Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
funky
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: funky » pn lip 10, 2006 23:32
Witam! Mam problem mam golfa IV 1.9tdi ostatnio robiłam rozrząd i teraz auto kopci przy redukcji biegu lub szybkim dodaniu gazu,nie jest to wina paliwa bo już sprawdzałam,ktoś mi powiedział ze to wina rozrzadu ale wtedy palil by wiecej,a tak spalanie mam w normie ok7,7l/100km w miescie przy klimatyzacji, czy mógłby mi ktoś pomóc odpowiedź na to pytanie dlaczego pojawia sie za golfem czarna chmura?
POzdrawiam
-
BruceLee30
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: BruceLee30 » pn lip 10, 2006 23:42
nieszczelny uklad dolotowy, zanieczyszczony filtr powietrza, zle ustawiony rozrzad, jak odpala z rana ?
-
funky
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: funky » pn lip 10, 2006 23:44
odpala idealnie jak benzynka
-
BruceLee30
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: BruceLee30 » pn lip 10, 2006 23:48
rozumiem ze rozrzad robila profesjonalna firma i po wymiana paska, napinacza, rolek zostal ustawiony kat wtysku, czy przed wymiana rozrzadu tez nadmiernie dymil?
-
funky
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: funky » pn lip 10, 2006 23:50
auto bylo robione w serwisie przed wymianaraczej nie dymil autko mam od niedawna wiec dokladnie nie wiem..
-
BruceLee30
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: BruceLee30 » pn lip 10, 2006 23:53
proponuje podjechac do nich i poprosic o sprawdzenie i diagnostyke
jezeli byl robiony rozrzad i sa jakies nieprawidlowosci powinni zrobic diagnostyke za free
-
funky
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: funky » pn lip 10, 2006 23:55
czyli obstawiasz rozrzad ?w tym tygodniu bede do nich jechac na pewno..dzieki jak bede iwedziec co bylo to dokladnie podziele sie informacjami
-
BruceLee30
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: BruceLee30 » wt lip 11, 2006 00:15
czy rozrzad niewiem ale skoro problem powstal po wizycie w warsztacie to niech teraz oni sie glowia co nie tak zrobili, przyczyna moze byc banalna ale skoro zaplacilas im za usluge to niech zrobia to tak aby klient byl zadowolony jezeli bedzie inaczej zmien warsztat
-
Arcturus
- Użytkownik
- Posty: 473
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
- Lokalizacja: Gorlice
Post
autor: Arcturus » wt lip 11, 2006 23:36
nawet nowy diesel po dodaniu gazu zakopci no chyba ze są to jakies straszne chmury dymu bo jak zwykły dymek to nie ma sie czym przejmowac
-
pajakgdynia
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: pajakgdynia » czw lip 13, 2006 22:19
Szczególnie aktualnie diesle kopcą. W powietrzu jest za mało tlenu, w końcu nawet ludziom ciężej się oddycha
Na razie nie produkują jeszcze osobowych z podwójnym intercoolerem (czym się "chwali" ledwo parę ciężarówek)
A problemy z rozrządem poczułbyś od razu.. Prędzej liczyłbym na filtr powietrza.
-
szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: szerszeniak » pt lip 14, 2006 00:29
pajakgdynia pisze:Na razie nie produkują jeszcze osobowych z podwójnym intercoolerem
a co to daje?
bo raczej jest to uzaleznione od ilości powietrza do schłodzenia i wielkości pojedyńczego elementu niz korzyści przy niekopceniu auta
kopcenie w turbodieslu zwłaszcza po dodaniu gazu jest spowodowane tym ze zwiekszeniu ilości podawanego powietrza nie towarzyszy natychmiastowy wzrost ilości powierza turbo musi nadmuchać a to troche trwa.
pajakgdynia pisze:Szczególnie aktualnie diesle kopcą.
chyba na odwrót stare td kopci bo tam tylko noda kierowcy kontroluje ilośc podawanego paliwa w nowych konstrukcjach noga kierowcy tylko daje sygnał do kompa co silnik powinien wykonać i napewno nie zostanie podane paliwo w jakimś strasznym nadmiarze ze względów ekologicznych
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » pt lip 14, 2006 09:15
pajakgdynia pisze:Na razie nie produkują jeszcze osobowych z podwójnym intercoolerem
w czym ma byc lepszy "podwojny intercooler" od jednego wydajnego IC?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » pt lip 14, 2006 09:39
zaprzal pisze:w czym ma byc lepszy "podwojny intercooler" od jednego wydajnego IC?
Bo podwojnie chlodzi, tymczasem jeden wydajny chlodzi lepiej ale tylko pojedynczo
-
pajakgdynia
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: pajakgdynia » pt lip 14, 2006 18:40
Kłamałem (czytaj "niedoczytałem"). Przykładami aut z "podwójnym" intercoolerem jest SEAT CUPRA GT (chyba tylko benzynka) oraz Audi RS6 ze stajni VW, Renault Magnum 440 z "większych" braci od konkurencji.
Zapraszam do lektury i wieszania psów na
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=549233
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości