brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 21, 2006 17:17

Wczoraj wymontowałem N75 podałem spręzone powietrze z góry i na cewke zaworka dałem 12v zaworek się przesterował w momecie podania napięcia. Słychac było stuk . Czy dobrze go sprawdziłem? Moze ktos go juz tak sprawdzał? Pozdrawiam :bigok:
Jeszcze jedno co to za zaworek podobny do N75 tylko niżej?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » pt paź 10, 2008 16:06

Jeszcze jedno co to za zaworek podobny do N75 tylko niżej?
zaworek od EGR


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
Kempes18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sie 15, 2008 14:35
Lokalizacja: Chociwel

Post autor: Kempes18 » ndz paź 12, 2008 15:09

a ja chcialem sie dowiedziec ile kosztuje zawor n-75 czy go sie daje do czyszcenia albo cos czy trzeba nowy ??


Zapraszam do mnie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188822

http://v.vwgolf.pl/showthread.php?t=90814&highlight=kempes18

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 12, 2008 19:29

Kempes18, zalezy od auta

przy silniku 1Z wymiana przy AFN mozna probowac reanimowac (porada w FAQ)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
camelmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: camelmk » pn paź 13, 2008 10:21

wszystko o reanimacji tych zaworków tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


w sumie 200 KM

Awatar użytkownika
Kempes18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sie 15, 2008 14:35
Lokalizacja: Chociwel

Post autor: Kempes18 » pn paź 13, 2008 14:11

Najpierw zapozycze zaworek od wujka z golfa i wymienie i jak bedzie poprawa to bedziemy dzialac nad moim ;p

[ Dodano: 18 Paź 2008 21:37 ]
Siemka dzisiaj zamienilem zaworek z wujka golfa do mnie n75 i wszystko jest w porzadku golfik leci 195km/h dzieki chlopaki za pomoc
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 14:17 przez Kempes18, łącznie zmieniany 1 raz.


Zapraszam do mnie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188822

http://v.vwgolf.pl/showthread.php?t=90814&highlight=kempes18

Kamil81Waw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt gru 26, 2008 15:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kamil81Waw » pt gru 26, 2008 20:48

Adamm pisze:dokladnie masz go tu gdzie skazuje strzalka


Obrazek



wezyki sa trzy, niebieski, czerowny i czarny. U mnie winny byl niebieski (przerwany prawie na dwie czesci) zmienilem i jak reka odjal.
Drodzy forumowicze problem n75 - utrata mocy. U mnie brak czerwonego przewodu poprostu go nie ma, czy wie ktos moze dokąd powinienem go poprowadzic??? od n75 do?

[ Dodano: 03 Sty 2009 14:06 ]
Zamieniłem N75 z tym drugim blizniaczym zaworkiem, pomogło auto odzyskało moc a not lauf sie juz nie włącza, i teraz mam pytanie czy mogę tak jezdzic czy musze wymienic n75 i odstawic zaworki na swoje miejsca?
Mam silnilk AFN wiec zaworki pracują na podcisnienu a nie jak w 1Z na elektro magnes.



chodysATD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:14
Lokalizacja: Łódź

brak mocy

Post autor: chodysATD » sob mar 31, 2012 17:01

Witam.
Golf IV
Rok produkcji grudzien 2000r
1,9 TDI ATD
Oryginalny przebieg 220 000 km

Mam podobny problem i prosiłbym aby ktos powiedział mi co może być przyczyną , zeby mechanik nie zrobił mnie w balona wymieniając 500 innych niepotrzebnie rzeczy.
A więc:
Dzis rano pojechałem na kurs w drodze po miescie było wszystko ok ale spowrotem jak odpaliłem samochód zauważyłem własnie brak mocy na wyzszych obrotach...do 3 tyś jakos jakos w miare idzie ale pozniej padaka. Na 5 biegu 90km/h i gaz w podłodze :grrr:
zgasiłem go odpaliłem od nowa- nic nie pomogło.
Miesiąc temu wymienione wszystkie filtry firmy bosh.
Tydzien temu zalany do pełna na lukoilu.
Turbina wymieniana 1,5 roku temu. Też własnie takie objawy miałem. Ale za dużo mnie ta wymiana kosztowała i nie chce znowu tyle wydawać.
Od około grudnia paląca sie lampka ASB/ESP byłem na diagnostyce ponoć padł czujnik.
Od wymiany turbiny dbałem o nią jak nakazuje 10 przykazań.
Fakt faktem w zimie często sie nie dogrzewał ale nie jezdziłem dużo bo starałem sie jezdzic tramwajem.
Na diagnostyce powiedziano mi ze za niedługo będzie trzeba rozrząd zrobić.
Co dziwniejsze rano odpalił po sek kręcenia , a na ciepłym silniku pozniej zajeło mu to 2-4sek.
Wyczytałem zeby sprawdzić czujnik N75 i węzyki ale gdzie on jest w golfie IV ?
Czy może być to z powodu wilgoci lub złej mieszanki paliwowej?
Jak nie ustąpi do połowy tygodnia to podjade na komputer.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

brak mocy

Post autor: munior » ndz kwie 01, 2012 00:13

chodysATD pisze:Czy może być to z powodu wilgoci lub złej mieszanki paliwowej?
To nie polski fiat 125p :grin: żeby takie rzeczy miały wpływ na zachowanie silnika i na pewno nie są to przyczyny twoich problemów ,przyczyny zapewne było by widać w logach dynamicznych ,a i zapewne zapisały się jakieś błedy w sterowniku


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

chodysATD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:14
Lokalizacja: Łódź

brak mocy

Post autor: chodysATD » ndz kwie 01, 2012 17:00

dzięki za odpowiedź , pytam bo jak miałem trefne radio to jak padało to nie mogłem odpalić.
Zajrzałem pod maske przewody od tego N75 są ok ale dostrzegłem cos takiego.
Obrazek



chodysATD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:14
Lokalizacja: Łódź

brak mocy

Post autor: chodysATD » ndz kwie 01, 2012 21:37

dodam jeszcze za są "problemu z uruchomieniem i jak wyłączam stacyjke to jest szarpnięcie jakby tłok nagle stanął. Co mnie zaczeło bardzo niepokoić. :-(



gnieszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 21:48

Re: brak mocy

Post autor: gnieszek » ndz lip 20, 2014 22:14

Witam

Mam problem z moim kochanym golfikiem (1,9 TDI '97), a niestety do domu daleko (Niemcy) i budźet cienki więc wolałabym uniknąć wizyty u mechanika w DE. W sobotę trafiłam na objazd po wypadku autokarów pod Dreznem. Upał 34 stopnie, więc przy asfalcie jakieś 50, i 45 minut jechałam dokładnie 350 metrów :/ W pewnym momencie, na wolnych obrotach zaczął rzęzić, jakby coś się w nim mieliło albo zacierało. I tak kilka razy. Po tym hałasie, jak wrzucałam bieg i puszałam sprzęgło, to jak tylko zaczynał ciągnąć, to zaczynał też wyć. Hałasy powtórzyły się kilka razy, zawsze no wolnych obrotach, i ustało, natomiast wycie ustało zaraz po wyjechaniu z korka, jak mogłam go kawałek rozpędzić. Tyle, że nie chciał jechać na początku, brak mocy, jakbym czołg próbowała nogą popchnąć :/

Jak się rozpędziłąm to już jechał, ale nie deptałam go żeby sprawdzić, czy ma przypieszenie, bo ostatnio jak tacie w aucie turbina się zawiesiła, to jak depnął, to mu się rozprysła. Dosłownie. Dojechałam do celu i dzisiaj, mimo, że dalej daleko do domu, postanowiłam zrobić test - zawsze jak go depnę to na czwórce przy 80 ma drugiego kopa, jak turbina się włącza. A dzisiaj nic. No jedzie - i nic poza tym :/ No i teraz czy turbina mogła się zatrzeć na wolnych obrotach, od temperatury? I czy wtedy dalej by jeździł, po prostu brak tego "doładowania"? Dodam, że hałasu ani wycia już nie ma, nie kopci, nic dziwnego więcej się nie dzieje...

Jakiś pomysł? I jakieś szanse, że dojadę do domu (620km)??????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości