Zawleczka cięgła sterującego pracą kierownic turbosprężarki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Zawleczka cięgła sterującego pracą kierownic turbosprężarki

Post autor: Omek » pt mar 30, 2012 23:33

Witam !
Jak wyjąć tą zawleczkę aby nie popsuć ? ciągnąć za 1 czy za 2 ?

Obrazek



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Zawleczka cięgła sterującego pracą kierownic turbosprężarki

Post autor: Sztomel » sob mar 31, 2012 00:44

Możesz go zdjąć na dwa sposoby : albo ciągnąć za łącznik (nr 1) tego e-klipsa albo jednocześnie naciskać np. szczypcami na obydwa jego ramiona aż wyskoczy. Należy jednak sobie najlepiej przewiązać sznurkiem jego łącznik by potem nie szukać go na macie wygłuszającej lub ją demontować z kanału by go odzyskać - jeśli demontażu dokonujesz z turbo na silniku.


Obrazek

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Zawleczka cięgła sterującego pracą kierownic turbosprężarki

Post autor: Omek » sob mar 31, 2012 09:39

Wielkie dzięki !



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości