Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Trzeba dokręcić szpilkę prowadzącą do oporu i sprawdzić, czy jest prostopadle do płaszczyzny wału. Sam u siebie frezowałem i nie ma żadnych problemów. A no, i jak wielokrotnie pisałem, koniecznie trzeba wymienić duże koło pasowe z tłumikiem drgań - bo ono jest odpowiedzialne za uszkodzenie wału.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
masz taki frez?
może to dlatego że nie dokreciłem do końca szpilki ale to dlatego że mi kontra by sie nie nakreciła
może to dlatego że nie dokreciłem do końca szpilki ale to dlatego że mi kontra by sie nie nakreciła
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Ano mam.
Nie dokręcisz szpilki to zawsze będzie trochę luzu na gwincie i może wyjść krzywo.
Nie dokręcisz szpilki to zawsze będzie trochę luzu na gwincie i może wyjść krzywo.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
pożyczysz?
mam niedaleko bom z Łukowa
mam niedaleko bom z Łukowa
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Raczej nie, przyjedź, to się zrobi, chyba że zostawisz jakieś 500zł w ramach kaucji (czyli tyle co kosztował mnie frez)
Odp: Tak się kończy gibanie koła pasowego
a jesli.wystepuje to gibanie to czy konieczne jest frrzowanie tego czopa?pytam bo myslalem ze bede.mial dostep do frezu ale jednak nie.
Wysłane z mojego X8 za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego X8 za pomocą Tapatalk
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Wypada zajrzeć. Daj jakiemuś macherowi do oceny, co już niejedno widział. Może wystarczy wymienić tylko duże koło pasowe.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
kurde szczerze to nie chce mi sie juz tego robić, bo boje sie że wyjdzie podobnie jak ostatnio, a nieźle sie przy tym nagibałem,
Frez masz z dociskiem? Ostry chociaż nie stępiony? Mój ostatni był mocno podjechany totez robota szła strasznie mozolnie
Frez masz z dociskiem? Ostry chociaż nie stępiony? Mój ostatni był mocno podjechany totez robota szła strasznie mozolnie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Tak się kończy gibanie koła pasowego
to już się zbiłem z tropu
Może napiszę czym się kieruję pisząc tu, mianowicie 2 miechy temu ustawiałem kąt wtrysku na idealnie 50 jednostek ( blok 000 pozycja 2), po jakimś czasie podłączam samochód pod vaga i pokazuje 15 jednostek więc znowu ustawiłem (miesiąc temu), teraz w tamtym tygodniu znowu sprawdziłem i wraz jest w okolicach 15-20 jednostek. Dobrze celuje w przyczyne problemu czyli kółko na wale??(akurat mam na myśli to małe od rozrządu a nie to pasowe)??
Pozdrawiam
Może napiszę czym się kieruję pisząc tu, mianowicie 2 miechy temu ustawiałem kąt wtrysku na idealnie 50 jednostek ( blok 000 pozycja 2), po jakimś czasie podłączam samochód pod vaga i pokazuje 15 jednostek więc znowu ustawiłem (miesiąc temu), teraz w tamtym tygodniu znowu sprawdziłem i wraz jest w okolicach 15-20 jednostek. Dobrze celuje w przyczyne problemu czyli kółko na wale??(akurat mam na myśli to małe od rozrządu a nie to pasowe)??
Pozdrawiam
Tak się kończy gibanie koła pasowego
U mnie zrobiłem może z 10 obrotów i gotoweMarszall pisze:Ostry chociaż nie stępiony? Mój ostatni był mocno podjechany totez robota szła strasznie mozolnie
Kąt w vagu zależy od temperatury. Małe koło jak jest zużyte, albo ma wybity półksiężyc to odczyt może skakać non stop. Duże koło jak się kolebie to znaczy że guma sparciała i trzeba wymienić - bo inaczej rozrząd się rozpadnie.
Ostatnio zmieniony pn mar 05, 2012 21:50 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
mivhal_f, kąt wtrysku sprawdza i reguluje się wtedy,gdy silnik jest rozgrzany przynajmniej do 80*.W przeciwnym razie,wskazania będą błędne
Tak się kończy gibanie koła pasowego
zawsze to robię na rozgrzanym porządnie silniku.a wykres w tdi-timing nawet sie nie pokazuje. sprawdzałem nawet oryginalnym vagiem i nic.
nie doczytałem Kolegi wyżej...wiec jednak bedę się musiał zebrać i pokolei wymienić kółka oba.
nie doczytałem Kolegi wyżej...wiec jednak bedę się musiał zebrać i pokolei wymienić kółka oba.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
a co sie stanie jakby zamiast kola z tym tłumikeim drgan zalozyc normlane kolo np z benzyny 1,8 bez tłumika?
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Pewnie nic bo 1.6 d td nie miały i chodziły wieki i z klinem tak jak w 1,9
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości