samochód naprawiony, przyczyną braku mocy okazał sie zepsuty przepływomierz i walniety zawór n75 :] diagnostyka wykonana KTS BOSCHWtam podłącze się pod temat. U mnie wydarzyła się podobna sytuacja tylko raptowny muł się zrobił po sprawdzeniu urządzeniem obciązeniowym stanu akumulatora od tej pory pojawił się problem, a przed podjechaniem na warsztat to nie było zadnego problemu był ognień i bez zadnych trybów awaryjnych :/ i nie wiem co się stało w poniedziałek podjade na warsztat i mam nadzieje , ze coś vag pokaże
Turbo Koledzy pomocy!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- djsysieek_mk4
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt maja 08, 2009 17:27
- Lokalizacja: NEL
Turbo Koledzy pomocy!!
ALH+ ||seria 95,2 KM 210,8 NM || mod 114 KM 253,6 NM ||
Turbo Koledzy pomocy!!
ja jesli mogem sie podlaczycm do dawnego tematu ktory zalozylem:)
u mnie wymienilem turbo(miala luzy po wymontowaniu)
wymienilem przeplywomierz PIERBURGa na nowy tej samej firmy
i uwaga co moze byc smieszne kostke od przeplywomierza!!!
na kompie na nowym przeplywomierzu wykazywalo ze jest nadal uszkodzony a okazala sie ze zepsuta byla kostka. wiec polecam sprawdzic tez o to ta malutka rzecz
po wymienie regulacji samochod pcha jak glupi:)
turbo zalacza sie w okolicy 1800tys. obrotow jestem zadowolony troche kosztowalo ale efekty masakryczne w porownaniu do tego cio bylo kiedys...
u mnie wymienilem turbo(miala luzy po wymontowaniu)
wymienilem przeplywomierz PIERBURGa na nowy tej samej firmy
i uwaga co moze byc smieszne kostke od przeplywomierza!!!
na kompie na nowym przeplywomierzu wykazywalo ze jest nadal uszkodzony a okazala sie ze zepsuta byla kostka. wiec polecam sprawdzic tez o to ta malutka rzecz
po wymienie regulacji samochod pcha jak glupi:)
turbo zalacza sie w okolicy 1800tys. obrotow jestem zadowolony troche kosztowalo ale efekty masakryczne w porownaniu do tego cio bylo kiedys...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości