Mumin napiszę ci na PW KamilP na pewno bym nie chciał płacić za naprawę tego mkV turbo. pompo wtryski i jeszcze parę kosztownych pierdółek z tego co pamiętam. mkII kupili chyba z teoretycznym przebiegiem 250 tyś. km a gdy przejechali 500 tyś. turbo padło ale to już z zmęczenia materiału Gdy ukazał się artykuł golfina miała 750 tyś. przebiegu i świetnie się czuła ;]
Według mnie to mkII blachę miały najlepszą, oczywiście jak nie był naprawiany po wyjęciu spot tira przez Hanziga w przydomowej szopie A IV już barrrrdzo mocno potrafią poddać się rudej
czyli Panowie reasumując posty do jednostki 1.6 D (JP) w golfie mk2 można bez problemu lac rzepak ?? oczywiście mowa tylko i wyłącznie o jeździe w lato
najlepiej zalozyc podgrzewacz jak najblizej pompy bo olej juz nie zdazy sie wystudzic. czyli pomiedzy filtrem a pompą, mozna tez zalozyc filtr z podgrzewaczem na ciecz