Turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Turbina

Post autor: thumbs » ndz kwie 01, 2012 21:35

Witam pojawil sie w moim aucie niebieski dym i przerywanie na wolnych obratach tylko na zimnnym silniku. jestem prawie pewny ze to turbina.
rok temy jak robilem glowice to wujaszek(mechanik) powiedzial ze juz wtedy jest kiepska. i tylko czekac az padnie chcialem sie na ta ewetualnosc przygotowac. wiec co kupic jakie turbo? przy okazji chcial bym podniesc moc z 82 KM (SB) na cos w granicy 110(120). czego potrzebuje? na pewno czeka mnie:
1. zakup turbo-
2. ic-
3. strojenie pompy

ale jaki ic jakie turbo czy cos jeszcze? no i jakie to wszystko niesie koszty:D POMOCY


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Turbina

Post autor: souler » ndz kwie 01, 2012 22:34

przerywanie silnika nie ma nic wspolnego z turbo. pomiar kompresji na zimnym wyjasni wszystko. pewnie lekki trup juz bedzie.

turbo jakies t3 wystarczy na 120. icka w sb masz fabrycznego przeciez.sb.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Turbina

Post autor: thumbs » pt kwie 06, 2012 21:13

pomiar pokazal najslabsze 25 wiec nie jest tak najgorzej


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbina

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 07, 2012 06:38

souler pisze:przerywanie silnika nie ma nic wspolnego z turbo
Otóż to.
thumbs pisze:pomiar pokazal najslabsze 25 wiec nie jest tak najgorzej
Dobrze też wcale :bajer:
thumbs, podaj sprężanie na poszczególnych baniakach.
Ja tutaj bardziej bym widział problem we wtryskiwaczach i ewentualnie w tym sprężaniu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Turbina

Post autor: Mumin90 » sob kwie 07, 2012 08:00

kąt wtrysku bym radził sprawdzić może byc za późny troszkę



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Turbina

Post autor: thumbs » sob kwie 07, 2012 15:39

1 25
2 27
3 27
4 34

kat mialem ustawiany na zergar rok temy przy robienu rozrzadu glowicy itd.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Turbina

Post autor: Mumin90 » sob kwie 07, 2012 15:58

może coś się rozjechało i kat juz nie mieści się w tolerancji.
sprawdź czy bez przyspieszacza będzie mocniej przerywał jak będzie mocniej przerywał bez wyciągniętego
to bardzo możliwe że jest zbyt późny



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Turbina

Post autor: thumbs » sob kwie 07, 2012 18:47

no wlasnie z wyciagnietym chodzi zajebis.... a jak wcisnie to dopiero zaczyna przerywac.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Turbina

Post autor: Mumin90 » sob kwie 07, 2012 19:18

no to kąt do ustawienia i powinno być po problemie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbina

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 07, 2012 19:44

Mumin90 pisze:kąt do ustawienia i powinno być po problemie
Zgadza się,ale nad tym ciśnieniem powinieneś pomyśleć,bo za duża różnica i przez to też silnik może kulawo pracować.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Turbina

Post autor: ja4rqu » sob kwie 07, 2012 19:55

kąt wtrysku tu nie wiele pomoże, może przy obecnych temperaturach tak, ale jak się chłodniej zrobi to choćbyś dał na maxa przyspieszony to i tak na początku będzie się telepał. Mam to samo u siebie, u mnie różnice są jeszcze większe, mój silnik ma 24 22 12 12, chwile po rozruchu ma telepawki, oczywiście na przyspieszaczu pale, ale po 4-5 sekundach zaczyna chodzić równiutko. Miałem robić remont ale przez lato się przekulam a na zime będę sie rozglądać za nowym autem, a patrząc po wynikach Twojego pomiaru wydaje mi się że pierścienie są ok zwłaszcza patrząc na 4 baniak, zainteresowałbym się głowicą.



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Turbina

Post autor: thumbs » sob kwie 07, 2012 20:27

glowice zmienialem na 2 i miala kapitalny robiony, wujaszek z rodzinki sie tym zajmuje wiec jestem pewny ze bylo w niej robione raczej wszystko co powinno. gumki na zaworach uszczelniacze itd. No wlasnie ten 4 baniak mnie dziwi powinno byc naj mniej chyba a jest odwrotnie, kat wtrysku tez ustawialem u wujaszka razem z nim na zegar. i nie jezdze do innych mechanikow wiec jestem pewny ze nikt tam reki nie wkladal.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Turbina

Post autor: ja4rqu » ndz kwie 08, 2012 13:55

no to trzeba na dół popatrzeć. Być może wystarczy sama wymiana pierścieni i będzie śmigał jak głupi :bigok:



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Turbina

Post autor: Bolekrsko » ndz kwie 08, 2012 14:56

Michał_1977 pisze:
souler pisze:przerywanie silnika nie ma nic wspolnego z turbo
Otóż to.

u mnie kopcil, przerywal i klekotał jak konczylo sie turbo. potem pekl waleczek pomiedzy wirnikami


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości