EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
EGR out - wrazenia
heh... no to jestem po zaslepieniu egr... niestety narazie tylko pod samym egr bo nie moglem za diabla popuscic srub na dole... ale teraz jest problemik... uje..bczylko mi sie jedno ucho egr... co z tym fantem zrobic ? czy egr pasuje od 3ki do 4ki ? bo narazie nie moge na szrocie znalezc 4ek..tzn sa ale bez silnikow
EGR out - wrazenia
w golfie III były całkowicie inne egr niż w mk IV. Jak by co mam na sprzedanie egr od asz
Re: EGR out - wrazenia
bym kupil od razu ale siedze w niemczech musze tu na miejscu poszukac...pokulam sie tak do soboty i w weekend pojade na szrot oblookac... wszystko ladnie tylko powietrze mi spoerdzielaBaryla pisze:w golfie III były całkowicie inne egr niż w mk IV. Jak by co mam na sprzedanie egr od asz
EGR out - wrazenia
siema. kupujac egr musze patrzec pod swoj silnik czy podejdzie do mojego ajm od innych wersji ?? 90km, 100km, 110km ??
EGR out - wrazenia
90 i 110 miały chyba węże na opaskę, nie wiem jak słabsze PD, ale 130 miała na pewno na szybkozłączkę
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: ndz lip 18, 2010 11:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
Koledzy mam pytanie odnośnie srub do kolektora ssacego.Wchodzi tam 6 srub ,ostatnio zaslepiałem egr i ku mojemu zdziwwieniu jednej brakuje tam nie było tej ostatniej.Myslałem ze moze jest ukrecona ale okazało sie ze moge tam mniejszy imbus włozyc i wchodzi głeboko czyli dziura jest.Mysle ze jakis mechanik olał sprawe bo w vw golfie 1.9tdi 110km dostep utrudnia tam taka rurka która przechodzi blisko tego kolektora.Moje pytanie jest nastepuujace :Zna ktoś moze numer tej sruby???Wiem ze ona jest na inbus 6 czyli pewnie gwint m8 ,ale nie wiem jaka jest jej długość,wiem ze mógłbym wykrecic inna na wzór ,ale wszystko juz ładnie poskrecałem i potem sie zorientowałem ze zle postąpłem.Pozdrawiam
EGR out - wrazenia
pawcio0000, ETKA podaje numer N 902 006 04, rozmiar M8x45
Przykładowe zdjęcie http://www.worldimpex.com/item_detail.html?sku=546759" onclick="window.open(this.href);return false; , jest to śruba z takim kołnierzem, ew. pod zwykłą można dać podkładkę.
Przykładowe zdjęcie http://www.worldimpex.com/item_detail.html?sku=546759" onclick="window.open(this.href);return false; , jest to śruba z takim kołnierzem, ew. pod zwykłą można dać podkładkę.
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: ndz lip 18, 2010 11:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 16:48
Re: EGR out - wrazenia
Kolego a gdzie dostane taka uszczelkezimnylech pisze:wymien uszczelkepiotrek34199 pisze:a leje mi na łaczeniu z kolektorem saccym podajze.
Mk IV Sprzedam czujniki ABS tył używane oryginalne sprawne!!!
EGR out - wrazenia
piotrek34199, między EGR-em a kolektorem jest oring, dla ALH ma numer N 905 216 01, wymiary 55x3.
EGR out - wrazenia
witam, mam problem, dopiero co jestem po czyszczeniu kolektora, intercoolera i egra, przy okazji postanowilem zaslepic egr, wszystko poskladalem, cacy, odpalil bez problemu, tylko ze mam straszny spadek mocy auto zrobilo sie mułowate jak cholera, turbina zalacza sie przy 3500(!!) obrotow a nie jak wczesniej przy 2000.
W czym tkwi problem??
Dodam, ze dopiero co jestem po regulacji turbiny tak zeby nie przeladowywala przy 120 km/h, a po mojej "naprawie" znowu przeladowuje przy 120.
W czym tkwi problem??
Dodam, ze dopiero co jestem po regulacji turbiny tak zeby nie przeladowywala przy 120 km/h, a po mojej "naprawie" znowu przeladowuje przy 120.
- mariusz514
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:18
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Re: EGR out - wrazenia
u mnie było to samo, samochód przy wciśniętym pedale gazu powoli przyśpieszał, do tego głośniej silnik chodził , moc turbiny czułem dopiero przy 3 tyś obrotów i miałem problem z odpaleniem, problem rozwiązałem wywalając zaślepkę i jest rewelacja , przy rozgrzanym silniku istny szatanJ.A.C.K. pisze:witam, mam problem, dopiero co jestem po czyszczeniu kolektora, intercoolera i egra, przy okazji postanowilem zaslepic egr, wszystko poskladalem, cacy, odpalil bez problemu, tylko ze mam straszny spadek mocy auto zrobilo sie mułowate jak cholera, turbina zalacza sie przy 3500(!!) obrotow a nie jak wczesniej przy 2000.
W czym tkwi problem??
Dodam, ze dopiero co jestem po regulacji turbiny tak zeby nie przeladowywala przy 120 km/h, a po mojej "naprawie" znowu przeladowuje przy 120.
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: sob sie 15, 2009 21:22
- Lokalizacja: Raszyn
EGR out - wrazenia
jak ja mialem zaslepiony egr to tez slabo sie wkrecal na obroty i gorzej odpalal nawet na cieplym silniku. wyczyscilem egr, zaslepka out i jest dobrze a przy tym szybciej sie nagrzewa i trzyma temp nawet na postoju
EGR out - wrazenia
Witam. Ja mam takie pytanie co się stanie jak by przypadkowo nagar z kolektora ssącego dostał się do głowicy. Pytam dlatego ,że przy rozkręcaniu egr ,nie mając jeszcze odkręconego kolektora dziubnołem do środka śrubokrętem i mogło coś odpaść i wpaść do głowicy i zastanawiam się jakie mogą tego być konsekwencje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 45 gości