Uciszenie AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uciszenie AHF
Witam
Szukam sposobu na cichszą prace mojego AHF , ponieważ zdaje mi się że głośno chodzi chciałbym go przynajmniej troszkę uciszyć , co by można na to poradzić ?
Szukam sposobu na cichszą prace mojego AHF , ponieważ zdaje mi się że głośno chodzi chciałbym go przynajmniej troszkę uciszyć , co by można na to poradzić ?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Uciszenie AHF
wylaczyc stacyjke
a serio to wyregulowac np kat wtrysku, to sporo daje
a serio to wyregulowac np kat wtrysku, to sporo daje
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Uciszenie AHF
a jaki kąt wtrysku jest ok ?? lub tak , w jakich normach musi się mieścić ? heh wyłączenie stacyjki pomaga , a tak na poważnie myślałem nad przebudową wydechu , zamiast strumienicy(pusta blacha w srodku ) zamontować tłumik środkowy od czegoś może by pomogło ,
Uciszenie AHF
Kolego dlaczego twierdzisz że AHF jest głośny?
Miałem takie auto i było ciche, chyba że mówimy o prędkościach powyżej 130-140 to już się zaczyna robić głośno. Przy 180 to już nawet nie mówię bo rzeczywiście łeb odskakuje, ale wydaje mi się że nic z tym nie zrobisz ten typ tak ma.
Miałem takie auto i było ciche, chyba że mówimy o prędkościach powyżej 130-140 to już się zaczyna robić głośno. Przy 180 to już nawet nie mówię bo rzeczywiście łeb odskakuje, ale wydaje mi się że nic z tym nie zrobisz ten typ tak ma.
Uciszenie AHF
marcin998, no tragicznie nie jest ale chciałbym go troszkę przyciszyć , kurde nie dostałem odp w jakich normach powinien sie mieścić kąt wtrysku tub ile powinien mieć
- eros662
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 20:19
- Lokalizacja: Murowana Goślina/ okolice Poznania
- Kontakt:
Uciszenie AHF
I jak z tym kątem wtrysku panowie?? Ja również mam AHF i dla mnie jest głośny jak na turbodiesla.
Moja Ventka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290632
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: Uciszenie AHF
Kąt na vagu 49-51 jest idealny. odczytujesz w engine 000 pole drugie. Weź może najpierw porównaj z innymi klekotami, czy pracuje wyraźnie głośniej niż inny TDI VP, bo jak chodzi podobnie to znaczy że Niemce tak zrobiły i tak ma być (można kupić dobre audio zmienić na benzynke albo przestać myć uszy i się poprawi )krissMK4 pisze:marcin998, no tragicznie nie jest ale chciałbym go troszkę przyciszyć , kurde nie dostałem odp w jakich normach powinien sie mieścić kąt wtrysku tub ile powinien mieć
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Uciszenie AHF
Kolega co ma AHF mówi ze mi głośniej chodzi , ale u mnie wyleciał katalizator a weszła strumienica może dlatego i mam podejrzenia co do tłumika końcowego , ale też może być coś w silniku ...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Uciszenie AHF
krissMK4, tlumik akurat nie ma tak duzego znaczenia
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Uciszenie AHF
Może nie masz wygłuszenia maski i osłony pod silnikiem ? Dużo to daje, ale na cuda nie licz - to już leciwa konstrukcja, przebieg pewnie też nie mały to i trochę głośniej może pracować niż nowy. Części ruchome silnika w dobrym stanie, nie stuka ? Wiadomo - benzyna cichsza.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Uciszenie AHF
trudno mi powiedzieć , czy wszystko ok z silnikiem , fakt , pod silnikiem nie mam tej osłony , natomiast na silniku ta plastikowa jest , mam filmik jak pracuje ten silnik , ale telefon swoją jakością wyolbrzymia sprawę , słychać jak by to czołg był a tak nie jest , mogę podać .
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Uciszenie AHF
Miałem na myśli materiał na masce (do maski mocowany). Olej świeży i dobry, poziom zachowany ? Jak wcześniej napisali bardzo ważny też kąt wtrysku.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Uciszenie AHF
o kącie wtrysku nie mam pojęcia , materiał jakiś tam jest , olej będę wymieniał niedługo , z poziomem bywa różnie , jeżdżę codziennie do szkoły 50 km w jedną stronę , więc dziennie robi 100km , w ciągu 3 miesięcy takiego przebiegu potrafi ubyć z maxa na troszkę mniej niż połowa miarki , czasem mniej , z tego co obliczyłem 6 tyś , blisko połowa miarki nawet troszkę mniej ubywa , ale zaobserwowałem że tylna ściana silnika jest wilgotna olejem , przypuszczam że z pod pokrywy zaworów wali lub może jakiś przewód od smarowania turbo trzasnął i pryska po silniku , jakie mogą byś jeszcze powody ubytku oleju ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości