Układ chłodzący
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Układ chłodzący
Pękł mi wąż od wody ten co biegnie od silnika do pompy wodnej.ta dzióra wygląda jak by ktoś wziął nuż i go rozcioł co może być przyczyną?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Układ chłodzący
Wymienić,zalać płynem,rozgrzać silnik i sprawdzić,czy węże twrdnieją.Jeżeli zrobią się bardzo twarde,to może byc wina korka w zbiorniczku (nie upuszcza nadmiaru ciśnienia) lub co gorsza,uszczelki pod głowicą.
Natomiast jak nie stwardnieją bardzo,to można obstawiać,że to
Natomiast jak nie stwardnieją bardzo,to można obstawiać,że to
italiano_83 pisze:Starość, zmęczenie materiału
Re: Układ chłodzący
a mam jeszcze pytanie.który czujnik jest odpowiedzialny za pokazywanie temperatury na zegarze.ten przy wężu co idzie do termostatu czy ten drugi.bo są dwa i nie wiem który.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Układ chłodzący
to zdejmij jedną wtyczkę i zobacz czy tem. spadnie jak tak to ten jest od wskaźnika tem, a jak nie to drugi.
u mnie ten od góry jest od wskaźnika tem.
u mnie ten od góry jest od wskaźnika tem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości