membrana z bolcem 1,6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mike NIES
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 13, 2005 12:39
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA

membrana z bolcem 1,6 TD

Post autor: mike NIES » pn lip 10, 2006 09:18

Witam, chcę kupić membrane z bolcem do pompy wtryskowej 1,6 TD, ale chcę ją założyć do 1,9 TD ,bo troszke więcej mocy by się przydało :food: , ale nigdzie nie mogę takiej znaleźć! Może ktoś wie, gdzie można takową kupić i ile taka przyjemność kosztuję?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lip 10, 2006 13:36

ciezko... na ebay.de byly kiedys jakies tuningowe ale moim zdaniem troche za drogo za kawalek metalu. Ewentualnie mozesz szukac uszkodzonej pompy, ale chyba najtaniej ci wyjdzie jesli znajdziesz jakiegos tokarza ktory dorobi Ci taki bolec - jest on chyba odkrecany od membrany


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

mike NIES
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 13, 2005 12:39
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA

Post autor: mike NIES » pn lip 10, 2006 22:07

a można orginalny podszlifować? Jeśli tak, to o ile?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lip 10, 2006 22:11

zalezy jakie ustawienia chcesz uzyskac... trzeba zdjac wymiary z takiego od 1.6, pojezdzic, potestowac... lepiej spilowac za malo niz za duzo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt lip 11, 2006 09:55

A czy jest sens wymieniac jeszcze ten bolec jak ma się podkręconą dawkę na pompie?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lip 11, 2006 10:49

Michnik, tak, Jesli ustawisz taka dawke zeby wykorzystac prawie cale powietrze ktore pompuje turbina pod obciazeniem, to wtedy na niskich obrotach - zanim sie wkreci - bedziesz mial taka chmure ze swiata nie bedzie widac ;) Bolec z wycieciem pozwala na niskich obrotach zachowac sensowna ilosc paliwa a zwieksza ja gdy pojawia sie cisnienie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt lip 11, 2006 23:51

zaprzal pisze:Michnik, tak, Jesli ustawisz taka dawke zeby wykorzystac prawie cale powietrze ktore pompuje turbina pod obciazeniem, to wtedy na niskich obrotach - zanim sie wkreci - bedziesz mial taka chmure ze swiata nie bedzie widac ;) Bolec z wycieciem pozwala na niskich obrotach zachowac sensowna ilosc paliwa a zwieksza ja gdy pojawia sie cisnienie
A w AAZ nie było pomp z tym bolcem od razu? NO i czy trudno wymienić ten bolec? Wymienia się go i to wszystko, czy trzeba podnieśc również ogólną dawkę paliwa?



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt lip 11, 2006 23:59

Michnik, raczej ni4e było bo nikt niema to sa zdławione silniki i dlatego pewnie tak nie robioli seryjnie jak masz ten bolec to nie musisz az tak zwiekszać dawki zeby szedł na obrotach bo sam sobie ją zwiekszy jak wzrośnie ciśnienie doładowania


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 12, 2006 09:19

Michnik pisze:A w AAZ nie było pomp z tym bolcem od razu?
w niektorych byly bolce.... problem w tym, ze bez wciecia, czyli nie spelnialy swojej funkcji :)

jak go wymienisz to "odblokujesz" aaz i wreszcie zacznie jezdzic jak na pojemnosc 1.9 przystalo ;)
Michnik pisze:NO i czy trudno wymienić ten bolec?
banalnie prosto, 4 srobki na gorze pompy, wyjmujesz i wkladasz nowy, zamieszcze fotki na dniach na ten temat


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr lip 12, 2006 09:46

Czyli jak nie mam wogóle tego bolca to też mam wstawiać od MKII TD?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 13, 2006 07:41

Michnik, jak nie masz wogole to sprawa sie chyba troche komplikuje... napewno nie masz na maxa idealnej pompy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » ndz lip 16, 2006 14:56

To czekamy na te foty jak wymieniac ten bolec, może ktos by zamiescil jakie wymiary sa tego wciecia tak żeby można było dac do tokarza i moze dało by sie dorobic ze zwykłego bolca który cały czas jest w pompie i tylko zamula :-) . Moze by to było wyjscie, bo te bolce od 1.6 TD to chyba materiał deficytowy na naszym rynku. A może ktoś juz dorabiał taki bolec?
Jestem dosc świerzym posiadaczem Golfa 1,9 TD AAZ i tez mi sie juz wydaje ze na taka pojemnosc to za mała moc. Juz czytam sobie forum i szykuje sie na małe przerubki, narazie mysle o intercoolerze i o ty bolcu. Mysle ze można by zrobic jakąs fotoporade bo pewnie wiele ludzi to interesuje.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lip 16, 2006 15:48



[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości