zdjecie komory silnika AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zdjecie komory silnika AJM
Witam mam bardzo gorącą prośbę do kolegów. O wklejenie zdjęć z komory silnika gdzie będzie widoczne rozmieszczenie wężyków podciśnienia.
Wymieniłem
-turbinę na nową renegerowaną 1400 zł
-zawór n75
Efekt dalej nie wstaje turbo... jest podciśnienie podobno mechanik mówi że za małe... pospinał wężyki na krótko omijąc zawór n75 turbo chodzi jak szalone ale pod obciążeniem na 5 i 6 biegu wywala .
Chce wrócić do starego ustawienia wężyków widziałem już różne schematy . ale wydaje mi się że z górnego wylotu nie szło bezpośrednio ciśnienie do turbiny..
Proszę koledzy jeśli ktoś ma motor AJM 115km TDI o wstawieniu kilku zdjęć jak te wężyki powinny przebiegać w orginalnym ustawieniu turbiny.. mam vacumetr chce powrócic do orginalnego ustawienia i sam szukać przyczyny czemu turbina nie wstaje..
Bardzo proszę o pomoc zrobienie zdjęcia to kilka minut a ja wyjeżdżam za granicę do Anglii w niedzielę.
Wymieniłem
-turbinę na nową renegerowaną 1400 zł
-zawór n75
Efekt dalej nie wstaje turbo... jest podciśnienie podobno mechanik mówi że za małe... pospinał wężyki na krótko omijąc zawór n75 turbo chodzi jak szalone ale pod obciążeniem na 5 i 6 biegu wywala .
Chce wrócić do starego ustawienia wężyków widziałem już różne schematy . ale wydaje mi się że z górnego wylotu nie szło bezpośrednio ciśnienie do turbiny..
Proszę koledzy jeśli ktoś ma motor AJM 115km TDI o wstawieniu kilku zdjęć jak te wężyki powinny przebiegać w orginalnym ustawieniu turbiny.. mam vacumetr chce powrócic do orginalnego ustawienia i sam szukać przyczyny czemu turbina nie wstaje..
Bardzo proszę o pomoc zrobienie zdjęcia to kilka minut a ja wyjeżdżam za granicę do Anglii w niedzielę.
VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
- Lokalizacja: Myślenice
zdjecie komory silnika AJM - prosze o pomoc pilne
Ja mam AJM. Zrobienie zdjęć CI nic nie pomoże, bo jest ich tam sporo i wszystkie jednakowe. Mów dokładnie które potrzebujesz. Schemat: http://www.vw-passat.pl/portal/g/tdi_cisnienie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
zdjecie komory silnika AJM - prosze o pomoc pilne
To jest schemat z Passata.mzawrotniak pisze:Schemat: http://www.vw-passat.pl/portal/g/tdi_cisnienie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz Mk4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338025" onclick="window.open(this.href);return false; (post Sztomela)
zdjecie komory silnika AJM - prosze o pomoc pilne
Dzięki kolego za kolejny schemat , już go widziałem ale dla pewności czy mam dobrze podłączone skontroluję to jutro .
Jutro od rana bawię się z autem ostatnia szansa jak nie to auto zostaje w Polsce..
Proszę o zdjęcie w okolicach zaworka N75 chodzi mi o odtworzenie oryginalnej długości przewodów, oraz jego rozmieszczenia.
Mechanik który pospinał na krótko poza zaworkiem N75 porobił niezłego makaronu turbo chodziło ale pow 2800 przeładowanie.
Poniżej prezentuję logi które mi się udało zrobić zanim bateria padła w laptopie..dodam że są one przeprowadzone w ruchu miejskim Kraków stąd różne wartości obrotowe.
Proszę kolegów o zwrócenie uwagi na wartości zadanego ciśnienia wartość ta stoi w miejscu co może być powodem i co należy jeszcze sprawdzić ??
92,4 %%%%tak być nie powinno jutro spinam klemy i robi reset ECU !!
grupa 003/ 008
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80729.html" onclick="window.open(this.href);return false;
N75 nowy
zaworek zwrotny nowy,
turbo po regeneracji sztanga chodzi lekko
jutro zrobię komplet logów może ktoś pomoże los się uśmiechnie u uda się zrobić z autem porządek
Jutro od rana bawię się z autem ostatnia szansa jak nie to auto zostaje w Polsce..
Proszę o zdjęcie w okolicach zaworka N75 chodzi mi o odtworzenie oryginalnej długości przewodów, oraz jego rozmieszczenia.
Mechanik który pospinał na krótko poza zaworkiem N75 porobił niezłego makaronu turbo chodziło ale pow 2800 przeładowanie.
Poniżej prezentuję logi które mi się udało zrobić zanim bateria padła w laptopie..dodam że są one przeprowadzone w ruchu miejskim Kraków stąd różne wartości obrotowe.
Proszę kolegów o zwrócenie uwagi na wartości zadanego ciśnienia wartość ta stoi w miejscu co może być powodem i co należy jeszcze sprawdzić ??
92,4 %%%%tak być nie powinno jutro spinam klemy i robi reset ECU !!
grupa 003/ 008
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80729.html" onclick="window.open(this.href);return false;
N75 nowy
zaworek zwrotny nowy,
turbo po regeneracji sztanga chodzi lekko
jutro zrobię komplet logów może ktoś pomoże los się uśmiechnie u uda się zrobić z autem porządek
VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
- Lokalizacja: Myślenice
zdjecie komory silnika AJM - prosze o pomoc pilne
Ewidentnie gruszka (sztanga) nie chodzi.. Spróbuj wejść w grupę 11 -> Basic settings i oglądaj czy sztanga pracuje (zapewne nie). Ja miałem ostatnio to samo, tyle że gruszka się przedziurawiła. Spróbuję jutro zrobić Ci fotkę, a jeśli nie pomoże to jestem z Krakowa - możesz podjechać i zobaczyć na podłączenia. Tyle że rano śmigam na śląsk i będę wieczorkiem w Krakowie (koło 20).
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
zdjecie komory silnika AJM
Skoro wykonałeś logi w trybie awaryjnym,to wysterowanie na poziomie 92,4 % jest właściwe.r32golf pisze:92,4 %%%%tak być nie powinno jutro spinam klemy i robi reset ECU
Wystarczy zgasić i ponownie uruchomić silnik aby zresetować sterownik z trybu awaryjnego.
zdjecie komory silnika AJM
Proszę o przywrócenie mojego posta z kosza dzisiaj chcę zakończyć temat.
Zgadza się kolego takie wskazania 92,4 % wskazują na tryb awaryjny , lecz gaszenie silnika nic nie dało.. dopiero odpięcie klem z aku i reset ECU pomógł..
Turbo wstało widzę że dochodzi do max 2150 bar więc ok, natomiast nie podoba mi się jego charakterystyka... zrobię porządne logi na obwodnicy Krakowa.. ponieważ te w ruchu miejskim nie są miarodajne...
Jeśli ktoś jest z Krakowa lub okolicy i posiada motor AJM w Golfie to chętnie podjadę zobaczyć ułożenie wężyków i ich długości ponieważ z tego co wyczytałem z forum to ma znaczenie.
Zgadza się kolego takie wskazania 92,4 % wskazują na tryb awaryjny , lecz gaszenie silnika nic nie dało.. dopiero odpięcie klem z aku i reset ECU pomógł..
Turbo wstało widzę że dochodzi do max 2150 bar więc ok, natomiast nie podoba mi się jego charakterystyka... zrobię porządne logi na obwodnicy Krakowa.. ponieważ te w ruchu miejskim nie są miarodajne...
Jeśli ktoś jest z Krakowa lub okolicy i posiada motor AJM w Golfie to chętnie podjadę zobaczyć ułożenie wężyków i ich długości ponieważ z tego co wyczytałem z forum to ma znaczenie.
VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
- Lokalizacja: Myślenice
zdjecie komory silnika AJM
Ok więc proszę o jakieś namiary mój numer to 509-987-962 puść cynka a ja oddzwonię. Michał
Poniżej prezentuję moje logi które zrobiłem na obwodnicy.
Moje osobiste spostrzeżenia w czasie jazdy turbo później wstaje nie jak w AJM prędkość auta to max 180km/h czyżby przepływka ??
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80767.html" onclick="window.open(this.href);return false; 011 011 010
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80769.html" onclick="window.open(this.href);return false; 003 008 011
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80770.html" onclick="window.open(this.href);return false; 011 008 010
Jak widać po logach auto na dole jest niedoładowane , natomiast w górnym zakresie obrotów turbina lekko przeładowuje .. ale nie łapie notlaufa.. czekam na opinie i komentarze
Poniżej prezentuję moje logi które zrobiłem na obwodnicy.
Moje osobiste spostrzeżenia w czasie jazdy turbo później wstaje nie jak w AJM prędkość auta to max 180km/h czyżby przepływka ??
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80767.html" onclick="window.open(this.href);return false; 011 011 010
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80769.html" onclick="window.open(this.href);return false; 003 008 011
http://vaglog.rtnet.pl/r32golf_80770.html" onclick="window.open(this.href);return false; 011 008 010
Jak widać po logach auto na dole jest niedoładowane , natomiast w górnym zakresie obrotów turbina lekko przeładowuje .. ale nie łapie notlaufa.. czekam na opinie i komentarze
VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości