[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
JABcok20, może też mieć rację = w końcu pedał gazu w MK III - IV jest sterowany przez potencjometr ... który czasami lubi płatać figle
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Czy jesteście pewni co do mostkowania przewodu idącego do turbiny z przewodem idącym do gruszki ? Czerwony-Niebieski ? Zrobiłem tak, a Czarny przewód idący do dolotu zostawiłem podłączonego do N75, którego też zostawiłem na wtyczce i powiem szczerze że mam wrażenie, że teraz nic nie ogranicza turbosprężarki! Słychać ją od 1500 obrotów i auto ciągnie jak szalone, bez trakcji na 3ce bez strzelania sprzęgłem a do 4 nie miałem się gdzie rozpędzić żeby sprawdzić waszą teorie. Jutro znajdę jakiś prosty i bezpieczny kawałek drogi żeby go przycisnąć do końca i sprawdzić, ale obawiam się czy przez takie połączenie wężyków nie rozwale turbiny..
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Nawet patrząc na zasadę działania sterowania WG, połączenie przewodu czerwonego który jest od strony ciśnieniowej turbiny z niebieskim idącym do gruszki która jest w końcu sterowana ciśnieniowo spowoduje że po przekroczeniu jakiśtam obrotów WG będzie otwarte na maksa bez żadnej kontroli, czy źle myśle ?
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Chcesz sprawdzić pedał gazu to chyba najprościej odłączyć przepływke i jazda z maksymalnie wcisnietym gazem.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Odpiąłem przepływówkę i gaz do dechy, muł straszliwy się zrobił i ale nie ma efektu falowania kiedy już osiągnie swój max, czyli to nie potencjometr.
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Dobrze myślisz ...DjExit pisze:Nawet patrząc na zasadę działania sterowania WG, połączenie przewodu czerwonego który jest od strony ciśnieniowej turbiny z niebieskim idącym do gruszki która jest w końcu sterowana ciśnieniowo spowoduje że po przekroczeniu jakiśtam obrotów WG będzie otwarte na maksa bez żadnej kontroli, czy źle myśle ?
Jesteśmy pewni i skoro tak ci się dzieje ,to masz coś nie takDjExit pisze:Czy jesteście pewni co do mostkowania przewodu idącego do turbiny z przewodem idącym do gruszki ? Czerwony-Niebieski ? Zrobiłem tak, a Czarny przewód idący do dolotu zostawiłem podłączonego do N75, którego też zostawiłem na wtyczce i powiem szczerze że mam wrażenie, że teraz nic nie ogranicza turbosprężarki! Słychać ją od 1500 obrotów i auto ciągnie jak szalone, bez trakcji na 3ce
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Witam Kolegów mam golfa 3 1,9 TDI 90 KM mam następujący problem po wymianie turbiny na urzywaną auto rozpędza sie do 140 km/h idzie dobrze najwieksza szybkosci to 160 km/h po zgaszeniu silnika wskazówka od obrotomierza zostaje na 900 obrotów oraz wskazniki od wody i paliwa caly czas dzsiałają Dziekuje z góry;)
Re: [1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Dlaczego nie założyłeś osobnego tematu ?? to raz - dwa - podepnij VAG-a i zobacz co tam wyplujeRadek037 pisze:Witam Kolegów mam golfa 3 1,9 TDI 90 KM mam następujący problem po wymianie turbiny na urzywaną auto rozpędza sie do 140 km/h idzie dobrze najwieksza szybkosci to 160 km/h po zgaszeniu silnika wskazówka od obrotomierza zostaje na 900 obrotów oraz wskazniki od wody i paliwa caly czas dzsiałają Dziekuje z góry;)
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Panowie, sytuacja wygląda tak. bypass na zaworze wg waszego przepisu - żadnego falowania. Napryskałem do wnętrza zaworu WD40 i efekt jakiś jest, czasami gaz do dechy i leci aż do odcięcia bez problemu na maksymalnym ciśnieniu, ale tylko wrzucę bieg wyżej lub odpuszcze gaz na chwile i znowu lece do 3500obrotów i nagle utrata mocy jakby silnik zgasł, turbina się całkowicie wyącza na 0,5 - 1s i znowu pompuje by po 2s znowu odciąć.. ECU nie dostaje notflaufa, ani nie zapisuje żadnych błędów w pamięci. Jestem już gotowy ostatecznie kupić poraz kolejny ten N75 nówke za 200pln ale muszę wiedzieć czy to na pewno to. Jest jeszcze coś co mogę sprawdzić ? Czy jak bym podesłał na forum logi dynamiczne to coś jesteście w stanie z nich wywnioskować ?
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
DjExit, skoro bypas sie sprawdzil to tylko n-75
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Jesteśmy dawaj dynamicznie blok 011...choć jak mój przedmówca wspomniał ,wszystko wskazuje na n75...a N75 kupujemy nowe bo używka z 98 roku może mieć za sobą 300-400tys km i może być równie dobrze"wyklepana " i niesprawna jak twoja ...jak już brać używkę to trzeba wiedzieć z czego i na pewno nie z auta gdzie taki zaworek steruje gruszką WGDjExit pisze:Czy jak bym podesłał na forum logi dynamiczne to coś jesteście w stanie z nich wywnioskować ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[1Z po tuningu] Falujące obroty i moc na "gazie w desce"
Witam! Zapędziłem się w domysłach a wystarczyło kupić nówkę N75 Pierburga i samochód jak nowo narodzony Dziękuję wszystkim za pomoc, temat można zamknąć.
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości