[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: marcinmaja » śr lis 08, 2006 18:24

Witam posiadam vw golfa 3 z silnikiem 1.9TD.Mam problem z uruchamianiem zimnego silnika (rozgrzany odpala OK) prawdopodobnie problem leży w ustawieniu pompy wtryskowej.W aucie wymieniłem filtr powietrza,paliwa,świece żarowe,kostkę pod stacyjką i nadal ciężko odpala.Nie pomaga także podwójne grzanie ale pompowanie gazem trochę pomaga.Podczas uruchamiania zimnego silnika mam wrażenie jakby już chodził ( ale tylko razem z rozrusznikiem niestety ) i jakby brakowało mu paliwa do rozruchu ( zbyt mała dawka )Jeśli ktoś może mi pomóc to proszę o dokładny opis co i jak można wyregulować w pompie wtryskowej silnika 1.9TD ( jest to pompa z grzybkiem i ręcznym przyspieszaczem zapłonu).Proszę też o jakieś materiały na temat tuningu tego silnika.Z góry dzięki Pozdrawiam :goof:
Ostatnio zmieniony czw lis 09, 2006 01:41 przez marcinmaja, łącznie zmieniany 1 raz.



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw lis 09, 2006 18:49

trzeba wyregulować pompę - dawkę startową paliwa...
literatury co do modów tego silnika poszukaj na www.td/mody/... . pl - lub podobna nazwa strony

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » pt lis 10, 2006 00:20

Dzięki poszukam jak masz jeszcze coś ciekawego na temat tego slinika i jego modyfikacji to napisz pozdrawiam

[ Dodano: 09 Lis 2006 23:27 ]
NIESTETY nie mogę znależć tej strony podaj może jeszcze raz DZIĘKI


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt lis 10, 2006 20:22

marcinmaja pisze:NIESTETY nie mogę znależć tej strony podaj może jeszcze raz DZIĘKI
teraz to i u mnie nie działa :(
może zawieszona strona albo skasowana - jak znajdę coś, to dam znać

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lis 10, 2006 20:31

Johny 1984 W Td w silniku AAZ jest mechaniczna pompa wtryskowa w niej nie ma dawki startowej jak w TDI ani komputera, tam jest wszystko mechaniczne śrubki, dzwigienki, tam można sprawdzić kąt wtrysku albo lub przyspieszacz kąta wtrysku tam jest wszystko mechaniczne. Czesto złe odpalanie na zimno mimo dobrych swiec i dobrego katu swiadczy o innych nieprawidłowosciach



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt lis 10, 2006 20:39

PinkFloyd pisze:Czesto złe odpalanie na zimno mimo dobrych swiec i dobrego katu swiadczy o innych nieprawidłowosciach
a jakich konkretnie???
może i lepiej z tym mechaniką - elektronika lubi częściej szwankować :(
dlatego wolę np. silnik z pompą zamiast pompowtrysków - ale może kiedyś... :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lis 10, 2006 20:46

Może być zapowietrzenie pompy, powietrze w wężykach, nieszczelna pompa, zacinające sie wtryski, scięcie klina na walę, gibające się koło pasowe, złe sprężanie, nierównomierne nagrzewanie się świec mimo ze działaja prawidłowo, zły kąt wtrysku. Ale najczęściej coś z katem wtrysku lub przrstawiony rozrząd lub klin na wale co jedno łączy się z drugim bo wtedy fazy rozrzadu się rozjeżzdają i kąt sie przestawia, a na ciepło juz dobrze odpala. To czesto się zdarza w AAZ choc nie musi byc to. Mozliwosci jest wiele tu nie podepniesz kompa i nie sprawdzic trzeba sie znac na pompach.



xxdareksxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lut 24, 2012 18:52

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: xxdareksxx » sob lut 25, 2012 10:17

witam ja mam problem tego typu ze bawiłem sie pompą i chyba ja rozregulowałem teraz auto pali mi 8-8.5l nie ma mocy powoli przyspiesza i ogólnie ma mula jeszcze sprawa obr na zimnym sa 750-800 a zas gorącym 1000-1100 jeszcze do tego na zimnym przerywa i kopci na siwo co to moze byc i jak ustawic?
i jeszcze mniej wiecej jakby ktos wiedział ile kosztuje ustawienie pompy bo to sie chyba robi na stole z tego co wiem ... dzieki



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: Bolekrsko » sob lut 25, 2012 19:51

marcinmaja, jest od groma tematow od TD. a przyspieszacz Ci w ogole dziala? jest roznica na zimnym silniku z przyspieszaczem a bez?
xxdareksxx, kolego ktorymi srubkami kreciles?
mala pomoc http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 7&start=56" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: Bolekrsko » sob lut 25, 2012 19:53

po to jest forum zeby wpierw przeczytac czym sie bedzie krecilo.


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

xxdareksxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lut 24, 2012 18:52

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: xxdareksxx » sob lut 25, 2012 20:09

kreciłem srbka od dawki paliwa ta na 13 i śróbokret płaski teraz mam taki problem ze na zimnym bez przyspieszacza szarpie tzn tak jakby przerywa i kopci na siwo a gdy włącze przyśpieszacz troszeczke mniej szarpie ale kopci dalej ... jak sie zagrzeje silnik to te objawy znikaja .



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: Bolekrsko » sob lut 25, 2012 20:10

tylko dawka kreciles ??


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

xxdareksxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lut 24, 2012 18:52

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: xxdareksxx » sob lut 25, 2012 20:14

no i jeszcze ta sróbką z tyłu pompy co jest od "ustawienia dokładnych obr"



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

[MK3 TD] regulacja pompy wtryskowej

Post autor: Bolekrsko » sob lut 25, 2012 20:17

i co zrobiles? dawke wkreciles i zwiekszyly sie obroty po czym zmniejszyles ja srubka od obr wolnych ? czy odwrotnie?


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości