mk3 - co to za część

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

mk3 - co to za część

Post autor: KamilP » ndz kwie 01, 2012 12:35

indigo1975, ee raczej nie.. Tylko zwróć uwagę czy jak np dodasz gazu to z tyłu zasłony dymnej nie robisz.



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Re: mk3 - co to za część

Post autor: indigo1975 » ndz kwie 01, 2012 16:55

nie kopci wcale na max dawce jak jade to tez nie dymi. Jezdzilem jakis czas na max dawce i nic sie nie dzialo tylko gryzie mnie to czy sie nic nie stanie za jakis czas.Obroty jak ustawie na 950 to mi sie wydaje ze za duze sa no i jak odpale rano i swiece przestaja grzac to ma 100obr a po przejechaniu z 10km to spadaja na 900obr. regulowalem wydatek wedlug ksiazki ale zawsze jest tak samo z obrot.


indigo1975

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

mk3 - co to za część

Post autor: KamilP » ndz kwie 01, 2012 17:52

indigo1975, to ja mam ciut większe obroty, 1100 na przyśpieszaczu i 1000 bez, oczywiście +-, i nie chce mi się zmieniać, zresztą najpierw zatrzaski w drzwiach muszę powymieniać bo hałasują i deska rozdzielcza.. A jak zwolnię obroty większe drgania będą. Więc zostawiam tak jak jest. A przez max dawkę jak CI nic nie dymi to moim zdaniem nic nie powinno się dziać, bo jakby za duża była to by właśnie kopcił na czarno.



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

mk3 - co to za część

Post autor: indigo1975 » ndz kwie 01, 2012 21:53

zostawie dawke prawie na max obroty ustawie na 870 bo tak najlepiej mi chodzi wibracji nie ma jakichs duzych bo wszystko co moglem to wymienilem mam kumpla co ma szrot i ma kilka trojek.Szkoda ze albo benzyne ma albo w tdi bo bym jakas pompe wzial od niego na probe.Jestem taki ze wszystko mi w aucie musi chodzic jak trzeba wiec tylko z ta pompa mnie drazni ,ciekawe czy pompiarz by ja ustawil w przyblizeniu jak jest zamontowana w samochodzie na stol jej nie dam bo to za drogo wyjdzie ,moze jest dobra a powie mi ze cos wymianil i skasuje za nic. Mam zle doswiadczenia z mechanikami wole sam sobie zrobic wszystko w aucie wtedy wiem co mam.


indigo1975

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

mk3 - co to za część

Post autor: KamilP » ndz kwie 01, 2012 22:10

indigo1975 pisze:zostawie dawke prawie na max obroty ustawie na 870 bo tak najlepiej mi chodzi
No i tak będzie najlepiej :bigok:



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Re: mk3 - co to za część

Post autor: indigo1975 » ndz kwie 01, 2012 22:32

a powiedz mi jak ci sie zbiera twoj vw-ej? moj na 1-2-3biegach ok ale na 4 slabo .Powyzej 3oooobr to juz nie przyspiesza prawie wcale a i jak rano wylaczysz przyspieszacz zaplonu to obroty masz na 1000 czy wieksze? ogladalem twoja furke i widze ze masz pompe nie ruszana bo plomba na srubie wydatku jakbys mial czas to czy moglbys zmierzyc u siebie ile cm wystaje gwintu od tego zderzaczka do odlewu pompy.Bylbym wdzieczny.


indigo1975

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

mk3 - co to za część

Post autor: KamilP » ndz kwie 01, 2012 23:00

indigo1975 pisze:a powiedz mi jak ci sie zbiera twoj vw-ej? moj na 1-2-3biegach ok ale na 4 slabo
To chyba u mnie podobnie. Zmierzyłem czas do setki i wyszło.. 16 albo 17 sekund. Ale wiesz to jest wolnossący dieselek więc nie oczekuj że to będzie rakieta :bajer: Ale odwdzięczy Ci się za to praktycznie bezawaryjną eksploatacją :)
indigo1975 pisze:a i jak rano wylaczysz przyspieszacz zaplonu to obroty masz na 1000 czy wieksze?
+-1000 obrotów (obrotka nie mam tak na prawdę, tylko cyfrowy jc :) ) ale jak przekaźnik od świec jest włączony to nawet mniejsze, ale dokładnie nie pamiętam :)
indigo1975 pisze:ogladalem twoja furke i widze ze masz pompe nie ruszana bo plomba na srubie wydatku jakbys mial czas to czy moglbys zmierzyc u siebie ile cm wystaje gwintu od tego zderzaczka do odlewu pompy.Bylbym wdzieczny.
Na PJ? :) A która to śrubka wgl? Bo nie wiem nawet :) Zaznacz mi na tamtym foto i wyślij na PW to Ci pomogę, a na PW żeby już tematu nie zaśmiecać :)



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Re: mk3 - co to za część

Post autor: indigo1975 » ndz kwie 01, 2012 23:31

wyslalem na PW nie wiem czy dobrze i czy dotarla wiadomosc ,chodzi o ta dluga srube z czerwonym kapturkiem ta blizej glowicy. Jak bedziesz mogl to daj znac jutro jak to wyglada.


indigo1975

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości