Box Chiptronic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 14, 2006 13:25

dziechu pisze:A jak? Dlaczego komputer nie otwiera zaworu albo nie przechodzi w tryb awaryjny? Jakas 'przekladnie cisnienia' na wezyku?
heh, przesadziłem 2040-2090 wlasnie zerknalem w logi (overboost oczywiscie :P )


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lip 16, 2006 09:38

mapka ciśnienia w tym BFie :)
Fakt - jest spore ale tylko przy bucie w podłodze (poza tym sprężarka z 1Z sobie z tym całkiem nieźle radzi)
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... kbfhc5.jpg



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lip 16, 2006 13:20

To mapka tego programu?
Co jest na osiach, na x (od lewej do prawej) chyba obroty silnika, na y (od dolu do gory) cisnienie doladowania, a na z (wglab ekranu)? Nacisniecie pedala gazu?

[ Dodano: 16 Lip 2006 13:26 ]
albo obciazenie?



Awatar użytkownika
TDIfan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: pn cze 16, 2008 09:38
Lokalizacja: Kościerzyna / pomorskie
Kontakt:

Post autor: TDIfan » pn wrz 01, 2008 12:52

dziechu pisze:Trudno powiedziec, chyba pin 1 albo 6 (kabel czerwono/zielony albo czerwono/brazawy).
Moze mi ktoś powiedzieć który dokładnie bo nie wiem do którego podłączyć :blush:
Może ktos ma fotke albo zrobi fotke :bigok:

Ps. sory ze odkopuje stary temat
Ostatnio zmieniony pn wrz 01, 2008 12:52 przez TDIfan, łącznie zmieniany 1 raz.


.: GOLF MK4 TDI GTI EXCLUSIVE :.

"Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Opla, jak rdzewieje" ;)

ONEEYEEZZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 10:41
Lokalizacja: Biala Podlaska

Post autor: ONEEYEEZZ » ndz wrz 07, 2008 13:14

kubi pisze:tez fakt od klienta duzo zalezy, ale dziwne jest jak klekot ktory ma byc wolny przyspiesza szybciej od 2.0 16v :P :D

Hej witam...i jak po zmianie... poniewaz sam sie zastanawiam co zrobic z swoim 1,9TDI 90, także będę wdzięczny za info co do rezultatów modyfikacji.

sam zauważyłem na all... takie cos...
http://moto.allegro.pl/item426073293_ch ... 0_pin.html

podzielcie sie opiniami.
pozdrawiam wszystkim
W.
VW forever!!!!!!



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Box Chiptronic

Post autor: berthold61 » ndz mar 06, 2011 10:42

stary kotlet odgrzewam i tak sobie czytam i jak zwykle pytanie o jakiś określony kabelek a dyskusja toczy się o dupie maryni na trzy strony a gostek i tak się nie doczekał odpowiedzi ,jak zwykle :banghead:
a tak ciężko mu było powiedzieć że ,A kabelek idzie do przepływki do pinu nr: 5.
:pub:


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości