1,6D gaśnie po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

1,6D gaśnie po odpaleniu

Post autor: kappi » czw mar 22, 2012 20:03

powietrze pojawia sie gdy normalnie jest podawane paliwo przez filtr.. zauwazylem ze jak poruszam tym przewodem podajacym sieke na pompe to pojawiaja sie bombelki, znalazlem tez mini dziurek w tym przewodzie gdzie dostawalo sie powietrze.. wymienilem tez przewody podciśnieniowe(przelewowe) bo z jednego ciurkiem leciala sieka i mozliwe ze przez tamto powietrze wpadalo do układu paliwowego..


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

1,6D gaśnie po odpaleniu

Post autor: kappi » sob mar 24, 2012 22:37

juz wszystko kmini i jest cacy, wystarczylo wymienic przewody podciśnieniowe, przewód podający paliwo między filtrem pompą, odpowietrzyc przewód miedzy filtrem a bakiem i na koniec odpowietrzyc wtryski i wszystko gra :food:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,6D gaśnie po odpaleniu

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 25, 2012 08:38

Grzesiek510 pisze:Silnik stał jakieś 3 miesiące wyciągnięty z samochodu
Stawiam na zapieczony regulator odśrodkowy w pompie.To on nie pozwala silnikowi zejść z obrotów.
Wtryski nie mają z tym nic wspólnego.Gdyby niedomagały,to by kopcił,mocniej klepał,albo nierówno pracował.
Patrz foto 74-85 http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli popychacz (foto 78) zapiecze się na ośce (foto 80 i 82),to będzie problem z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i rozruszać ten popychacz.
Dźwignię gazu musisz założyć względem ośki identycznie tak jak była.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości