Jedna, czy dwie koncowki tlumika?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Jedna, czy dwie koncowki tlumika?

Post autor: Kubecek » pt lip 14, 2006 17:24

sprowadzilem golfa MK3 97' 1.9 TDI i mam podedynczy tlumik a z tego co widze kazdy DIESEL ma 2 wydechy. Widac ze moj byl zmieniany i teraz nie wiem czy to ma jakis wplyw na osiagi spalanie, czy mam go zmieniac itp? Dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 20:47 przez Kubecek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pt lip 14, 2006 17:49

Po pierwsze jak masz motor AAZ To nie jest TDI !!! tylko zwykły TD i o ile dobrze pamiętam to w AAZ jest pojedynczy wydech a w 1Z, AFN i innych TDI jest podwójna końcówka !!! :bajer:



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pt lip 14, 2006 17:56

czy robi to jakas roznice ze tu 1 a tu 2 wydechy?



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pt lip 14, 2006 18:00

Na pewno tak!! Wydaje mi się że TDI potrzebuje większej średnicy wydech jak TD. Gdzieś czytałem że jak ktoś do 1Z założył końcowy wydech od AAZ , to mu strasznie autko zamuliło i nie chciało wchodzić na obroty po zmianie na taki jak powinien być jak ręką odjął. :bigok:



diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Post autor: diodas » pt lip 14, 2006 18:25

A ja śmigam silnikiem 1z ze starym tłumikiem od AAZ i ciągnie aż miło ;] bez kata,jeden wylot ;]



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pt lip 14, 2006 23:21

moze ktos inny sie podzieli jak u niego jest?



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pt lip 14, 2006 23:25

Ja osobiscie w 1z mam z dwoma, ... ale to dlaczego np Seaty TDI-ki maja wydechy z pojedynczymi rurami??


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pt lip 14, 2006 23:31

wlasnie nie wiem bo jezeli to ma wplyw na moc to na pewno nie jest to obojetne :bajer:



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lip 15, 2006 02:03

Kubecek ty masz zwyklego turbo diesla (jednostka 75 konna) a te silniki w golfach III mialy tłumik z jedną rurką, więc masz tłumik oryginał, natomiast TDI zaczyna się od 90 KM i tam juz jest podwójna końcówka tłumika


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » sob lip 15, 2006 10:47

ok temat zamkniety



Awatar użytkownika
prezes861
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr mar 08, 2006 17:52
Lokalizacja: Stargard / Szczecin
Kontakt:

Post autor: prezes861 » wt cze 12, 2007 18:05

bizak pisze:... ale to dlaczego np Seaty TDI-ki maja wydechy z pojedynczymi rurami??
Kto Ci tak powiedział ? :kac:


[img]http://szypulscy.pl/zst.stargard/zst.stargard_mini.jpeg[/img]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 12, 2007 18:14

prezes861 pisze:Kto Ci tak powiedział ? :kac:
żeś odkopał :panna:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości