Wali z odmy parą jak z parowozu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: lidoo » pt lut 24, 2012 12:16

Witam,
Silnik AJM 115, zdarzenie pojawiło sie nagle gdy odpaliłem silnik, zaczą przerywac podczas jazdy, niechciał sie rozpędzić, a dodatkowo z odmy waliło parą jak z parowozu! zaczą równiez kapac olej z odmy wiecej niz zwykle. Odkręciłem korek wleu oleju a tam również pełno pary! :grrr: macie jakies pomysły ??
Ostatnio zmieniony pt lut 24, 2012 15:30 przez lidoo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Wali z odmy parą jak z czajnika..

Post autor: Micjusz » pt lut 24, 2012 13:12

Stawiałbym na głowice lub na uszczelkę pod głowicą


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z czajnika..

Post autor: lidoo » pt lut 24, 2012 13:21

A przerywanie, duszenie sie ma jakis związek z uszczelką pod głowicą ??



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Wali z odmy parą jak z czajnika..

Post autor: Micjusz » pt lut 24, 2012 13:26

Może mieć. Tylko czy to na 100 % to, to nie jestem w stanie ci powiedzieć.


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: Haki » pt lut 24, 2012 20:38

Wyczyść odmę ... a dookoła EGR-a nie ma syfu ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: lidoo » pt lut 24, 2012 22:43

EGR mam zaslepiony od ponad pół roku! Wiec teraz to chyba niema znaczenia ?!



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: Haki » sob lut 25, 2012 18:07

Powiedz czy płyn jest w normie ( nie ubywa ) oraz czy jego barwa się nie zmieniła ... po odkręceniu korka nie tworzą się bąbelki ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: lidoo » ndz lut 26, 2012 11:29

Żadych ubytków płynu, ani zmiany jego barwy czy konsystencji, bąbelków równiez niema, zero błędów na kompie, w chwili obecnej po odpaleniu silnik chodzi jak w traktorze, dymi i telepie nim...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: Haki » ndz lut 26, 2012 12:49

Błędów może i nie ma ... ale dam sobie rękę obciąć .... ,że na logach statycznych coś wyjdzie .... zrób logi i zapodaj do diagnostyki


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: lidoo » ndz lut 26, 2012 14:03

Może i tak, ale wole go nie odpalać więcej, napewno jest to jakies uszkodzenie mechaniczne, w najlepszym wypadku uszczelka głowicy. Pękniecie głowicy ?? Niesłyszałem o takich przypadlkach w 1,9 tdi.



coval
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 17:43
Lokalizacja: Zielona Góra

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: coval » ndz lut 26, 2012 14:22

Mimo iż piszesz iż zawór EGR masz zaślepiony i spaliny nie zasklepiaja dolotu, sprawdź otwarcie klapy gaszącej bo takie objawy jak opisujesz mogą być przy częściowym jej domknięciu ( dymienie z odmy i korka wlewu oleju, brak mocy, silnik prawie gasnie).



lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: lidoo » ndz lut 26, 2012 19:20

Sprawdzałem klape na wyłączonym silniku, chodziła luźno z lekkim oporem, ale poźniej auta nie wlączałem.



coval
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 17:43
Lokalizacja: Zielona Góra

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: coval » ndz lut 26, 2012 20:46

Przy wył. silniku może wyglądac ok, a po odpaleniu gdy w układzie powstaje podcisnienie, przez "przepuszczajacy" elektrozawór może sie klapa przymykać.



lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Wali z odmy parą jak z parowozu...

Post autor: lidoo » ndz lut 26, 2012 21:52

Ale dlaczego mogło by to sie "zepsuć"? wiem ze klape mam tam czystą, może odrobine oleju tam było jak patrzyłem pół roku temu ....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości