Przyczyn może być pare, pokaje niższe ciśnienie po tym jak wejdzie w tryb czy przed, zgaś, odpal i depnij dopiero na 3 od 1500 w góre, patrz przy około 2000 ile pokaże, jeśli pokaże ponad zadaną o 100-150 w góre więcej to masz albo geometrie( którą możesz sprawdzić) albo zaworek i inne badziewia.
samochód do odcięcia ciągnie jak powinien?
w 13 grupie po przygazowaniu coś pokazuje? Ja jak sprawdzałem swój słupek to były wóżne wskazania ale około 0.
AJM dziwne doładowania turba na vagu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AJM dziwne doładowania turba na vagu
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
AJM dziwne doładowania turba na vagu
Witam serdecznie, mam problem z moim MK4 ASV, czasami powyżej 3500 obr/min przechodzi w tryb awaryjny, podłaczałem VAGa jest bład przeładowania ciśnienia doładowania. Zrobiłem logi proszę o analizę.
z góry dzikękuję
http://vaglog.rtnet.pl/ruszmar_74895.html" onclick="window.open(this.href);return false;
z góry dzikękuję
http://vaglog.rtnet.pl/ruszmar_74895.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: AJM dziwne doładowania turba na vagu
Witam
ruszmar masz przeładowanie powietrza zobacz sam tak od ok 2000 obr/min
N75 albo turbo do czyszczenia .
Raczej standardowa usterka .
Pzdr
ruszmar masz przeładowanie powietrza zobacz sam tak od ok 2000 obr/min
N75 albo turbo do czyszczenia .
Raczej standardowa usterka .
Pzdr
Re: AJM dziwne doładowania turba na vagu
Teraz już chodzi jak trzeba? Co z grupą 013, zmieniło się coś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości