Czy włącza wam się wiatrak w MK3 TDI ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » czw lip 13, 2006 22:34

A jak wylaczysz silnik po jezdzie w te upaly to nie slyszysz jak wiatrak chodzi jeszcze kilka sekund?
raz udało mi się to usłyszeć, byłem akurat w dość spokojnym miejscu
Ja ma w woim 1.9 D troszke ponad 70 stopni
miałem 1.9 D i sytuacja była ta sama, zawsze 70 stopni tylko w korkach do 90



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pt lip 14, 2006 17:34

w instrukcji pisze ze max do 30 albo 60 sekund moze chodzic wentylator po wylaczeniu zaplonu. U mnie raz chodzil ok 15 sekund ale bylo okrpomnie goraco no i korki



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt lip 14, 2006 18:27

zloty60 pisze:Ja ma w woim 1.9 D troszke ponad 70 stopni.W korku 90 ale jak rusze jakies 2 km to znow spada do jakichs 75.
potwierzam u mnie tak jest od zawsze :-)
Termostat chyba sprawny bo oba weze gorace.
napewno sprawny jak oba masz ciepłe
Z kolei slyszalem ze temp w D i TDI sa inne.
ja mam natomiast TD z silnikiem AAZ i mam temp. jak u Ciebie
poza tym codziennie do pracy jeżdże po ok. 100km i nic się nie dzieje z temperaturą



pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » pt lip 14, 2006 23:41

zloty60 pisze:Ja ma w woim 1.9 D troszke ponad 70 stopni.W korku 90 ale jak rusze jakies 2 km to znow spada do jakichs 75.Termostat chyba sprawny bo oba weze gorace.A nie zauwazylem zeby jarał wiecej (przyczyna niedogrzanego silnika) jak 6 L.Czepiac sie termostatu czy tak ma byc?
Raczej nie powinno.. Termostat "grzybek".. Cały czas leci na wielkim obiegu. Lepiej go wymienić: koszt nie jest zbyt wysoki, a spalanie spadnie (szczególnie zimą!)
zloty60 pisze:Z kolei slyszalem ze temp w D i TDI sa inne.Mam 3 kolegow ktorzy maja zwykłe diesle i wszyscy maja tak jak ja ale mam tez szwagra ktory ma TDI i on ma caly czas 90 na piecu! Mozliwe to zebysmy wszyscy mieli cos nie tak w naszych klekotach ?
Trudno powiedzieć czy coś nie tak. Różnice ze wskazań mogą wynikać z regulatora napięcia na desce lub uszkodzenia regulatora napięcia na alternatorze. Czy po dłuższej jeździe masz gorący akumulator a w kabinie czasami czuć jakiś dziwny smród? U mnie "poprawnym" miejscem wskazówki przy 93* jest "trochę za diodą" (co w MK2 siostry chyba oznacza "pali się").



tigerwood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn maja 29, 2006 21:41
Lokalizacja: KOŁOBRZEG,
Kontakt:

Post autor: tigerwood » pn lip 31, 2006 22:54

witam

a czy to normalne że wiatraki chodzą (oba) jak mam włączona klimę ? tak nie widziałem chodzących wiatraków.


tiger woods- golfista

pladasiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 11, 2006 00:47
Lokalizacja: Kargowa
Kontakt:

Post autor: pladasiek » pt sie 11, 2006 17:00

tez poczatkowo myslalem, ze cos jest nie tak. dzisiaj stalem jak ten jelopek 20 min. po tym jak wrocilem z miasta stojac w korku i co, no i nic. zeby sobie uslyszec wentylatorki (oczywiscie oba) wlaczylem sobie klimke.
wczesniej jezdzilem fordami i jestem przewrazliwiony na tym punkcie. w fordach od razu montowalem sobie wlacznik wewnetrzny wentylatorka.
teraz walcze z lekami - zakladac czy nie - ale po tym co jak ten samochodzik wywalala na zewnatrz temperaturke wstrzymam sie jednak i zaufam rozwiazania vw:) = mam nadzieje, ze sie na tym nie przejade.
aha, normalna temp to 90 korek czy trasa i ta temp w letni dzien uzyskuje po okolo 8 minutach spokojnej jazdy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości