[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: Haki » ndz lut 19, 2012 14:48

JABcok20, może też mieć rację = w końcu pedał gazu w MK III - IV jest sterowany przez potencjometr ... który czasami lubi płatać figle


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: DjExit » ndz lut 19, 2012 18:49

Czy jesteście pewni co do mostkowania przewodu idącego do turbiny z przewodem idącym do gruszki ? Czerwony-Niebieski ? Zrobiłem tak, a Czarny przewód idący do dolotu zostawiłem podłączonego do N75, którego też zostawiłem na wtyczce i powiem szczerze że mam wrażenie, że teraz nic nie ogranicza turbosprężarki! Słychać ją od 1500 obrotów i auto ciągnie jak szalone, bez trakcji na 3ce bez strzelania sprzęgłem a do 4 nie miałem się gdzie rozpędzić żeby sprawdzić waszą teorie. Jutro znajdę jakiś prosty i bezpieczny kawałek drogi żeby go przycisnąć do końca i sprawdzić, ale obawiam się czy przez takie połączenie wężyków nie rozwale turbiny..


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: DjExit » ndz lut 19, 2012 19:01

Nawet patrząc na zasadę działania sterowania WG, połączenie przewodu czerwonego który jest od strony ciśnieniowej turbiny z niebieskim idącym do gruszki która jest w końcu sterowana ciśnieniowo spowoduje że po przekroczeniu jakiśtam obrotów WG będzie otwarte na maksa bez żadnej kontroli, czy źle myśle ?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: JABcok20 » ndz lut 19, 2012 19:04

Chcesz sprawdzić pedał gazu to chyba najprościej odłączyć przepływke i jazda z maksymalnie wcisnietym gazem.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: DjExit » ndz lut 19, 2012 19:55

Odpiąłem przepływówkę i gaz do dechy, muł straszliwy się zrobił i ale nie ma efektu falowania kiedy już osiągnie swój max, czyli to nie potencjometr.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: munior » ndz lut 19, 2012 23:51

DjExit pisze:Nawet patrząc na zasadę działania sterowania WG, połączenie przewodu czerwonego który jest od strony ciśnieniowej turbiny z niebieskim idącym do gruszki która jest w końcu sterowana ciśnieniowo spowoduje że po przekroczeniu jakiśtam obrotów WG będzie otwarte na maksa bez żadnej kontroli, czy źle myśle ?
Dobrze myślisz ...
DjExit pisze:Czy jesteście pewni co do mostkowania przewodu idącego do turbiny z przewodem idącym do gruszki ? Czerwony-Niebieski ? Zrobiłem tak, a Czarny przewód idący do dolotu zostawiłem podłączonego do N75, którego też zostawiłem na wtyczce i powiem szczerze że mam wrażenie, że teraz nic nie ogranicza turbosprężarki! Słychać ją od 1500 obrotów i auto ciągnie jak szalone, bez trakcji na 3ce
Jesteśmy pewni :chytry: i skoro tak ci się dzieje ,to masz coś nie tak


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Radek037
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 25, 2008 18:15
Lokalizacja: zawadzkie

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: Radek037 » pn lut 20, 2012 15:16

Witam Kolegów mam golfa 3 1,9 TDI 90 KM mam następujący problem po wymianie turbiny na urzywaną auto rozpędza sie do 140 km/h idzie dobrze najwieksza szybkosci to 160 km/h po zgaszeniu silnika wskazówka od obrotomierza zostaje na 900 obrotów oraz wskazniki od wody i paliwa caly czas dzsiałają Dziekuje z góry;)



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: Haki » pn lut 20, 2012 17:23

Radek037 pisze:Witam Kolegów mam golfa 3 1,9 TDI 90 KM mam następujący problem po wymianie turbiny na urzywaną auto rozpędza sie do 140 km/h idzie dobrze najwieksza szybkosci to 160 km/h po zgaszeniu silnika wskazówka od obrotomierza zostaje na 900 obrotów oraz wskazniki od wody i paliwa caly czas dzsiałają Dziekuje z góry;)
Dlaczego nie założyłeś osobnego tematu ?? to raz - dwa - podepnij VAG-a i zobacz co tam wypluje


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: DjExit » śr lut 22, 2012 19:43

Panowie, sytuacja wygląda tak. bypass na zaworze wg waszego przepisu - żadnego falowania. Napryskałem do wnętrza zaworu WD40 i efekt jakiś jest, czasami gaz do dechy i leci aż do odcięcia bez problemu na maksymalnym ciśnieniu, ale tylko wrzucę bieg wyżej lub odpuszcze gaz na chwile i znowu lece do 3500obrotów i nagle utrata mocy jakby silnik zgasł, turbina się całkowicie wyącza na 0,5 - 1s i znowu pompuje by po 2s znowu odciąć.. ECU nie dostaje notflaufa, ani nie zapisuje żadnych błędów w pamięci. Jestem już gotowy ostatecznie kupić poraz kolejny ten N75 nówke za 200pln ale muszę wiedzieć czy to na pewno to. Jest jeszcze coś co mogę sprawdzić ? Czy jak bym podesłał na forum logi dynamiczne to coś jesteście w stanie z nich wywnioskować ?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: Adamm » śr lut 22, 2012 20:02

DjExit, skoro bypas sie sprawdzil to tylko n-75


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: munior » śr lut 22, 2012 20:32

DjExit pisze:Czy jak bym podesłał na forum logi dynamiczne to coś jesteście w stanie z nich wywnioskować ?
Jesteśmy :grin: dawaj dynamicznie blok 011...choć jak mój przedmówca wspomniał ,wszystko wskazuje na n75...a N75 kupujemy nowe bo używka z 98 roku może mieć za sobą 300-400tys km i może być równie dobrze"wyklepana " i niesprawna jak twoja ...jak już brać używkę to trzeba wiedzieć z czego :chytry: i na pewno nie z auta gdzie taki zaworek steruje gruszką WG


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"

Post autor: DjExit » pn sie 20, 2012 12:01

Witam! Zapędziłem się w domysłach a wystarczyło kupić nówkę N75 Pierburga i samochód jak nowo narodzony :D Dziękuję wszystkim za pomoc, temat można zamknąć.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości