wymiana paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lip 05, 2006 20:43

Sam wymieniłem pasek +dwie rolki =240zł. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
dashero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

ZASTANÓW SIĘ.......

Post autor: dashero » czw lip 06, 2006 09:12

zastanów sie co Ci sie bardziej opłaca....na Twoim miejscu wymieniłbym kompletny rozrząd(pasek, rolki, uszczelniacze na wale i wałku...) dodatkowo zmieniłbym cały osprzęt (pasek alternatora, rolke, napinacz...) dlatego że i tak muszą to ściągnąć i nie robi im różnicy czy zakładają stare czy nowe, a ty zaoszczędzasz na ewentualnej późniejszej robociźnie, jeśli chodzi o pompe to jeśli jest ona napędzana z paska rozrządu wtedy według mnie niewymienienie jej byłoby głupotą, dlaczego? jeśli niewymienisz któregoś z elementów rozrządu bo mechanik Ci np. powie, ze rolka jest dobra, to tak jakbyś wogóle nie zrobił rozrządu, tylko 100% zrobienie rozrządu daje Ci jakąś tam pewność(w przypadku oryginalnych części gwarancje), mechanicy w autoryzowanym serwisie VW nie zrobią Ci rozrządu jeśli postanowisz zrobić np. 75% rozrządu, masz naprawde fajny silnik i szkoda byłoby go....zastanów się........



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » czw lip 06, 2006 22:13

Ja sie podłacze pod temat.
Ja sie dzisiaj dowiadywałem i wymiana rozrzadu kosztowała by mnie do 500 zl
Wymiana paska 3 rolek i paski plus ustawienie wszystkiego pod kompem. a sama wymiana to 140 zl i gwarancja jest na wymiane. jednak musiałbym sie dowiedziec co wchodzi w ta gwarancje. I wymiana ta jest w serwisie boscha a nie u zdzisia na oko :) :pub:



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » sob lip 08, 2006 14:50

pompy wody nie trzeba wymieniac przy wymianie rozrzadu. Ja u siebie robilem wszystko sam jak sprowadizlem auto, wymienilem wszystkie paski rolke i napinacz i smigam teraz spokojne :bigok: .... 600zl za wymiane to zdekaz za duzo skoro czesci wyniosa nawet 300-350zl to wymiana nie powinna byc wieksza z czesciami ze wszystkim jak 450zl. Takie jest moje zdanie :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

powiem tak może nawet 450 zł to za duzo albo może

Post autor: zenonpl » ndz lip 09, 2006 02:25

nawet 850 to za mało, zalezy co kto robi podstawa to pasek plus napinacz i rolka koszty ok 300 zł potem analiza koła na dole o czym pisałem już potem uszczelniacze wałów plus uszczelka pokrywy zaworów potem robocizna plus sprawdzenie ustwieie dynamicznego początku tłoczenia w sumie ok 570-800 zł ja w mordę strzelił



Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » ndz lip 09, 2006 13:03

GSOWIEC, Generalnie o pompie, mozna zapomniej jak nie leje. Gorzej jak ktos naciagnie pasek tak, ze pompa wysypie sie w ciagu kilku dni - znam takie przypadki.
Pompa, to nie az taki koszt, a na kolejne 90kkm spokoj :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 202 gości