rozrząd 1,9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
rozrząd 1,9D
Wiem że tematów i w google jest sporo o rozrządzie ale i tak mam problem. Raz wymieniałem pasek sam i robiłem zaznaczenia na pasku i nowy złożyłem tak jak ten stary i było wszystko jak najbardziej dobrze ale teraz problem wócił bo autko znowu ma przestawiony rozrząd tylko ze przez 14 lat nie mogę dojść do znaków tyle ich jest. Teraz w ogóle nie chce zapalić. Powiecie mi jak ustawić go na tych znakach ? znak przy kole zamachowym ustawiam na wcięciu i co dalej ? silnik 1Y 1,9 D
PIOTR
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
rozrząd 1,9D
blokujesz walek z tylu i blokujesz pompe trzpieniem cala filozofia, po zlozeniu ustawiasz pompe czujnikiem zegarowym na odpowiednia wartosc i bedzie chodzic jak ta lala
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
rozrząd 1,9D
piotreldiablo, Rozrzad ustawiamy tylko i wyłącznie na znaki trwałe naniesione przez producenta.A gdzie i jak wyglądaja mówi nam serwisówka a nie mazak
Re: rozrząd 1,9D
Mazak też był trwały dopóki się nie starłFahoo pisze:piotreldiablo, Rozrzad ustawiamy tylko i wyłącznie na znaki trwałe naniesione przez producenta.A gdzie i jak wyglądaja mówi nam serwisówka a nie mazak
A tak na poważnie to w 99% po naniesieniu swoich znaków i tak nie będzie to zgrane jak należy. Przecież wałek i pompa muszą być zablokowane bo przy zakładaniu paska mogą się przesunąć.
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: rozrząd 1,9D
Razem z kolegą chcieliśmy ustawić ten rozrząd i okazało sie że nie pali po coś go blokuje wiec ustawianie nic tu nie da. Musimy zdejmować głowice, powiedzcie jaki jest potrzebny klucz by odkręcić głowice ?
PIOTR
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: rozrząd 1,9D
Nie kolego, przyjechałem do domu i go zgasiłem i trup. Kopcił miał muła ale dojechał i dlatego myślałem że sie rozrząd przestawił i dlatego pytałem o te znaki a jak przyszedł kolega ustawić go to zauważył że nie można obracać wałkiem i ze go blokuje. Nie ma innego wyjścia trzeba zdejmować głowice tylko jaki tam jest rozmiar torksa ?
PIOTR
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: sob lut 11, 2012 12:04
- Lokalizacja: Podkarpacie(Kańczuga)
rozrząd 1,9D
Witaj u mnie tak mechanik ustawił rozrząd że też coś kopciło coś klekotało to norma w starych dieslach
wiec po tygodniu ( przejechaniu 100km )
pęknięty zawór, wybite gniazdo głowicy, pęknięta tuleja:)
w moim przypadku też coś trudno palił no ale diesel to diesel
też 1,9 d 1y
wiec po tygodniu ( przejechaniu 100km )
pęknięty zawór, wybite gniazdo głowicy, pęknięta tuleja:)
w moim przypadku też coś trudno palił no ale diesel to diesel
też 1,9 d 1y
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: rozrząd 1,9D
dobry diesel powinien palić jak benzyna. Ustawianie wg znakow okazało sie błędem, fabryczny znak na wałku rozrządu był przestawiony. Wszystko ok ale palić i tak nie chce, podobno mam gniazda zaworów wypalone
PIOTR
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz paź 03, 2010 17:02
rozrząd 1,9D
a jeszcze takie pytanko co ile powinno się zmieniać pasek rozrządu 1.9 1y 1997 rok co 60 tys czy 80 tys przebieg to pół miasto pół trasa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości