Zawór EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 22:50
Zawór EGR
Witam. Mam problem ze swoim Golfem IV. 1.9 TDI.
Po dodaniu gazu do oporu auto zaczyna się dławić a ten gruby wąż od zaworu EGR zaczyna puchnąć.
Ten siłownik jest cały czas w jednej pozycji , po dodaniu gazu nawet się nie rusza.
Przeczyściłem zawór ale siłownik dalej się nie rusza.
Jest do tego jakiś bezpiecznik? Czy to wina tego,że się nie rusza siłownik?
Proszę napisać wszystko jak krowie na rowie
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.
Po dodaniu gazu do oporu auto zaczyna się dławić a ten gruby wąż od zaworu EGR zaczyna puchnąć.
Ten siłownik jest cały czas w jednej pozycji , po dodaniu gazu nawet się nie rusza.
Przeczyściłem zawór ale siłownik dalej się nie rusza.
Jest do tego jakiś bezpiecznik? Czy to wina tego,że się nie rusza siłownik?
Proszę napisać wszystko jak krowie na rowie
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 22:50
Zawór EGR
No tak klapa gasząca w ogóle się nie zamyka,jest cały czas w pozycji otwartej. Czyściłem całość i nic nie mogło , ręcznie się rusza ale podczas pracy silnika nic ani drgnie.
Zawór EGR
Jak klapa gaszaca ma sie zamykac podczas pracy silnika?? Nie zrozumiales nazwy "klapa gasząca"? Zamyka sie na kilka sekund tylko gdy przekrecisz kluczyk w lewo w stacyjce. Powoduje wyhamowanie silnika poprzez próżnie wytworzoną z tloków. Niech ktoś gasi silnik a ty obserwuj czy sie ten silownik rusza przy gaszeniu silnika.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Zawór EGR
To zawór EGR jest wszystkiemu winny nic panu nie da czyszczenie go trzeba go wymienić, odpowiada od za jak najlepsze wchłanianie spalin. I tym samym jak najlepsze przyspieszenie. Wczoraj to wymieniałem w lagunie 1.9 to po depnięciu gazu w podłogę auto gwałtownie przyspieszała i ładnie sie turbina włączała, az po 2 przejażdżce mojemu wujkowi nie chciało się z jego auta wysiadać ;]
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 22:50
Zawór EGR
wesol, Robiłem już tak jak mówisz , ani przy odpaleniu ani gaszeniu klapa się nie zamyka nawet odrobinę.Jest ciągle otwarta.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 22:50
Zawór EGR
Tak jest podłączony. Wężyki wyglądają na szczelne. Tylko zastanawia mnie bo na tym zaworze jest taka jakby pokrywa i ona lekko lata. Czy to ma coś z tym wspólnego? Jak sprawdzić ten zawór ?
Zawór EGR
jak poszuka na forum to nawet znajdzie fotke gdzie sie kabelek ulamuje od sterowania tego elektrozaworu klapy gaszacej. Zazwyczja tam ulega złamaniu. Na vagu napewno bedzie blad odnosnie wlasnie klapy gaszacej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 22:50
Zawór EGR
No szukam cały czas i nie mogę znaleźć. Nie możesz mnie chociaż naprowadzić ?^^
A ile powinna się ruszać ta sztanga turbosprężarki? Na wyłączonym silniku próbuje i rusza się tylko z 2mm ale to i tak ledwo co,i trzeba użyć trochę siły.
Nie piszemy posta pod postem- korzystamy z opcji edycji !
A ile powinna się ruszać ta sztanga turbosprężarki? Na wyłączonym silniku próbuje i rusza się tylko z 2mm ale to i tak ledwo co,i trzeba użyć trochę siły.
Nie piszemy posta pod postem- korzystamy z opcji edycji !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 21 gości