brak mocy,a po chwili full

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

brak mocy,a po chwili full

Post autor: vagpumpe » czw lut 16, 2012 22:27

Witam,mam problem u znajomego w aucie i nie wiem co jest.Mianowicie auto to golf III AFN,wtryski 216,pompa 11,turbosprężarka VNT20...Objaw jest taki,że czasem jak wrzuci jedynkę i auto się toczy po wciśnięciu gazu jest auto rozpędzane,ale lekko zmulone i w pewnym momencie trzyma dane obroty,a po chwili wyrywa do przodu jak gdyby nigdy nic...Objaw ten pojawia się na dwóch pierwszych biegach,a na seryjnych dawkach i gratach tego objawu nie było...Czego to może być wina????Dodam tylko,że auto było robione w jednym z bardzo dobrze zakładów i dawki jakie odczytał inny tuner są 51mg i doładowanie 1,7 bara...pozdrawiam



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

brak mocy,a po chwili full

Post autor: italiano_83 » czw lut 16, 2012 22:35

vagpumpe pisze:Dodam tylko,że auto było robione w jednym z bardzo dobrze zakładów i dawki jakie odczytał inny tuner są 51mg i doładowanie 1,7 bara...pozdrawiam

To dlaczego tam nie wróciłeś w celu rozwiązania problemu, chyba ktoś kto robił to auto będzie wiedział najlepiej co się z nim dzieje.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

brak mocy,a po chwili full

Post autor: vagpumpe » czw lut 16, 2012 22:43

To dlaczego tam nie wróciłeś w celu rozwiązania problemu, chyba ktoś kto robił to auto będzie wiedział najlepiej co się z nim dzieje.
Nie wrócił znajomy,gdyż jest bardzo długa droga i szkoda pieniędzy na paliwo,a może ktoś spotkał się już z czymś podobnym i wtedy może sami to naprawimy,a może podjedziemy do innego tunera bliżej i zrobi porządek...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

brak mocy,a po chwili full

Post autor: Haki » czw lut 16, 2012 23:23

Podjedziecie do innego , który skasuje was podwójnie - za spapraną robotę poprzednika + swoje mody by auto śmigało ..
Jak szkoda na paliwo - to po co bawić się w kręcenie autka ??

A tak poważnie - to podpiąć się pod kompa i zrobić logi dynamiczne - i zapodać do działu Diagnostyka - celem weryfikacji


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

brak mocy,a po chwili full

Post autor: vagpumpe » pt lut 17, 2012 16:14

Ciężko zrobić logi,bo nie ma u nas w tej chwili takiej dobrej drogi,żeby móc pojechać z większą prędkości,za dużo śniegu...Wyczytałem dzisiaj na internecie coś o jakimś surge turbiny tylko nie wiem czym dokładnie się to objawia,ale efekt podobny trochę...Mianowicie przy niskich obrotach dając pełny gaz na drugim biegu auto zaczyna się rozpędzać,potem staje przez kilka sekund na 3500 RPM i potem jedzie już z pełną mocą...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

brak mocy,a po chwili full

Post autor: Haki » sob lut 18, 2012 00:54

NOTLAUF tego szukaj


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

brak mocy,a po chwili full

Post autor: JABcok20 » sob lut 18, 2012 01:08

a dym jest ? turbo duże co prawda ale mówisz że czasami moc jest a czasami nie?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

brak mocy,a po chwili full

Post autor: JohnyWalker » sob lut 18, 2012 01:47

Haki,to nie są objawy na notlauf.



arwam

brak mocy,a po chwili full

Post autor: arwam » ndz lut 19, 2012 16:43

logi daj. a co do tego że najpierw po wciśnięciu nie idzie i dopiero zaczyna jechać obserwuj Manometr.
jeśli do momentu osiągnięcia zadanego ciśnienia nie chce jechać to znaczy że turbo ma za bardzo zamknięte kierownice i jest duży opór na wydechu.



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

brak mocy,a po chwili full

Post autor: vagpumpe » ndz lut 19, 2012 16:55

Jest tak,że wcisnę gaz i rozpędza się z dolnych obrotów na dwójce na przykład powoli i jak osiągnie 3500RPM to trzyma tak koło 5sekund i potem już rwie bez oporu na każdym biegu...Wydech jest cały przelot bez tłumika...



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

brak mocy,a po chwili full

Post autor: vagpumpe » ndz lut 19, 2012 16:59

A i dym jest nie duży,ale jest,a potem jak już zacznie normalnie jeździć to nie ma dymu,bo turbo duzo dmucha jak na takie dawki



arwam

brak mocy,a po chwili full

Post autor: arwam » ndz lut 19, 2012 18:43

vagpumpe pisze:Jest tak,że wcisnę gaz i rozpędza się z dolnych obrotów na dwójce na przykład powoli i jak osiągnie 3500RPM to trzyma tak koło 5sekund i potem już rwie bez oporu na każdym biegu

daj logi bo jeśli wstaje turbo dopiero przy 3500rpm to by znaczyło że kierownice są nie za bardzo zamknięte a za bardzo otwarte. twoją wcześniejszą wypowie wcześniej zrozumiałe w ten sposób że nie zależnie od obrotów wicskasz gaz auto nie jedzie, turbo osiąga zadane ciśnieine i wtedy otwierają się kierownice, i auto zaczyna jechać, , tak twoją wypowiedźwcześniejszą zrozumiałem, ale i tak daj logi bo inaczej to wróżenia z fusów jest a ja wróżbiarstwem się nie zajmuję, sądzę że koledzy też.



Awatar użytkownika
bilus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:57
Kontakt:

brak mocy,a po chwili full

Post autor: bilus » sob lut 25, 2012 20:54

miałem podobny objaw myślałem, że pompa albo coś innego w moim przypadku przepływomierz też polecam sprawdzić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości