Remont głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Remont głowicy

Post autor: Haki » ndz lut 12, 2012 23:15

Ad1 - Odma http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html" onclick="window.open(this.href);return false; info o niej itp bzdety .... jak masz wymieniać - to albo sprawdzoną używkę albo nową kup ///

Ad2 - Wyczyścić i przesmarować ....

Ad3 - Spalanie ( warunki na zewnątrz + odległość ) w normie ... latem spadnie


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

Remont głowicy

Post autor: arwam » pn lut 13, 2012 00:17

ukal, co do uszczelki pod głowicą weź albo od TD albo od TDI
bo te szmacianki od D są delikatne. jak założysz metalową to zapomniesz że jest cos taiego jak uszczelka pod głowicą.
ukal pisze:1) odma jak widać przez poprzedniego właściciela obklejona "fachowo" taśmą, co to może psuć?

odmę wymień lub otwórz wyczyść porządnie i sklej.


ukal pisze:2) ten "amortyzatorek" przy lince gazu, szczególnie jak jest zimny to się zacina, smarować, wymienić, wyczyścić?

można zdjąć i niczym się nie przejmowac. jego zadanie to spowalnianie ruchu dźwigni gazu na pompie. żeby autem mniej wprawny kierowca nie szarpał.
ukal pisze:3) spalanie, jeszcze nie mierzyłem dokładnie, bo mi padł aku i wyzerowało licznik, ale tak "na oko" pali koło 8 litrów. Fakt, że do roboty mam 4km, mroźna zima więc to raczej anty dieslowskie z mojej strony, ale nie za dużo? Świece nowe mam.
wolnossący diesel wolniej się nagrzewa niż doładowana wersja. i nie jest to może dużo ale górna granica normy.

na twoim miejscu sprawdziłbym kat wtrysku u pompiarza i ewentualnie wtryskiwacze czy nie leją.
jak jedziesz w dłuższą trasęjaką temperaturę trzyma silnik?



mandat007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob lut 11, 2012 12:04
Lokalizacja: Podkarpacie(Kańczuga)

Remont głowicy

Post autor: mandat007 » pn lut 13, 2012 13:26

Witaj
ja u siebie też remontowałem głowice a co konkretnie to miałem wstawiane jedno gniazdo, wymieniane wszystkie zawory i popychacze itd. 800 zł
silnik ten sam bo 1.9 d tylko że vento
co do reszty części to wiadomo
w moim przypadku źle ustawiony rozrząd wybite gniazdo w głowicy, tłok z korbowodem i pęknięta na cylindrze tuleja, dla ciekawych wstawienie nowej tulei(160zł) no cała reszta pierścienie rozrząd itd. no i powiem że połowę ceny auta dołożyłem no prawie,
ale teraz to inne auto, pali 4,5 w trasie , w mieście 5 a jak teraz zima to do 6 max :)



ukal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt lis 22, 2011 15:30

Re: Remont głowicy

Post autor: ukal » pn lut 13, 2012 17:45

A czy ta odma mogła spowodować pękniecie uszczelki pod głowicą?

No i jakiej firmy polecacie rozrząd bo trochę tego na A... jest.

Ja się liczę z kosztami tak koło 700-750 zł z robocizną. Realne żeby się w tym wyrobić? Zdaję sobie sprawę, że różne rzeczy mogą się pojawić po zdjęciu głowicy ;).

Mandat007, 800 zł to już dałeś za całość? Części, robota, na gotowo? Bo chyba nie zrozumiałem.

Pozdro!



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Remont głowicy

Post autor: stefano189 » pn lut 13, 2012 19:08

rozrząd kompletny do ahu to pasek Continental, rolki i napinacz INA. Całość 212 zl, do ciebie bedzie tańszy, na 100 %


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Remont głowicy

Post autor: Mumin90 » pn lut 13, 2012 19:15

jak nic nie bierze to prowadnice powinny być ok wyjmiesz to sprawdzisz
1 odma nic nie przeszkadza nic nie psuje tylko wygląd auta pod maską ja bym zmienił
2 wyrzucić
3 krótkie odcinki dlatego takie spalanie



mandat007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob lut 11, 2012 12:04
Lokalizacja: Podkarpacie(Kańczuga)

Re: Remont głowicy

Post autor: mandat007 » pn lut 13, 2012 19:57

ukal pisze:A czy ta odma mogła spowodować pękniecie uszczelki pod głowicą?

No i jakiej firmy polecacie rozrząd bo trochę tego na A... jest.

Ja się liczę z kosztami tak koło 700-750 zł z robocizną. Realne żeby się w tym wyrobić? Zdaję sobie sprawę, że różne rzeczy mogą się pojawić po zdjęciu głowicy ;).

Mandat007, 800 zł to już dałeś za całość? Części, robota, na gotowo? Bo chyba nie zrozumiałem.

Pozdro!


Regeneracja samej głowicy kompletna wróciła taka jak prosto z fabryki :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości