problem z moim mk2 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pn lip 17, 2006 03:09

powiem tak wydaje mi się że pompa wtryskowa jest ok...........ale nie miałem sytuacji żeby auto podczas jazdy mi odwalało jakieś cyrki...auto zaparkowałem na wysokim krawężniku dwoma kołami czyli ustawienie było pochyłe a benzyny miałem poniżej czerwonego pola ....

czy prawda to że sprawdzenie pompy wtryskowej bardzo dużo kosztuje??bo mam zamiar gdzieś za miesiąc jechać na urlop i lipa będzie jeśli mnie zastanie znów to samo

(ps. dokładnie moje problemy zaczęły się od momentu kiedy po dłuższym postoju poszedłem do samochodu i chciałem go przeparkować a raczej cofnąć pare metrów...odpaliłem bolida i na zimnym silniku cofnąłem do tyłu zgasiłem go szybko i chciałem ponownie odpalić żeby cofnąc jescze dalej i wtedy zaczęły się te jaja...)
filtr paliwa był pordzewiały a w środku czarna smoła...

ehhh ale się rozpisapłem ale to przynajmniej pozwloli (może)dowieść czy mam szykować się na urlopik czy na naprawe pompy:P

thx za pomoc;) :bigok:



solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 07:01

jasna cholera, jak to czytam to aż mnie szlak trafia jakie wy głupoty pierdzielicie, a więc w jaki sposób ma zaciągnąć syfu z baku paliwa bo co? bo jest mało paliwa? ??? głupota! nie zależnie od ilości paliwa w zbiorniku paliwo ze zbiornika jest zawsze zasysane z najniższego punktu w zbiorniku! tak więc jeśli by miało zaciągać syf ze zbiornika to tak samo by zaciągało jak i na pełnym tak i na pustym!, tutaj w tym przypadku zapowietrzała się pompa nic więcej, jeśłi już by zaciągneło syfu ze zbiornika to powiedzcie szczeże , po jaką cholere jest coś takiego jak filtr paliwa i odstojnik w nim zawarty?! doczcie się , a potem takie wywody pierdzielcie! Jestem mechanikiem z wieloletnim starzem, a takich pierduł to jeszcze nie czytałem jak żyję, hehe sprawdzenie pompy 500 zł? w poznańskim pompiaż za sprawdzenie pompy plus regulacja pompy i wtryskiwaczy bierze od 60 do 100 zł nie wiem z kąd wy bierzecie te ceny... koszt używanej pompy to mniej więcej 380-420 zł.... zajeżdżacie lamerstwem na kilometr.... żal mi was golfowcy, nie ma to co reno 19 w klekocie..... i troche wiedzy na ten temat....


Pozdrawiam Solaris



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn lip 17, 2006 07:33

solaris pisze:Jestem mechanikiem z wieloletnim starzem
chyba czas który miałeś na szkołe spędziłeś w garażu...czemu obrażasz innych ?? pozatym sprawdzenie pompy a regeneracja to jakby 2 różne rzeczy. pewnie za te 100 zł sprawdzą i ustawią ci pompe z wyjęciem na stół i założeniem do auta i ustawieniem kąta. ?? ciekawe gdzie...masz RENO to siedź i sie nim baw a nie krytykuj golfowców. nie wszyscy tu są doświadczonymi mechanikami jak ty. wczoraj widziałem w wyścigu F1 że koleś miał problem z nakrętką koła, może wyślij swoje CV skoro jesteś taki mądry :bigok:
chciałbym powiedzieć że cie pozdrawiam ale bym skłamał


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 07:49

sorry, nie chciałem was obrażać, ale czasami człowk nie wytrzymuje jak ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o naprawie samochodu tym bardziej diesla ( które zawiłymi silnikami) wywalają teorie nei z tej ziemi. Człek nie daje rady siedzieć cicho i musi się odezwać, golfy w klekocie są dobrymi autami, nie zważając na ich małe wady i zalety, ale to każde auto ma... Ogólnie jestem porwyczym człowiekiem i działam pod wpływem chwili tak więc nie bierzcie sobie do serca .

Przepraszam jeśli kogoś obraziłem.

pozdrawiam Solaris



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pn lip 17, 2006 10:16

jestes mechanikiem ale chyba naprawiasz maluchy do 80 roku, te na chromowanych zderzakach ROTFL

kolego regenracja pompy i wtryskow za 60 zl. boze kochany tutaj wygrales, to chyba jakis ciec by sie podjal calego dnia roboty za 60 zl, i nie mow ze w okolicach Poznania sa takie cney bo mieszkam od Ciebie tylko 100 Km w takim razie, zreszta nie sadze zeby ktos wyregenerowal pompe taniej jak za 300 zl, sam bym sie nie podjal.

a to zasysanie z baku, jasne ze nie ma roznicy, swietny z Ciebie mechanik,wez pod uwage ze jak mas zpelny zbiornik to wszystko sie miesza i tzn FOFŁY plywaja sobie na gorze, jak masz koniec to sa na dole wiec je zasysa...

z Twoimi teoriami idz lepiej naprawiac renowki i nie chwal sie glosno swoim potencjalnym klientom o tym poscie bo zostaniesz wysmiany na kazdym kroku, ja nie jestem mechanikiem a widze ze mam od Ciebie 10x wieksze pojecie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 15:40

solaris, ty się walnij w łeb !!!!!!! To dlaczego zawsze się robią jaja jak ktoś jeździ na gównianym ON i po jakimś czasie zbiera się syf na dnie zbiornika, jeździ na rezerwie i w tedy są jaja. Powiem szczerze nie wiem jak wygląda bak od środka ale mam w garażu od Golfa to go rozpruje. A po drugie Reno to szmelc mam kilku znajomków to śmiechem ich wywalam jak ciągają się na sznurku, a w zimę to ich mi szkoda :P


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 16:08

kolego regenracja pompy i wtryskow za 60 zl. boze kochany tutaj wygrales, to chyba jakis ciec by sie podjal calego dnia roboty za 60 zl, i nie mow ze w okolicach Poznania sa takie cney bo mieszkam od Ciebie tylko 100 Km w takim razie, zreszta nie sadze zeby ktos wyregenerowal pompe taniej jak za 300 zl, sam bym sie nie podjal.

gdzie ja pisałem o regeneracji pompu ? regulacja , a regeneracja to 2 oddzielne sprawy, w cenie regulacji nie jest objęte wyciągnięcie wtrysków i pompy, a jak każdy wie, by wszystko było solidnie wyregulowane wypadało by również zbadać ciśnienie na garach, każdy szanujący się mechanik ma taki manometr i potrafi podać owe wartości pompiażowi, jak i też wymontować pompe i wtryskiwacze... czytajcie panowie ze zrozumieniem bo czytać to nie sztuka, ale zrozumieć to już wyczyn, a sęsownie odpowiedzieć na słygestje to już skarb!
jestes mechanikiem ale chyba naprawiasz maluchy do 80 roku, te na chromowanych zderzakach ROTFL
szczeże mówiąc przy malcu trudniej ustawić zapłon na słuch niż przy klekocie ( kąt wtrysku) każdy szanujący się mechanik powinien potrafiś sobie równbież poradzić bez specjalistycznych przyżądów, choć prze dieslu one raczej potrzebne nie są, bo od czego są tak zwane fazy rozrządu???

FOFŁY plywaja sobie na gorze, jak masz koniec to sa na dole wiec je zasysa...
a więc tak, śmieci zawsze pływają na górze, są lżejsze od paliwa, np. cukier będzie sobie na górze śmigał, inne swiązki zasadowe takie jak woda również? może cegły też będą sobie na górze pływać? daj se luz... 90% zanieczyszczeń to zwyczajne fafrocie typu pyłki i inne naawet i kamyszki, ale jak oczywiście powtażam, od czego jest coś takiego jak filtr powietrza? i filtr oczyszczania zgróbnego umieszczony w samym zbiorniku paliwa? przes sitko grubości ziarnka piasku przepłynie pustak, w wężykachg się troche pokruszy i odpadki będą wielkości cegieł i niestety filtr dokładnego oczyśzczania łącznie z odstojnikiem tego nie wychwycą, pompa to przepompuje i na końcu upierdoli końcówke wtrysku? kolejna banialuka hehe widać te twoje 10x więkrze pojęcie :D:D aż się boję że znów zabijesz mnie jakąś nowinką techniczną;] może wymyślą pompe bez przewodową ?
solaris, ty się walnij w łeb !!!!!!! To dlaczego zawsze się robią jaja jak ktoś jeździ na gównianym ON i po jakimś czasie zbiera się syf na dnie zbiornika, jeździ na rezerwie i w tedy są jaja.
dalej się pytam, co ma piernik do wiatraka?
A po drugie Reno to szmelc mam kilku znajomków to śmiechem ich wywalam jak ciągają się na sznurku, a w zimę to ich mi szkoda :P
przynajmniej przy reno nie oękają głowice, bloki, nie urywają się korbowody, kultura pracy silnika F8Q nie jest tak zgrabna jak golfa, ale w sumie konfort jazdy jest nie porównywalnie leprzy niż w golfie, jak i estetyka wykonania wnętrza i samej kasty, wszystko z gracją, nie tak jak w golfie, auto ala czołg wszystko strzela piszczy ... te plastiki. Zimą jedyną żeczą którą robie przy aucie to wymieniam opony na zimowe i leje zimowe paliwo. wsiadam i jadę ;]



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pn lip 17, 2006 16:29

Nie zebym Cie wyganial, ale juz mozesz sobie isc na Forum o Swojej Reni :)

Penwie Twoja Renia jest Najlepsza !!

Pewnie to miekkie zawieszenie ktore rzuca z jednego boku na drugi w swietnej Renacie tez jets najlepsze tak Reno RULZZZ !!

Nie wspomne o tym pieknym klekocie ktory przypomina dzwiek auta pracujacego na 3 gary w !!

Zapomnialem te piekna deska rozdzielcza z tym wspanialym kontem gdzie i radio i zapachy trzeba ustawiac ku podsufitce !! BAJKA pozazdroscic, ale sa gusta i gusciki !


A i po co cytujesz nasze wypowiedzi skoro w nich przyznajesz nam racje mechaniku z wieloletnim starzem ?



CYTUJE "każdy szanujący się mechanik powinien potrafiś sobie równbież poradzić bez specjalistycznych przyżądów, choć prze dieslu one raczej potrzebne nie są, bo od czego są tak zwane fazy rozrządu??? " - OBYM NIGDY NIE TRAFIL NA TAKIEGO GRZEBKA MECHANIKA JAK TY !!!!! PO CO DO DIESLA PRZYRZADY ??? TO ZDANIE MNIE POPROSTU ZABILO, CISNIENIE , KAT ROZPYLANIA WTRYSKIWACZY WSZYSTKO RECZNIE NA SLUCH !!!




ZNOWU ZACYTUJE : głupota! nie zależnie od ilości paliwa w zbiorniku paliwo ze zbiornika jest zawsze zasysane z najniższego punktu w zbiorniku! tak więc jeśli by miało zaciągać syf ze zbiornika to tak samo by zaciągało jak i na pełnym tak i na pustym!,"
----------> HAHAHAHAHAHAHA NO TAK LOGICZNIE MYSLAC SKORO ZASYSA SYF Z DOLU TO JAK MOZE BYC NA PUSTYM TAK SAMO JAK NA PELNYM SKORO SYF PYLKI SA NA GORZE, MAJAC PRAWIE ZERO ZACZNIE ZASYSAC WSZYSTKO CO JEST CZYLI TA KONCOWKE PALIWA.

SAM sobie przeczysz !

!!! GRATULUJE!!!

Pan jest no1 w rankigu tego forum, takich mechanikow nam trzeba.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 16:57

lluukkaasss, nie ma co się denerwować reno wygląda jak kucnieta srająca kaczka a w środku to tylko pawia rzucić na tapicerę. A co do umiejętnośći pana mechanika z długo letnim stażem to "bez komentarza". Nie wiem mam 4 dwójki w rodzinie i nigdy nie pękł mi blok czy głowica. Golf 2 jest autem nie do zniszczenia jak się o nie dba. Mi wygląda że pan mechanik całe życie pracował w PKS jako mechanik.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pn lip 17, 2006 17:16

gdyby nie ta pompa wtryskowa w moim to tez nic sie nie dzieje, 270.000 ma nawalone , TD pieknie chodzi, turbina smiga elegancko, nic a nic , bez zapeszania :) w srode odbieram po regenracji pompy jednak place 500 zl rowne... ale mam nadzieje ze warto ! i w koncu bedzie spokoj



solaris

Post autor: solaris » pn lip 17, 2006 17:22

CYTUJE "każdy szanujący się mechanik powinien potrafiś sobie równbież poradzić bez specjalistycznych przyżądów, choć prze dieslu one raczej potrzebne nie są, bo od czego są tak zwane fazy rozrządu??? " - OBYM NIGDY NIE TRAFIL NA TAKIEGO GRZEBKA MECHANIKA JAK TY !!!!! PO CO DO DIESLA PRZYRZADY ??? TO ZDANIE MNIE POPROSTU ZABILO, CISNIENIE , KAT ROZPYLANIA WTRYSKIWACZY WSZYSTKO RECZNIE NA SLUCH !!!
kont wtrysku paliwa i faszy rozrzadu, od reszty oporządzeń jest pompiaż!, w jaki sposób możesz wyregulować kąt rozpylania wtryskiwaczy? nawiercasz dodatkowe dziurki w końcówce? każdy wtryesdkiwacz ma wartość stałą...

ZNOWU ZACYTUJE : głupota! nie zależnie od ilości paliwa w zbiorniku paliwo ze zbiornika jest zawsze zasysane z najniższego punktu w zbiorniku! tak więc jeśli by miało zaciągać syf ze zbiornika to tak samo by zaciągało jak i na pełnym tak i na pustym!,"
----------> HAHAHAHAHAHAHA NO TAK LOGICZNIE MYSLAC SKORO ZASYSA SYF Z DOLU TO JAK MOZE BYC NA PUSTYM TAK SAMO JAK NA PELNYM SKORO SYF PYLKI SA NA GORZE, MAJAC PRAWIE ZERO ZACZNIE ZASYSAC WSZYSTKO CO JEST CZYLI TA KONCOWKE PALIWA.

po raz kolejny powiem baranowi z golfa, od czego są filtry? oczyszczania zgrubnego, oczyszczania dokładnego? idą sobie na plaże się po opalać? pyłki którę są cieższe od paliwa zawsze opadają na dno zbiornika i leżą tam jak przyspawane, jedynie dachowanie samochodu może je ruszyć z miejsca...

Nie wiem mam 4 dwójki w rodzinie i nigdy nie pękł mi blok czy głowica. Golf 2 jest autem nie do zniszczenia jak się o nie dba.
właśniem, gazu nie wciśniesz do oporu ponieważ stoji przed tobą wizja pękniętej głowicy czy tloku wylatującego bokliem silnika, nie to co przy reni.
Mi wygląda że pan mechanik całe życie pracował w PKS jako mechanik.

pracować nie pracowałem i raczej nie będę pracował, ale przyznam, całe życie pracowałem tylko i wyłącznie na silnikach dieslowskich.


widać że brak wam argumentów panowie do dalszej rozmowy i dlatego używacie wulgaryzmów i mnie prubujecie obrazić i zniechęcić hehe oby tak dalej, to jeszcze zagęszczę zdanie o golfiarzach :D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 17:23

lluukkaasss, trochę Cię przyciął. Ale mnie kowal zdenerwował :grrr: Nigdy się nie spotkałem żeby blok albo głowica pekła no chyba że układ wody jest do bani ale to każdy by silnik nie wytrzymał.
lluukkaasss pisze:bez zapeszania
Ja mam zawsze coś czerwonego w aucie ponoć pomaga!!!!

[ Dodano: 17 Lip 2006 17:31 ]
Człowieku ja deptam w swoich dieslach 120 -140 km\h dla nich to norma pa 170 depne jak trzeba, robie 60 - 80 tyś w roku i nic, a Reno daj spokój padaj na 3 biegu. Człowieku filtr do oczyszczania paliwa i kolega w poście pisał że mu się zapchał bo jeżdził na rezerwie. Filtr ile przecedzi syfu?? Nie dużo !!! Wymienił i ma już spokuj o co ty walczysz !!!! Jak dla mnie jesteś kowalem nie mechanikiem i w życiu nie dałbym Ci auta w łapy.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pn lip 17, 2006 17:32

odbij na inne forum, widac masz swoje racje i nie sposob Ci nic powiedziec, masz racje wszystko recznie zadnych maszyn :)

oby tak dalej, i obym nigdy nie trafil na takiego mechanika ktory z sluchu bedzie mi regulowal dieslowski motor, boze :(



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 17:42

A do tego zachwalał Reno 19 chyba nim jeździ do slepu odalonego o 100 m.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości