Kompletna wymiana rozrzadu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Kompletna wymiana rozrzadu.

Post autor: Kubecek » sob lip 15, 2006 11:27

Czesc chcialem sie dowiedziec co dokladnie wchodzi w sklad wymiay calego rozrzadu. Mam MK3 1.9 TD AAZ



greg

Post autor: greg » sob lip 15, 2006 15:13

pasek + rolka napinacza



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob lip 15, 2006 16:01

W 1Z wymienia sie pasek i dwie rolki - napinajaca i taka mala - prowadzaca, w AAZ takiej nie ma?



greg

Post autor: greg » sob lip 15, 2006 18:29

dziechu pisze:W 1Z wymienia sie pasek i dwie rolki - napinajaca i taka mala - prowadzaca, w AAZ takiej nie ma
nie ma - zobacz że tą rolkę ma 1Z AFN AEY
Obrazek

[ Dodano: Sob Lip 15, 2006 6:29 pm ]
na załączonym obrazku nr 20



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » ndz lip 16, 2006 16:49

jaka jest roznica cenowa miedzy contitech/gates a BOSH?



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » ndz lip 16, 2006 19:05

Kubecek pisze:jaka jest roznica cenowa miedzy contitech/gates a BOSH?
Proponuje pasek"gates" gdyz przylega idealnie do kół zebatych ostatnio wymieniałem rozrzad w mk IV i zamówiłem pasek"contitech" i miał tyle samo zabków i na długosc był identyczny ale nie wchodził dobrze w zabki na kołach wiec postanowiłem zamówic z firmy"gates" i ten pasował idealnie.Nie oszcedzaj na rozrzadzie bo pózniej beda wieksze wydatki :bigok:

P.S. zawsze sprawdz czy pasek dobrze wchodzi na zeby na całe koło


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
maxx10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 21, 2006 23:06
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: maxx10 » ndz lip 16, 2006 19:11

To może ci ktoś sprzedał inny modej (z tego co się orienuje było kilka rodzaji - z tą sama ilościa zembów), paski CINTI ida w oryginale VW-AUDI



janek444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 23, 2006 12:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: janek444 » ndz lip 16, 2006 20:16

mam pytanie ( silnik 1Z ) czy za każdym razem wymiany paska trzeba wymieniać rolki



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » ndz lip 16, 2006 20:28

janek444 pisze:mam pytanie ( silnik 1Z ) czy za każdym razem wymiany paska trzeba wymieniać rolki
wypadało by ale nie każdy to robi rolka się wypracuje w skrajnym wypadku jaki widziałem luzuje się pasek albo zsuwa się z koła i bliska przyjaźń tłoków z zaworami wiadomo co znaczy :bigok:


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » ndz lip 16, 2006 23:02

Dla kumpla jak juz kiedys pisałem sie zatarła rolka napinajaca w hondzie i to była 16V


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pt lip 21, 2006 23:06

reasumujac do AAZ pasek + rolka napinacza?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 21, 2006 23:22

tak


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » sob lip 22, 2006 11:39

przy okazji sprawdz rowniez ewntualne bicie na kole zebatym paska rozrzadu na wale korbowym. u mnie bylo minimalne (jak kupowalem to nie sprawdzilem bo nie wiedzialem) i to byla przyczyna szybszego zuzywania sie paska rozrz. o maly wlos nie poszedl.


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości