stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Witam, miałem niefortunny wypadek i przestawił mi się rozrząd, pękły 3 szklanki nad zaworami i delikatnie zawory odcisnęły się na tłokach, widać to na zdj:
tłok1
tłok3
tłok4
teraz moje pytanie czy kwalifikują się one do wymiany, czy wystarczy je lekko wyrównać albo zostawić jak są? żadnych luzów na tłokach nie ma, próg na tulei tylko minimalny i żadnych zadrapań na tulejach. Głowicę dostanę całą kompletną używaną więc nią się nie przejmuję tylko chciałbym ocenić czy te odciski będą miały jakiś istotny wpływ na proces spalania i całą pracę silnika? pozdrawiam
tłok1
tłok3
tłok4
teraz moje pytanie czy kwalifikują się one do wymiany, czy wystarczy je lekko wyrównać albo zostawić jak są? żadnych luzów na tłokach nie ma, próg na tulei tylko minimalny i żadnych zadrapań na tulejach. Głowicę dostanę całą kompletną używaną więc nią się nie przejmuję tylko chciałbym ocenić czy te odciski będą miały jakiś istotny wpływ na proces spalania i całą pracę silnika? pozdrawiam
mój Goferek:) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437823
- Qball
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:14
- Lokalizacja: Zdunek/Myszyniec
- Kontakt:
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Powiem tak. Ja miałem podobnie u siebie i autko złożone i silnik chodzi bardzo dobrze i nie widzę różnicy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Zrób kompleksowo głowicę,zmień pasek i ma hulać.Możesz jeszcze pierścionki zmienić,mając czapkę zdjętą.Będziesz miał prawie szwedzki remont.
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
zastanawiałem się nad pierścieniami ale oleju nie bierze i kanału brak więc komplikuje to cały zabieg. Wyrównać trochę te odciski(głównie na 4 tłoku) czy zostawić jak jest i mieć pewność że żadne opiłki nie zostaną w środku?
mój Goferek:) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437823
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Zetnij to jakimś ostrym dłutkiem i więcej nie ruszaj.Można by było liznąć drobnym papierkiem na klocku,ale raczej nie ma sensulatirro pisze:czy zostawić jak jest i mieć pewność że żadne opiłki nie zostaną w środku?
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
myślę że wasze odpowiedzi koledzy wyczerpały wszystko co chciałem wiedzieć przed dalszym działaniem, dziękuję i pozdrawiam
mój Goferek:) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437823
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Sprawdz czy tłoki wychodzą równo ponad blok a jak będziesz wymieniał pierścienie to sprawdz czy ni ema luzów na korbowodach i trzpieniu tłoka...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Jak nie pogięło korbowodów to będzie hulać bez żadnych problemów, wyrównywać nie musisz.
I am traveler of both time and space...
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Ciekawe czy przy takim zabiegu nie dostały panewki???
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Nic im nie będzie.Tam siły inaczej się rozkładają niż w przypadku biednego zaworu na marnym trzonkuareczek0000000 pisze:Ciekawe czy przy takim zabiegu nie dostały panewki???
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
Ja tak samo miałem w scenicu II tylko mi się pasek urwał podczas jazdy do wymiany szklanki Zawory(pogięte) kompletny rozrząd + koszty z ściągnięciem głowicy (uszczelka Itp.) Mnie taka usterka wyniosła 3tyś (ale do renault są części droższe)
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: sob lut 11, 2012 12:04
- Lokalizacja: Podkarpacie(Kańczuga)
stan tłoków po spotkaniu z zaworami
u mnie przestawiony rozrząd ----> pęknięty zawór uderzył w tłok i gniazdo głowicy do wstawienia, tuleja w bloku do wstawienia ale na szczęście wałka rozrządu nie wykrzywiło
Tobie to i tak się udało że bez poważnych uszkodzeń
Tobie to i tak się udało że bez poważnych uszkodzeń
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości