AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gooffer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pn paź 11, 2010 21:56

AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

Post autor: gooffer » ndz kwie 08, 2012 09:50

witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim aucie dziwny dla mnie problem. Mianowicie, po przejechaniu się za miastem z prędkością powyżej 110 km/h i wiechaniu po tym w miasto, auto ma wyczuwalnie więcej mocy i bardzo ostre hamulce. Ale po jeździe w mieście hamulce są bardziej "miękkie" a przyspieszenie jest, ale spokojniejsze. Po trasie, gdy hamulce są bardziej ostre autko normalnie ciągnie aż miło, mam wrażenie, że wtedy pedał gazu jest jakby twardszy i o niebo lepiej reaguje na naciskanie.

Dodam, że po zdjeciu wężyka z gruszki turbiny podciśnienie jakieś jest, sztanga płynnie idzie do góry po ponownym wsadzeniu go na miejsce. Turbina słychać, że pracuje, nie ma luzów itp.dziej klekocze.

Mam też wrażenie, że gdy jest moc po trasie, silnik tak jakby bardziej twardo chodzi, bar

Silnik to 1.9 tdi AFN 110km



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

Post autor: Bolekrsko » ndz kwie 08, 2012 15:00

hamulce to servo. a moc to podcisnienia. na miescie nie zamulaj auta to bedzie dobrze. vnt nie lubia jazdy do 2 tys :D


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

gooffer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pn paź 11, 2010 21:56

Re: AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

Post autor: gooffer » ndz kwie 08, 2012 19:38

Bolekrsko pisze:vnt nie lubia jazdy do 2 tys :D
hehe, tak jakbyś zgadł....po mieście właśnie do 2 tyś. obr. jeźdże :P



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 08, 2012 19:53

Bolekrsko pisze: vnt nie lubia jazdy do 2 tys :D
A to niby czemu :smoke:
gooffer pisze:hehe, tak jakbyś zgadł....po mieście właśnie do 2 tyś. obr. jeźdże
A jak inaczej jeździć po "prawdziwym" mieście - jak przepisy i ruch na drodze takie poruszanie się wymuszają :bajer:
Sprawdź połączenia z pompą vacum i IC czy nie jest zabity brudem z drogi.
gooffer pisze:silnik tak jakby bardziej twardo chodzi,
Zrób diagnozę vag - sprawdź kąt wtrysku i jego regulacje podczas pracy silnika - w logu dynamicznym i bs.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości