Ustawienie gruszki turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » czw kwie 05, 2012 12:59

pioto1904 wes sie za sztange zrob log zobaczymy co sie dzieje. jak nie bedzie poprawy to trzeba sie za ogranicznik wziac
po kazdym grzebaniu rob logi 003,011
przeczytaj moj temat bardzo podobny do twojego tez turbo budzilo sie późno http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=450054" onclick="window.open(this.href);return false;



maki.pioterk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 05, 2009 17:54
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: maki.pioterk » czw kwie 05, 2012 21:51

Witam mam pytanie odnośnie czy to może być uszkodzona gruszka . chodzi o to ze samochód wpada w tryb awaryjny dzieje sie to przy predkosci ok 160km /h na 5 biegu , wymieniony zaworek n75 , dziś sciągnąłem wężyk dochodzący do gruszki przy zaworku n75 i zacząłem zasyscać powietrze, i okazało sie że sztanga porusza sie albo maxymalnie wyciągnięta lub wciągnieta, nie ma wogole płynnego zakresu , i dodatkowo strasznie opornie idzie , ręką wogole nie mozna jej ruszyć szczegolnie ze jest tam słaby dostęp golf IV tdi 110 km , czy to moze być uszkodozna gruszka czy raczej kierowniczki na turbinie, ze sztanga jest od razu wciągnięta lub wciągnięta ?



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: krzysiek1606 » czw kwie 05, 2012 21:55

maki.pioterk, turbo do wyjęcia i czyszczenie zmiennej geometrii
i nie kręć ani ogranicznikiem ani sztangą


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

maki.pioterk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 05, 2009 17:54
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: maki.pioterk » pt kwie 06, 2012 06:51

a moze być ta gruszka ? nie mam jak za bardzo wymontować turbo , polecacie jakiś warsztat co by dobrze to zrobili w wawie ?lub okolicach



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: krzysiek1606 » pt kwie 06, 2012 07:15

ja mogę
polecić tą firme
jedna z lepszych w wawie
site.scrollproducts.com/

Serwis i Naprawa Turbosprężarek ScrollProducts
-Naprawa
-Hybrydy
-Części
-Skup

ul Aleja Prymasa Tysiąclecia 76b I piętro
01-424 Warszawa
Tel . 798 630 655 / 22 610 25 37


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Pioto1904
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 25, 2010 13:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: Pioto1904 » sob kwie 07, 2012 14:16

Kolego matthew152 jak ustawiałeś swój ogranicznik to za pierwszym razem trafiłeś czy kilka razy próbowałeś?



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » sob kwie 07, 2012 20:14

cudem za pierwszym :bigok: zostawilem chyba 0,5 cm ale nie pamietam.ale damy rade wykrec troche i zrob log i daj tu bedzimy patrzec i damy rade :pub:



Pioto1904
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 25, 2010 13:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: Pioto1904 » ndz kwie 08, 2012 11:22

Pewnie że tak ale już po świętach :) W końcu muszę trafić :)



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » ndz kwie 08, 2012 12:04

szkoda ze nie ma wlosow latwiej byloby :jezor: a tak serio to trafisz tylko cierpliwosci :pub:



EMP-TURBO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn lis 28, 2011 17:28
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: EMP-TURBO » ndz kwie 08, 2012 20:12

wykręć ogranicznik tak aby geometria oparła się o własne rolki , a następnie wkręcaj go delikatnie do momentu aby to on był ogranicznikiem geometrii, a nie jej własne rolki i wtedy zrób próbę ..............rolki geometrii nigdy nie pozwolą jej całkiem się zamknąć ,tak więc nie ma obawy że coś sknocisz :)...........gruszkę ustaw tak aby w stanie pierwotnym dociskała jakieś 2 mm o przeciwny ogranicznik i to powinno już działać poprawnie .......w razie przeładowania wydłuż jeszcze troszkę cięgno gruszki ............


EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » ndz kwie 08, 2012 21:26

dokladnie i po kazdym rob logi i dawaj do ogladania



MARCIN38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2015 10:39

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: MARCIN38 » pn kwie 25, 2016 11:18

Odkopie temat. Czy jest możliwość żle złożyć turbo w AHF to znaczy część gorącą? Bo u mnie też po wciągnięciu sztangi nie opiera się o ogranicznik brakuje sporo a nie widać żeby byl ruszny. Gdy odłączyłem gruszke i ruszałem cięgnem to chodzi w pełnym zakresie ale nie opiera się o ogranicznik.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: italiano_83 » pn kwie 25, 2016 19:11

MARCIN38 pisze:Bo u mnie też po wciągnięciu sztangi nie opiera się o ogranicznik brakuje sporo a nie widać żeby byl ruszny. Gdy odłączyłem gruszke i ruszałem cięgnem to chodzi w pełnym zakresie ale nie opiera się o ogranicznik.
Więc nie ma siły, jest źle złożone- zakładając że nie kręciłeś długością sztangi gruszki.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 85 gości