Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radus19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:27

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: radus19 » pn lut 13, 2012 18:23

Witam wszystkich forumowiczów. W związku z tym, że w silniku 1.9d uległa awarii pompa wtryskowa i podobno zapiekły się lekko zawory tak twierdzi mechanik a objawia się to bardzo słabym przyśpieszeniem i prędkością max ok 90km/h chcę kupić silnik TD AAZ i wstawić go zamiast tego 1.9d. Czy to dobry pomysł???



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: stonefree » pn lut 13, 2012 19:25

Podjedź do innego mechanera :)



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: Mumin90 » pn lut 13, 2012 19:25

dobry pomysł



radus19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:27

Re: Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: radus19 » pn lut 13, 2012 20:29

A jeśli to jest to co On twierdzi to koszt z robocizna to ze 700zł... Nie bardziej by się opłacało kupić cały silnik AAZ i tam go wpakować?



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: Mumin90 » pn lut 13, 2012 20:52

kupno AAZ na pewno będzie bardziej kosztowne ale będziesz miał więcej mocy i będziesz miał przy czy modzić w większą moc, a jak ci nie zależy na mocy to na pewno taniej będzie zrobić w tym silniku to co jest do zrobienia.



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: Bolekrsko » wt lut 14, 2012 10:12

albo zrob odrazu mtdi :)


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: IRAS AAZ » wt lut 14, 2012 10:54

Bolekrsko pisze:albo zrob odrazu mtdi :)
Tego nie polecam,miałem zbyt kosztowne i sam tez nie zrobisz. Co do TD to wiecej pala od D jak jest seryjny a w dzisiejszych czasach spalanie tez jest ważne :bajer: Podjec do prawdziwego mechanika bo on ci tu opowiada jakies dziwne rzeczy :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: Bolekrsko » wt lut 14, 2012 14:31

dlaczego sam nie zrobi? chyba ze jest sie piekarzem


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: IRAS AAZ » wt lut 14, 2012 16:44

No jak sam pompe przerobi i ja ustawi a watpie ze ma takie przyrządy to szacun z mojej strony. A na seryjnej pompie z d bo taka on posiada nie pojedzie a i na papie z td tez nie da sie za bardzo jezdzic. CHyba ze ktos jezdzi max 130 i lubi zadymiac okolice :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: arwam » wt lut 14, 2012 17:24

IRAS AAZ pisze:Co do TD to wiecej pala od D jak jest seryjny a w dzisiejszych czasach spalanie tez jest ważne

tu się nie zgodzę. chyba że o totalnej serii mówimy, bo już tylko lepiej wyregulowany silnik będzie mniej palił jak D.
IRAS AAZ pisze: A na seryjnej pompie z d bo taka on posiada nie pojedzie a i na papie z td tez nie da sie za bardzo jezdzic.

Da się tym jeździć ale przy sprawnej seryjnej pompie nie jesteś w stanie przy doładowaniu nawet 0.5bara zadymiać, najwyżej delikatna mgiełka.



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: Bolekrsko » wt lut 14, 2012 18:27

dlatego jest taki ktos jak trochim :) reszte spokojnie mozna ogarnac jak sie jest upartym i ma forum :bigok:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: IRAS AAZ » śr lut 15, 2012 21:25

Tyle co wyjdzie pompa plus wysyki i robocizna kolegi trochima i wszystkie cyrki jakie moga wyjsc to nasz kolega bedzie mial wyzremontowany swoj silnik :bajer: Mialem tez kiedys M TDI i szalu nie bylo,chyba ze ktos lubi dlubac :panna: Wystarczy zobaczyc ile pisza w temacie o M TDI i jakie tam cyrki wychodza :rotfl:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Padł silnik 1.9d Golf III wymiana na TD

Post autor: arwam » śr lut 15, 2012 21:52

IRAS AAZ pisze:Wystarczy zobaczyc ile pisza w temacie o M TDI i jakie tam cyrki wychodza

tak zrobienie mocnego i oszczędnego MTDI to naprawdę wielkie wyzwanie. mi się udało zrealizować tylko drugą część czyli oszcżędny silnik. ale nie powiedziałbym że on mocny był...
może gdybym jeszcze założył T3 to by jużręce i nogi miało, natomiast na pewno jeszcze bardziej by na trasie było oszczędne,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości