Kopci z bagnetu oleju nawet na zimnym silniku ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Kopci z bagnetu oleju nawet na zimnym silniku ...

Post autor: DDR » czw lip 13, 2006 02:27

Jak wyżej w temacie kopci mi z bagnetu oleju a jak go wyciągne to jeszcze gorzej,tak samo jak odkręce korek wlewu oleju to bardzo mocno dymi,a na nagrzanym silniku jeszcze gorzej co poradzicie zbierać już na nowy silnik? jaka cena pierścieni nowych - pewnie do takich szmerów zaliczamy kapitalke a 1000 zeta płacić niechce.Poradzcie coś :P



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » czw lip 13, 2006 08:00

a jak z poziomem oleju i jaki ma kolor na bagnecie (czy mocno czarny), temperatura silnika i kiedy robiles ostatnia wymiane oleju?


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw lip 13, 2006 09:04

u mnie na włączonym silniku pryska troszke olejem jak odkręce korek i też przez chwilke leci taki dymek....ale z bagnetu nic nie bucha.....



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » czw lip 13, 2006 09:16

przez chwilke to rzecz normalna, j.t. niewydalona czesc spalin, co innego gdy dymi non stop


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » czw lip 13, 2006 12:29

Musiałbym sprawdzić ciśnienie na garach ale coś czuje że silnik ma już dość.Olej wymieniałem ostatnio jakieś 2 miesiące temu i jest czarny że hoho.A wpiernicza mi olej nie sam silnik tylko turbo zauwazylem !



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » czw lip 13, 2006 12:48

no coz wyglada na to ze silnik jest na wykonczeniu, ciekawe jak wygladaja pierscienie i cylindry wewnatrz.
cisnienie na garach sprawdz.

pozdrawiam


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw lip 13, 2006 17:21

mój ojciec robił taki pożądny remont silnika w passacie 1.9TD
wymieniał bardzo dużo elementów bez tłoków robił pożądnie głowicę oraz regenerował turbinę;) z tego względu że była ona w nie najgorszym stanie to za turbinke zapłacił chyba z 300zł:) całość z robocizną wyszła jakieś 1500zł +- 200zł....ale po takim remoncie mój tato otwiera klape silnika żeby zobaczyć jak on wygląda bo nic się nie psuje;)))a na włączonym silniku można otworzyć korek wlewu oleju i nawet kropelką nie pryśnie i tak samo jak się bagnet wyjmie;)

według mnie taki remoncik to dobra sprawa;)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 13, 2006 18:21

Chłopaki jak już bagnetem ciśnienie wali to pierścienie szmelc. A z podkorka jak daje powietrze to normalne. Olej jak wyżuca przez korek to może nie ma tam tego plastiku co osłania wałek. Dużo było o tym czy remontować czy kupić silnik. Ja już na ten temat się nie wypowiadam. Pierścienie kosztują w granicach 180 zł (dobre), regeneracja głowicy ok 600 zł, itd. Kapitala zameka się ok 2500 tyś. Dobry silnik z niemiec np. JR to koszt ok 1200-1500 zł.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw lip 13, 2006 20:50

Jak wali bagnetem i wlewem od oleju to pierścienie szmelc i remoncik przy okazji można zrobić.Pozdro



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » czw lip 13, 2006 21:41

To masz wielki problem kolego padły ni pierscienie i komprecha ucieka do miski i dlatego wali przez miarke bo ma najluzniejszy przepływ czyli ujscia cisnienia jak zabezpieczysz miarke czyli za mocno ja uszczelnisz to wywali ci symering na wale pierscionki na bank do roboty


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pt lip 14, 2006 01:26

ja bym robił remont;D mój ojciec zamknął się w kwocie 1500zł...oczywiście szukałem z nim po mieście części w hurtowniach;)

ja jestem przeciwnikiem kupowania używanego silnika bo można wpaść z deszczu pod rynnę
wyremontujesz i wiesz co masz



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pt lip 14, 2006 03:00

Dzięki za wypowiedzi.Orientuje sie któryś z was a może spotkaliście sie z 1.9 tdi w mk2 bo własnie planuje takie coś zakupić i wsadzić.Zgodze sie wyremontujesz i wiesz co masz ale coś mocniejszego by sie zdało.Niemówie odrazu o Gti ;]


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt lip 14, 2006 08:11

DDR pisze:.Orientuje sie któryś z was a może spotkaliście sie z 1.9 tdi w mk2 bo własnie planuje takie coś zakupić i wsadzić.;]
ja mam 1.9 d od mk3 i pasowal bez rzadnych przeróbek (wczesniej byl 1.6td) takze mysle ze tdi jest taki sam (tzn mocowania itp)

a co do remontu to mysle ze sie oplaca!sam robisz wiesz co wkladasz sam docierasz i silnik igla!!



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt lip 14, 2006 11:37

DDR pisze:Dzięki za wypowiedzi.Orientuje sie któryś z was a może spotkaliście sie z 1.9 tdi w mk2 bo własnie planuje takie coś zakupić i wsadzić.Zgodze sie wyremontujesz i wiesz co masz ale coś mocniejszego by sie zdało.Niemówie odrazu o Gti ;]
o bracie, TDI to poważna sprawa. trzeba przerabiać. mocowania inne, półośki, cały napęd, do tego silnik ze skrzynią trza mieć, elektryke - bez 5-7 tyś nie masz sie co brać, żeby było porządnie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości