Szarpanie podczas przyspieszania przy 1700 obr/min

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Szarpanie podczas przyspieszania przy 1700 obr/min

Post autor: zygimar » pn lip 17, 2006 08:03

Witam

Jak rozpędzam auto nie gwałtownie to na przy ok 1700 obr min auto szarpie 2 lub 3 razy powyzej 1900 juz wlacza sie turbina jest ok, ale przy kolejnym obnizeniu obroto w to samo.
Jak rozpedzam auto dynamicznej nie czuc tego efektu.

Czy jest to wina turbiny czy czujnika doladowania??


PROSZE O POMOC

[ Dodano: 17 Lip 2006 08:11 ]
AUTO : GOLF 4 TDI 2000r 110KM



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pn lip 17, 2006 15:48

110 kuni to pewnie z kierownicami jest turbo i nie załącza się od 1900 tylko znacznie wcześniej dzięki kierownicom spalin sądze że masz problem własnie z zapieczonymi kierownicami w turbo. musisz je troche rozruszać . napisz jak jeździsz - spokojnie czy raczej od czasu do czasu zdaża się przeciągnąc na obrotach wuzek ?


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pn lip 17, 2006 16:00

PRZEWAŻNIE SPOKOJNIE NO ALE NIERAZ LUBIE PRZYSPIESZYĆ.

GDZIE SA TE KIEROWNICE SPALIN I JAK JE WYCZYŚCIC.JEDEN GOSC MI DORADZA ZE TO NASTAWNIK I TRZEBA LEKKO MLOTKIEM GUMOWYM WALNAC



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn lip 17, 2006 18:07

szarpanie nie ma nic wspolnego z kierownicami w turbosprezarce, zapieczenie w/w powodowalo by tryb awaryjny pracy silnika, i gwaltowne obnizenie osiagow ktore napewno bys odczul
proponuje wpisz w wyszukiwarke
nastawnik
G80
wrtysk strujacy
moze cos z tego co znajdziesz naprowadzi cie na usterke

[ Dodano: Pon Lip 17, 2006 6:08 pm ]
zygimar pisze:PRZEWAŻNIE SPOKOJNIE NO ALE NIERAZ LUBIE PRZYSPIESZYĆ.

GDZIE SA TE KIEROWNICE SPALIN I JAK JE WYCZYŚCIC.JEDEN GOSC MI DORADZA ZE TO NASTAWNIK I TRZEBA LEKKO MLOTKIEM GUMOWYM WALNAC
tak stukanie czasami pomaga



gizin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 25, 2006 16:45
Lokalizacja: Otwock

Post autor: gizin » pn lip 17, 2006 22:32

Witam,
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć :( . Jeśli ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam
gizin



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt lip 18, 2006 12:54

gizin pisze:Witam,
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć :( . Jeśli ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam
gizin
proponuje wpisz w wyszukiwarke
nastawnik
G80
wrtysk strujacy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości