Ustawienie gruszki turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: krzysiek1606 » wt kwie 03, 2012 20:42

a czy ogranicznik ustawiłeś , sztangę wciąga do końca ???
loga zrób tylko 11


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » wt kwie 03, 2012 21:10

kolego pisalem mi tez pozno wstawalo od 2500 dopiero wykrec ogranicznik turba jesli sztanga nic nie daje. fakt nie powinno sie jej ruszac ale skad pewnosc ze ktos domorosly mechanik nie tykal :chytry: podkrecaj az bedzie sie ruszac okolo 1,8mm a sztange ustaw 8 nitek gwintu zeby bylo widac



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: JABcok20 » wt kwie 03, 2012 21:29

Ja ostatnio ustawiałem tak że odpaliłem silnik gruszka zaciagneła do końca i wtedy ustawiłem cięgno do ogranicznika i tylo trochę poprawiłem patrząć jakw staje czy jest rozbieżność, ogranicnzika nie ruszaj bo można za bardzo wkręcić i łopatki wydechu dotkną geometrii i masz załatwione turbo.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Ustawienie gruszki turbo

Post autor: JABcok20 » wt kwie 03, 2012 21:32

matthew152 pisze: 8 nitek gwintu zeby bylo widac
gwint nie ma nic do tego każda może być ustawiona inczej, inny gwint itp. musi wykorzystac najwieksze naprezenie sprezyny w gruszce aby dobrze odbijala przy zbijniu cisnienia i wtedy korekcje robic


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: JABcok20 » wt kwie 03, 2012 21:46

Poduchy odzywaja sie raczej na wolnych, trzesie ci bez wzgledu na obciazenie silnika?czy deptasz czy trzymasz predkosc , czy schodzisz z obrotów... kurde nie ten temat :rotfl:
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2012 23:28 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Ustawienie gruszki turbo

Post autor: krzysiek1606 » wt kwie 03, 2012 21:50

JABcok20 pisze:Ja ostatnio ustawiałem tak że odpaliłem silnik gruszka zaciagneła do końca i wtedy ustawiłem cięgno do ogranicznika i tylo trochę poprawiłem patrząć jakw staje czy jest rozbieżność, ogranicnzika nie ruszaj bo można za bardzo wkręcić i łopatki wydechu dotkną geometrii i masz załatwione turbo.
ale on ma ogranicznik wykręcić żeby żaluzje z niskich obrotów były bardziej przymknięte


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: Łuki_79 » wt kwie 03, 2012 22:02

Pioto1904 pisze:Więc co mam zrobić żeby wstawało wcześniej?
Poszukaj najpierw nieszczelności w dolocie między turbo=>ic=>kol. ssący.Sprawdź połączenia rur/węży oraz ich stan.

JABcok20, edytuj :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » śr kwie 04, 2012 00:09

do JABcok20 geometria nie dotknie wirnika jak czyscilem turbo to patrzylem. ja wykrecilem ogranicznik co lepiej mialem nie orginalny ogranicznik bo powinno byc znaczone farba a nie bylo i daj log 003,011 ja obstawiam ogranicznik ja wykrecilem bo sztanga sie ruszala tylko 0,5 cm wykrecilem ogranicznik zrobilem log i n75 nie przeladowuje i turbo wstaje okolo 1600obrotow



Pioto1904
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 25, 2010 13:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Ustawienie gruszki turbo

Post autor: Pioto1904 » śr kwie 04, 2012 11:59

Ostatni post na pierwszej stronie to log z wczoraj grupy 011 i 003. a jak ogranicznik wykręcę zbyt mocno to co się będzie dziać?



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » śr kwie 04, 2012 12:38

http://vaglog.rtnet.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; bedzie lepiej widac logi ja ze sztanga cudowalem i guzik wes jeszcze troch ogranicznikiem rusz(wykrec zwieksz ruch sztangi ja tez mialem to samo 2500 obrotow turbo wstawalo kazdy nie dotykaj ogranicznika ruszylem i odrazu ruznica byla.)



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » śr kwie 04, 2012 12:39

http://vaglog.rtnet.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; bedzie lepiej widac logi ja ze sztanga cudowalem i guzik wes jeszcze troch ogranicznikiem rusz(wykrec zwieksz ruch sztangi ja tez mialem to samo 2500 obrotow turbo wstawalo kazdy nie dotykaj ogranicznika ruszylem i odrazu ruznica byla.) a co lepsze zadnego bledu nie mialem tylko na vagu bylo widac
PRZEPRASZAM ZE POST POD POSTEM NIE WIEM JAKIM CUDEM TAK NAPISALEM :grin:



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Ustawienie gruszki turbo

Post autor: krzysiek1606 » śr kwie 04, 2012 12:47

Pioto1904 pisze:Ostatni post na pierwszej stronie to log z wczoraj grupy 011 i 003. a jak ogranicznik wykręcę zbyt mocno to co się będzie dziać?
loga zrób tylko 11
teraz się pytasz jak już go wkręciłeś ?? trzeba było ogranicznika nie ruszać tylko sztangę wydłużyć
wykręcaj po pół obrotu i loguj będziesz widział jak turbo wstaje


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Ustawienie gruszki turbo

Post autor: matthew152 » śr kwie 04, 2012 13:08

a jak ogranicznik mu nie pozwala na wiekszy ruch to co ma zrobic?



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Ustawienie gruszki turbo

Post autor: krzysiek1606 » śr kwie 04, 2012 13:16

matthew152 pisze:a jak ogranicznik mu nie pozwala na wiekszy ruch to co ma zrobic?

Kombinując cięgnem i śrubeczką ograniczenia doprowadziłem do tego że linie na wykresie od ciśnienia spodziewanego i aktualnego są dość blisko siebie. Rożnica to jakieś 50 milibarów więcej niż spodziewane, ale mam wrażenie ze samochód jest słabszy. Proszę o poradę jak ja najlepiej wyregulować żeby turbo nie przeładowywało

kolego matthew152 czytaj od początku a nie zadajesz pytania :kac:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości