Kopci z bagnetu oleju nawet na zimnym silniku ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Kopci z bagnetu oleju nawet na zimnym silniku ...
Jak wyżej w temacie kopci mi z bagnetu oleju a jak go wyciągne to jeszcze gorzej,tak samo jak odkręce korek wlewu oleju to bardzo mocno dymi,a na nagrzanym silniku jeszcze gorzej co poradzicie zbierać już na nowy silnik? jaka cena pierścieni nowych - pewnie do takich szmerów zaliczamy kapitalke a 1000 zeta płacić niechce.Poradzcie coś
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
mój ojciec robił taki pożądny remont silnika w passacie 1.9TD
wymieniał bardzo dużo elementów bez tłoków robił pożądnie głowicę oraz regenerował turbinę;) z tego względu że była ona w nie najgorszym stanie to za turbinke zapłacił chyba z 300zł:) całość z robocizną wyszła jakieś 1500zł +- 200zł....ale po takim remoncie mój tato otwiera klape silnika żeby zobaczyć jak on wygląda bo nic się nie psuje;)))a na włączonym silniku można otworzyć korek wlewu oleju i nawet kropelką nie pryśnie i tak samo jak się bagnet wyjmie;)
według mnie taki remoncik to dobra sprawa;)
wymieniał bardzo dużo elementów bez tłoków robił pożądnie głowicę oraz regenerował turbinę;) z tego względu że była ona w nie najgorszym stanie to za turbinke zapłacił chyba z 300zł:) całość z robocizną wyszła jakieś 1500zł +- 200zł....ale po takim remoncie mój tato otwiera klape silnika żeby zobaczyć jak on wygląda bo nic się nie psuje;)))a na włączonym silniku można otworzyć korek wlewu oleju i nawet kropelką nie pryśnie i tak samo jak się bagnet wyjmie;)
według mnie taki remoncik to dobra sprawa;)
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki jak już bagnetem ciśnienie wali to pierścienie szmelc. A z podkorka jak daje powietrze to normalne. Olej jak wyżuca przez korek to może nie ma tam tego plastiku co osłania wałek. Dużo było o tym czy remontować czy kupić silnik. Ja już na ten temat się nie wypowiadam. Pierścienie kosztują w granicach 180 zł (dobre), regeneracja głowicy ok 600 zł, itd. Kapitala zameka się ok 2500 tyś. Dobry silnik z niemiec np. JR to koszt ok 1200-1500 zł.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Dzięki za wypowiedzi.Orientuje sie któryś z was a może spotkaliście sie z 1.9 tdi w mk2 bo własnie planuje takie coś zakupić i wsadzić.Zgodze sie wyremontujesz i wiesz co masz ale coś mocniejszego by sie zdało.Niemówie odrazu o Gti ;]
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
ja mam 1.9 d od mk3 i pasowal bez rzadnych przeróbek (wczesniej byl 1.6td) takze mysle ze tdi jest taki sam (tzn mocowania itp)DDR pisze:.Orientuje sie któryś z was a może spotkaliście sie z 1.9 tdi w mk2 bo własnie planuje takie coś zakupić i wsadzić.;]
a co do remontu to mysle ze sie oplaca!sam robisz wiesz co wkladasz sam docierasz i silnik igla!!
o bracie, TDI to poważna sprawa. trzeba przerabiać. mocowania inne, półośki, cały napęd, do tego silnik ze skrzynią trza mieć, elektryke - bez 5-7 tyś nie masz sie co brać, żeby było porządnieDDR pisze:Dzięki za wypowiedzi.Orientuje sie któryś z was a może spotkaliście sie z 1.9 tdi w mk2 bo własnie planuje takie coś zakupić i wsadzić.Zgodze sie wyremontujesz i wiesz co masz ale coś mocniejszego by sie zdało.Niemówie odrazu o Gti ;]
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości