Jak to jest z tym dieslem zimą??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- toofast_38
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt lip 07, 2006 19:46
- Lokalizacja: Toruń/Wiedeń
- Kontakt:
Jak to jest z tym dieslem zimą??
Więc już się zdecydowałem... Golf (ewentualnie Jetta) mk2, 1.6 TD albo GTD, bo z tego co juz sie dowiedziałem zwykła 1.6 D nie ma wogóle mocy...
Teraz mam takie jedno ważne pytanie, bo wszyscy zawsze płaczą i narzekają na diesle zima ze nie odpalają... Jestem niby tech. samochodowym ale nie kapuje tego... Jak narazie miałem tylko przyjemność z jednym dieslem Fiat Stilo 1.9 JTD 115 KM. Był nowy więc zero problemów... Ale jak to jest z Golfem z 90-92 ???
Napewno ten temat już był poruszany ale dzięki wszystkim Golfiarzom za pomoc !!
ps. Są jakieś typowe usterki dla tego modelu których powinienem sie bać po zakupie?
Teraz mam takie jedno ważne pytanie, bo wszyscy zawsze płaczą i narzekają na diesle zima ze nie odpalają... Jestem niby tech. samochodowym ale nie kapuje tego... Jak narazie miałem tylko przyjemność z jednym dieslem Fiat Stilo 1.9 JTD 115 KM. Był nowy więc zero problemów... Ale jak to jest z Golfem z 90-92 ???
Napewno ten temat już był poruszany ale dzięki wszystkim Golfiarzom za pomoc !!
ps. Są jakieś typowe usterki dla tego modelu których powinienem sie bać po zakupie?
Re: Jak to jest z tym dieslem zimą??
MK2 1,6 D , rok 1989 , garażowany "pod chmurką", eksploatowany przez dwie zimy były mrozy poniżej -30 °Ctoofast_38 pisze: ... Teraz mam takie jedno ważne pytanie, bo wszyscy zawsze płaczą i narzekają na diesle zima ze nie odpalają ... Jestem niby tech. samochodowym ale nie kapuje tego... Jak narazie miałem tylko przyjemność z jednym dieslem Fiat Stilo 1.9 JTD 115 KM. Był nowy więc zero problemów... Ale jak to jest z Golfem z 90-92 ??? ...
Zawiódł mnie tylko raz i chyba było winne paliwo, bo przyjechał kumpel z nowym filtrem paliwa wymieniliśmy go i autko odpaliło, wlałem specyfika STP do diesla , pojechałęm na shela i zatankowałem auto na maksa, następnego dnia nie było większych problemów.
Przy okazji to jest dobry patent, aby mieć w domu filtr paliwa i trochę ropy w butelce i w przypadku wielkich mrozów problemów z filtrem można samemu sobie poradzić.
pozdrawiam Dominik
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
TD MUSI miec wszystkie sprawne swiece
musi miec dobra kompresje
akumulator powinien byc niezly zeby dac rade szybko zakrecic
paliwo nie moze byc jakies gowniane i zamarzac
jezeli ktorys z tych warunkow nie bedzie spelniony to sa problemy, jezeli wszystko jest OK to naprawde nie ma zadnych problemow i nawet przy duzych mrozach nie bedzie problemow z odpalaniem, co wiecej, bedzie odpalal spokojnie za pierwszym razem bez jakiegos dlugiego krecenia... Na ekstremalnym mrozie moze miec jeszcze wplyw za gesty olej - stawia duzy opor przy uruchamianiu
musi miec dobra kompresje
akumulator powinien byc niezly zeby dac rade szybko zakrecic
paliwo nie moze byc jakies gowniane i zamarzac
jezeli ktorys z tych warunkow nie bedzie spelniony to sa problemy, jezeli wszystko jest OK to naprawde nie ma zadnych problemow i nawet przy duzych mrozach nie bedzie problemow z odpalaniem, co wiecej, bedzie odpalal spokojnie za pierwszym razem bez jakiegos dlugiego krecenia... Na ekstremalnym mrozie moze miec jeszcze wplyw za gesty olej - stawia duzy opor przy uruchamianiu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- toofast_38
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt lip 07, 2006 19:46
- Lokalizacja: Toruń/Wiedeń
- Kontakt:
Dzięki za wszelkie info! Jest tak jak myslałem-jak kto zadba o swojego diesla, tak ten mu sie odwdzięczy Chciałbym niektórym osobom dodać "POMÓGŁ",ale nie ma ikonki ???
Nie będę pisał nowego tematu, zapytam tutaj: Sa jakieś diametralne różnice pomiędzy mk2 TD a GTD ? I dlaczego mam nie kupować zwykłego 1.6 D ?
Dzieki wszystkim-pozdrawiam
Nie będę pisał nowego tematu, zapytam tutaj: Sa jakieś diametralne różnice pomiędzy mk2 TD a GTD ? I dlaczego mam nie kupować zwykłego 1.6 D ?
Dzieki wszystkim-pozdrawiam
GTD to tylko oznaczenie wersji wyposażenia ( przeważnie troche bogatsze niż standard ). to jak ktoś powiedział GT tylko diesel. występuje z silnikiem JR i SB/RA.
jest jeszcze TD chyba 1V z mniejszą mocą. a 1,6d sobie kup jak chcesz pomału dojeździć do emerytury .
jest jeszcze TD chyba 1V z mniejszą mocą. a 1,6d sobie kup jak chcesz pomału dojeździć do emerytury .
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
bo pakujac rodzine do golfa 5 osob nie bedziesz mial czym jechac. Pamietaj tez ze, o Turbo Diesla trzeba dbac, przede wszystkim o turbine! TD juz mozna cos pojezdzic a tym bardziej z intercoolerem. Zreszta TD mozesz cos podkrecictoofast_38 pisze:I dlaczego mam nie kupować zwykłego 1.6 D ?
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
ee tam, i zwykłym D jak się nauczysz jeździć to i żaden poldek nie podskoczy (oprócz 1.4 MPI, ale 90% z nich już i tak zardzewiało ). a jaka potem frajda jak wsiadasz za kierę td albo mocnej benzynkiWybierz TD albo lepiej TDI, w zwyklym dieslu bedziesz sie wkurzal jak cie byle Opel albo Poldek przescignie:)))
I o to chodzi najlepiej wybrać coś prostego 1Y jest dobrym rozwiązaniem, tania eksploatacja nie musisz martwić sie o turbine,lejesz paliwko i śmigasz w imie też pali bez problemu.A z poldkami nie mam problem jak narazie meganka 1,4 nie ma polotu, (ale coś mi sie wydaje ze poprzedni właściciel grzebał coś w pompie i mam podkręconą dawke paliwa).Ale spalanie nie jest takie tragiczne więc nie bede grzebał w pompie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości