafi zamiast miekko przechodzic przez dziury to amoty dobijaj a micha wrecz w ziemie sie wbija do tego pompa olejowa jest slabo umocowana przez w terenie (las) jezdzac dziennie ok 60-100km nie uniknie sie oszczedzenia michy a pompa sie po ilus udezeniach urywa. a do tego co sie tak pienicie ten model pamieta komune wiec jest to teraz tylko stary rupiec ktorym jezdzi biedota myslaca ze ma wspanialy samochud
albo ludzie kturzy patrza ze ma czesci tanie i nie jest to zadne cudenko tylko zwykly zlom w ktorego jak w kazdego innego trzeba teraz ladowac kase by to jeszcze jezdzilo!!!!!!!!!
kupcie sobie golfa 4 wtedy sie kluccie jak ktos powie ze to zlom!!

pozdrawiam manniakow G2!



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 17:53

devill, co kolega kowala !!! Człowieku mój tato jeździ po lesie już 25 lat jest leśniczym i cały czas Golfe 2 wstawił sprężyny od Passata. Piszesz że to są graty z komuny to dlaczego jest tyle golfów na ulicach bo są nie zawodne. Jakie głowice pękające czy bloki, ludzie o czym w piszecie jak się katuje auto to i pękają bloki. Co do wyglądu wystarczy trochę chęci i kasy a auto jest piękne. Ja wole golfa jak reno 19, czy peugota albo gnijącego opla.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pn lip 17, 2006 17:57

o Co wy sie spieracie, przeciez w kazdym pismie golf 2 i golf 3 jest najlepszym autem danego roku w swojej klasie, wszystko porownuje sie tylko do golfow, porownania oceny wsyztsko w odniesiueniu do golfow, zreszta z mk4 tez juz tak jest, golf to zajebista fura, mialem juz bmw e30 mialem mk3 mialem tez escorta, i powtorze tylko GOLF !!!!

nie dlatego ze go teraz mam, powinenem psioczyc bo padla pompa wtryskowa ( w plecy 500 zl) , a jednak i tka jestem zdania, fajne auto,szerokie laki, trzyma sie drogi zaieszenie mam normlane wiec jakie znowu twarde, miski olejowej nie urwalem nigdy nawet w zglebowanej bmw e30, kolego KOWALA rowniez idz na inne forum :D



solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 19:16

Człowieku ja deptam w swoich dieslach 120 -140 km\h dla nich to norma pa 170 depne jak trzeba, robie 60 - 80 tyś w roku i nic, a Reno daj spokój padaj na 3 biegu. Człowieku filtr do oczyszczania paliwa i kolega w poście pisał że mu się zapchał bo jeżdził na rezerwie. Filtr ile przecedzi syfu?? Nie dużo !!! Wymienił i ma już spokuj o co ty walczysz !!!! Jak dla mnie jesteś kowalem nie mechanikiem i w życiu nie dałbym Ci auta w łapy.
hehe atak więc filtr się zapchał, jednak ma jakąś wydajność skoro się zapchał, a pompa nadal działa poprawnie... a nie wpadliście na taki pomysł że filtry się wymienia co jakiś czas bo zapychają się chociaż by parafiną? chyba nie... rozetnijcie kiedyś taki filtr, gwarantuję wam żę papier filtracyjny będzie się lśnił jak szyba w słońcu;]



jednak mnie się wydaje że reno z silnikiem 1,9 wolnossący mimowszystko jest trwalszy i mocniejszy niż golf 1,6 z doładowaniem, choć by z tego względu że... przy każdych obrotach jest elastyczny, non stop dysponuje swą pełną mocą i momentem obrotowym niż doładowany golf, diesel typu wołek jak i turbinowiec są żwawe na każdym prawie żę biegu, niestety stara święta zasada klekotówże im wyższe obroty to tym wyższa moc i wyższy moment obrotowy, nie tak jak przy benzynowcu... jakoś nie zaówązyłem nigdy by moje reno gorzej się zbierało na 4 czy 5 niż na 3 biegu... a z golfem mam porównanie, brachol mój jeździ golfem w klekocieTD! jeździłem tym autem również, i mam odczucia takowe,m
twardy jak stare wyleżane wyro, coś ala podłoga , wnetrze można określić jednakowo , tak jak bym oglądał babe bez cycków wszystko kanciaste, proste trzeszczące plastiki i głośno nie stety... kierownica cholernie ciężko idzie, jeszcze nie spotkałem golfa który by nie miał luzów bez pośrednio na układzie kierowniczym, na kolumnie kierowniczej, fakt, silniki pracują miekciej niż przy renówkach, renie klekocza twardo, ale i bardziej zdecydowanie, lubię twardy klekot. golfy mają lepiej rozwiązany układ zaworowy, tzn chodzi mi o hydrauliczne regulatory luzów zaworowych, reni 19 nie stety jest regulowane płytkami, samo zło... każde auto ma swoje zalety i wady, ale ja akurat widzę więcej wad w golfie bo mnie jako tako te auto się ni cholery podoba, a reno ma jakiś krzetałt subtelną linie jak i silnik którego praca przypadła mi do gustu, al jedno pocieszenie :D suje się tak samo jak każde stare auto ... i równie żadko jak golf! albo i często wszystko zależy od kierowcy.

Devill tutaj masz rację.

A do tego zachwalał Reno 19 chyba nim jeździ do slepu odalonego o 100 m.
czy każdy golfista ma tak rypnięte i hamskie poczucie chumoru?
odbij na inne forum, widac masz swoje racje i nie sposob Ci nic powiedziec, masz racje wszystko recznie zadnych maszyn :)

oby tak dalej, i obym nigdy nie trafil na takiego mechanika ktory z sluchu bedzie mi regulowal dieslowski motor, boze :(
osłuchoją silnik można wiele żeczy zdiagnozować...

devill, co kolega kowala !!! Człowieku mój tato jeździ po lesie już 25 lat jest leśniczym i cały czas Golfe 2 wstawił sprężyny od...

tak? całe 25 lat jeździ po lesie golfem 2?


no nieźle :D , to twój Tata musiał być nadziany w czasach głębokiej komuny, i stanu wojennego, a i musiał kupić jakąś wersje prototypową, bo wiem golf 2 był produkowany w latach 1983 do 1992 co od 1983 roku do dzisiejszego dnia daje 23 i pół roku od wyjścia pierwszego golfa 2 z taśmy produkcyjnej Baranie, nie gość że brakuje Ci kultury to i masz dziury w wykrztałceniu, skończyłeś choć szkołę podstawową? bo ja skończyłem średnią naet i nawet liczyć potrafię :D ;]
oby tak dalej hehe to ja zacznę twierdzić że jechałem renówką 200 km/h :lol: :bajer:

lluukkaasss : miałeś okazję kiedy kolwiek okazję jechać renault'em 19 w dieslu? jeśli nie to dlaczego twierdzisz że to złom ? masz do tego choć jakies podstawy?


wymagasz szacunku , to szanuj innych sam.

widać że brak wam argumentów na jakie kolwiek uzasadnienie waszych teorji skoro nadal żucacie wobec mnie i Devilla wyzwiskami...

kultura golfiarzy czy co ?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 19:42

solaris pisze:a nie wpadliście na taki pomysł że filtry się wymienia co jakiś czas bo zapychają się chociaż by parafiną? chyba nie... rozetnijcie kiedyś taki filtr, gwarantuję wam żę papier filtracyjny będzie się lśnił jak szyba w słońcu;]
Człowieku kolega kupił auto niedawno i jeszcze nie zmienił, a taki filtr rozbierałem i jest zafajdany nawet jak jeżdzisz na super paliwku !!!!!!!!!!!!!
solaris pisze:reno ma jakiś krzetałt subtelną linie
Dlamnie wygląda jak czopek :P
solaris pisze:jednak mnie się wydaje że reno z silnikiem 1,9 wolnossący mimowszystko jest trwalszy i mocniejszy niż golf 1,6 z doładowaniem, choć by z tego względu że... przy każdych obrotach jest elastyczny, non stop dysponuje swą pełną mocą i momentem obrotowym niż doładowany golf
Człowieku i tu się z tobą nie zgodze u mnie na osiedlu koleś ma reno 19 1.8 i na 3 biegu go gubie. Nie ma najmniejszych szans. A co do elastyczności mój na każdym biegu ciągnie wystarczy zrobić kilka modów a stu-kone auta padają na pysk !!!
solaris pisze:no nieźle , to twój Tata musiał być nadziany w czasach głębokiej komuny, i stanu wojennego, a i musiał kupić jakąś wersje prototypową, bo wiem golf 2 był produkowany w latach 1983
Tak mój tato miał kupione auto podkoniec 1983 roku, czepiamy sie dwóch lat!!! Baranem ty jesteś!!! niedługo bronie inżyniera, a silnik z Golfa 2 bedzie tematem mojej pracy. Nie wychowany jesteś ty po pier..... głupoty i tak myśle, że szkoda nerwów na dekla.
solaris pisze:lluukkaasss : miałeś okazję kiedy kolwiek okazję jechać renault'em 19 w dieslu? jeśli nie to dlaczego twierdzisz że to złom ? masz do tego choć jakies podstawy?
Ja jeżdziłem tym czymś i za te pieniądze nie kupił bym tego czegoś. Jest to auto awaryjne drogie w utrzymaniu i do tego wygląda że szkoda pisać.
Argumentów jest dużo za Golfem ale ciasnej głowie z zaocznego L.O i tak nie wytłumaczę, narka


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 19:52

technikum jak już zaczynając od końca

auto awaryjne? tutaj bym się kłucił, ale różne wersje wcyhodziły mniej lub bardziej udane, tak jak golfy

nie wychowany to Ty jesteś, kto poierwszy nazwał mnie kowalem i kłypolem? już do czymmś tam w łeb nie wspomnę...

diesel se dał radę z 1,8 ? najsłabsza wersja tego auta ma z tego co pamiętam 90 km... to jest nie możliwe :lol: mój na 3 biegu to się dopiero rozgrzewa, widzę że wy widzisz i szłyszysz to co chcesz widzieć/słyseć

odnośnie filtra... każde paliwo zawiera siarke i parafine , a parafine przedewszuystkim wyłapuje filktr paliwa ;]


mówisz że masz doświadczenie, jakś go nei widzę



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 20:08

solaris pisze:diesel se dał radę z 1,8 ? najsłabsza wersja tego auta ma z tego co pamiętam 90 km... to jest nie możliwe mój na 3 biegu to się dopiero rozgrzewa, widzę że wy widzisz i szłyszysz to co chcesz widzieć/słyseć
A widzi doładowane 70 boćków na 3 biegu. A jak ten twój się rozgrzeje to ja jestem już na miejscu!!

Prosze przestań pisać masz swoje forum, pisz tam o soim wspaniałym Reno 19 jak to bierzesz golfy i jakim jesteś wspaniałym mechanikiem.

dzięki tobie żadnej Renówce teraz nie popuszcze, nawet Meganka będzie musiała deptać.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 20:16

nadal mi się z ciebie śmiać chce, potwierdzasz brak argumentów na klontynłowanmie tej rozmowy i nic prócz dosrywek Ci więcej na myśl i klaawiaturę nie przychodzi, podziwiam cię,

a jaki masz czas do 100tki? 5, 6 7 sekund? może mniej ?


jeszcze troche to polo 1,4 w klekocie będzie zamiatało lepiej jak porsze :D takiety te wasze golfy normalnie



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lip 17, 2006 20:18

solaris, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa co za młot!!!
stary ja mialem taka renowke z takim silnikiem
najgorsza padaka pod sloncem
stary ja 3x blok w nim wymienialem i 4x glowice pekaly weze obudowa od skrzyni biegow palila sie instalacja olej ze skrzyni wyciekal gotowal sie co chwile rozne cuda nie widy
co ty chcesz porownywac Renuara bym nawet niechcial do kozy(rower) porownac ktora lezy na wsi za płotem,sztrucel jakich malo na swiecie


co do szkoly to widac twoje technikum chyba specjalne ze nawet pisac nieumiesz prostych wyrazow chlopie i ty masz czelnosc sie wyklucac o wyksztalcenie zobacz co ty za byki stawiasz!!!!!

renowa to najgorszy kibel jakim kolwiek jezdzilem zeby on byl ze zlota i tak bym go niewzial bo wiem ze to padlina ktora sie sypie gorzej niz piasek na pustyni.

niewiem o co tu walczysz ale z 1.6TD bys niemial szansy zadnej
jak moze ciagnac na kazdym biegu tak samo co za kolo!!!!!! 3,4,5 aaaaaaaaaaaaaaaaaa rozwaliles mnie!!!!!


na 3 sie rozgrzewa do czerwonosci i pada uszczelka pierscienie i inne niezidytyfikowane czesci w tym silniku :rotfl:

miekko moze i jest ale i tak wole golfa ktory pewnie wchodzi w zakrety a nie tak jak renuar lusterkami zachaczalem o asfalt bo kladl sie na kazdym zakrecie
to typowy tapczan do jazdy na wprost dla malo wymagajacych kierowcow czyli bab oby do przodu

a w tym syfie same skory tak?? zero plastiku??

renowy maja oblesny plastik z butelek po Nałeczowiance :rotfl:

chlopie co ty chcesz porownac!!
srake do golfa??

w dodatku powiedz jak kolo wyjmujesz zapasowe :rotfl: to jest dopiero operacja!! :rotfl: :panna:

albo zawias tylny jak zle skrecisz belke to niebedzie mogla przejezdzac przez mosty bo za wysoko dupsko bedzie miec zadarte!! :panna:

wy kierowcy innych marek niemozecie zrozumiec opinii na temat golfa i uporczywie sie trzymacie zasady "zesram sie a niedam sie"



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lip 17, 2006 20:23

jest tu moderator?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 20:33

czy audi czy choć by rojs jest sraka , a golf jest gnot? nie golf w szczególności 2 ro kupa jakie miało okazje się po polskich drogach kulać, w dodatku cholernie pospolite, dla pospolitych ludzi! wieśniaków tak zwanych



devill
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 17, 2006 17:32
Lokalizacja: gmina czarnkow

Post autor: devill » pn lip 17, 2006 20:46

jezu wy mie dobijacie nie bede z wami sie klucil bo widze ze wasza kultura konczy sie po wysiadce z golfa albo wcale jej ne imacie. zachowujecie sie wulgarnie i chamsko!
fakt golfy zawsze nr jeden w sprzedazy w swojej klasie ale jest to spowodowane tylko tym ze ma taka renome ktora wyrabial przez lata! a ze niby jest najlepszy bo tyle ich jezdzi w polsce temu ich tyle jezdzi w polsce bo duzo ich jezdzilo w neimczech ale niemcy ich sie pozbyli bo sa stare i niekonfortowe oraz juz z wiekiem awaryjne!
ale i tak mam gdzies wasze golfy jezdze od roku nissanem (japoniec jak by ktos nie wiedzial) i jest w dislu jest mulowaty ale wiem jedno mimo ze ma przejechane 250 tys km to stojac na dworze przy mrozie -34 stopnie celcjusza bez zgrzytu odpalil a puniej ciagalem golfy, citroeny , ople
i wiem ze jeszcze przejade bez awarii co najmiej 200 tys
tylko wymiana paskow
a co do filtrow ze renowki maja drogie kupa prawda czesci sa takie same drogie tylko ze w reno jest droga poloska (nie wymienne przegoby) ale nawet na pukajacych przegobach bez ich katowania sie przejedzie 100tys a nei golfem max 1 tys
a filtry sa tansze niz przy golfach! a paski i swiece zarowe ta sama cena!



Awatar użytkownika
muchenz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 22:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: muchenz » pn lip 17, 2006 20:46

zaprzal pisze:jest tu moderator?
No, fakt. Wyjątkowo słabo moderowane to forum. Wycieczki osobiste, brak kultury wypowiedzi i nikt nie dostał ani jednego banana......... :grin:



solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 20:52

jeśli mowa o tym że renówki się gotóją bzdura wierutna, jeśli waszym zdaniem wszystkie renie się gotują, to ja mam chyba jakiś wyjątek, to niech ktoś wytłumaczy mi to-->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55702 trafiła kosa na kamień



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości