Czujni temperatury płynu chłodzącego G62

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Czujni temperatury płynu chłodzącego G62

Post autor: zygimar » śr lip 12, 2006 08:02

Podczas diagnostyki wyszedł mi błond
G62 - Czujni temperatury płynu chłodzącego
G71 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym

Za co są odpowiedzialne i czy mają wpływ na moc auta ponieważ jest troche słaby.
Nieraz ma odpowiednia moc to wtedy nieżle ciągnie.


Pozdrowienia


zygimar



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lip 12, 2006 08:23

G62 posrednio wpłynie
G71 murowany notlauf

co do tego drugiego bledu to trzeba sprawdzi czy sam czujnik uwalony czy moze jest cos z cisnieniem doładowania


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lip 12, 2006 09:36

Co to znaczy - notlauf ???



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 12, 2006 09:48

Co to znaczy - notlauf ???
jest to tryb awaryjny pracy silnika na skutek błędu np zbyt dużego ciśnienia w dolocie - auto jedzie wtedy praktycznie bez turobodoładowania, czyli muł...po zgaszeniu silnika notlauf się kasuje do momentu az komp dostanie info od czujnika o niewłasciwym paramtrze - i sytuacja się powtarza...



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lip 12, 2006 10:17

Gdzie znajduje sie ten czujnik?? Szukałem nie potrafiłem znaleść.
Polecisz jakąś strone z opisełm działania tego silnika i elektroniki

[ Dodano: 12 Lip 2006 10:19 ]
Przed wczoraj cos sie naprawilo bo kopa mial niezlego ale z rana od nowa moc spadla.
Przyspiesza ale slabiutko.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lip 12, 2006 10:23

G71 bedzie gdzies za IC,


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lip 12, 2006 14:43

Wiesz może jak go sprawdzić??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lip 12, 2006 15:01

diagnoza dynamiczna Cie ratuje chyba ze bład jest typu brak sygnału/zwarcie do masy co by wskazywało na uwalony czujnik - sam raczej tego nie zrobisz jak nie masz pojecia


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw lip 13, 2006 10:31

Czy ten notlauf jest od uszkodzonego czujnika czy turbiny??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 13, 2006 10:33

po to własnie robi sie diagnoze zeby sie tego dowiedziec


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości