mk4 arl problem grucha od turbo :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: grabiec » pn mar 19, 2012 19:40

panowie mam taki problem wymienilem gruszke od turbo bo stara byla zaspawana i jak czyscilem geometrie to sie o tym dowiedzialem
zmienilem gruszke i teraz tak jak ja ustawie tak zeby kierownice sie otwieraly calkiem (sztanga siada na ogranicznik)
auto ma kopa ale dopiero na 2 i w gore na 1 nie jedzie bardzo ladnie sie kreci ale tez jak jade spokojnie na 3 i dam opor to rowniez nie jedzie musze dopiero puscic pedal gazu i pulsacyjnie dodawac po 2 razach jak tak zrobie jedzie jak wsciekly (tak jak by nie dostawal paliwa badz go zalewalo)
a jak ustawie zeby sztanga nie siadala calkiem na ogranicznik jest szpara ok 2-3mm
to auto jedzie ladnie ale przy zmianie biegu na wyzszy jest straszna turbo dziura

teraz takie ptanie czy chip jaki mam zrobiony moze ograniczac dawke paliwa ,czy korekta softu cos pomoze gdzie szukac rozwiazania


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: italiano_83 » pn mar 19, 2012 19:44

Wrzuć loga dynamicznego 011, jeśli auto wcześniej jeździło dobrze a po zmianie "gruszki" jest lipton, to trzeba wyregulować odpowiednio długość sztangi.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: grabiec » pn mar 19, 2012 19:55

tak tylko wczesniej jak byla stara grucha nie otwieralo mi geometri do konca teraz jest tak ze otwiera do konca to jest pupa na 1 a reszte ciagnie

a jak mowie jak ja dam tak samo jak stara to po zmianie biegow auto nie ciagnie odrazu :/ tylko z opuznieniem

zrobie i wrzuce za nie dlugo


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: italiano_83 » pn mar 19, 2012 19:59

Jak była zaspawana w jednej pozycji, to się nie ma co dziwić, mogło przeładowywać lekko i auto inaczej jechał, sprawdź podciśnienie na wszelki wypadek czy wszystko jest ok. Kierownice też mogły się zastać i zasyfić nagarem i teraz się mogą lekko przycinać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: grabiec » pn mar 19, 2012 20:12

kierownice czyscilem jakis tydzien temu i od tego czasu auto jest deptane ustawiane i nic juz nie wiem gdzie patrzec:/

logi wykonalem ci dwa razy gr11 dla poruwnania na jednym przejezdzie

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77037.html" onclick="window.open(this.href);return false; 1

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77038.html" onclick="window.open(this.href);return false; 2


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: italiano_83 » pn mar 19, 2012 20:36

Lipton ciśnienie doładowania, do 2900 niedoładowanie a później dmucha za dużo. N75 wysterowany na 68-75% więc wiele do regulacji na sztandze nie zostało.
Tak jak by ten silnik wogóle na dole nie generował spalin - n75 praktycznie nie pracuje .. max 43%-50% do 2600 ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: grabiec » pn mar 19, 2012 20:43

wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: italiano_83 » pn mar 19, 2012 21:24

grabiec pisze:wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
Wrzuć komplet logów statycznych bs i dynamicznych. Sprawdź czy sztanga po włączeniu silnika jest na max wciągana do gruszki podciśnienia.
Może EGR jest cały czas otwarty i wali spalinami w dolot i dlatego jest taka słaba dynamika gazów, albo przepływomierz zaniża wskazania.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: grabiec » pn mar 19, 2012 21:39

italiano_83 pisze:
grabiec pisze:wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
Wrzuć komplet logów statycznych bs i dynamicznych. Sprawdź czy sztanga po włączeniu silnika jest na max wciągana do gruszki podciśnienia.
Może EGR jest cały czas otwarty i wali spalinami w dolot i dlatego jest taka słaba dynamika gazów, albo przepływomierz zaniża wskazania.

wlasnie o tym pisze teraz sztanga po wlaczeniu silnika jest jakies 1mm od ogranicznika
eger jest wywalony i zaslepiony
moze sie uda jutro uda sie zrobic kaplet to podesle a na chwile obecna co proponujesz ?? dokrecic gruszke zeby siadala na ogranicznik i wtedy wykonac logi
czy wykonac na tym jak teraz jest ??


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: krzysiek1606 » czw mar 22, 2012 11:23

najpierw skróć sztangę, geometria powinna oprzeć się o ogranicznik i wtedy zrób loga 11


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

mk4 arl problem grucha od turbo :(

Post autor: grabiec » czw mar 22, 2012 21:49

dzwonilem dzis do chlopakow co robili program i im powiedzialem jaka jest sprawa ..
powiedzieli mi ze sztanga nic nie da bo raz bedzie przeladowanie raz nie doladowanie i sprubuja to skorygowac programem trzeba bedzie ustawic gruszke tak jak krzysiek1606 mowi i korekte robic
w najblizszym czasiemaja do mnie przyejechac no i robic dam znac jak sie to zakonczy :D

i oby to bylo to bi sie wkur....


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości