Buczy przy 1500 -1800
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Buczy przy 1500 -1800
bardzo prosze o porady co to moze byc bo to strasnie denerwuje. i nie moiwe tu o wciskaniu pedalu gazu do oporu w tym zakresie obrotow, po prostu normalna jazda normalne przyspieszanie
to jest zakres obrotow w ktorym sie dosc czesto jezdzi
to jest zakres obrotow w ktorym sie dosc czesto jezdzi
Ostatnio zmieniony pn mar 19, 2012 12:36 przez dexter7d, łącznie zmieniany 3 razy.
"What if you found a portal to a parallel universe?"
- matiz_1990
- Ma gadane
- Posty: 249
- Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H
Szczelność wydechu sprawdziłeś? Myślę, że to może być tego przyczyna jak w moim przypadku
Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)
Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H
i tylko w takim zakresie obrotow by sie to dzialo ?matiz_1990 pisze:Szczelność wydechu sprawdziłeś? Myślę, że to może być tego przyczyna jak w moim przypadku
potem buczy dopiero powyzej 130km/h co tez nie jest przyjemne - ale nie wiem czy to ma zwiazek z wydechem - byc moze
predkosc 150 juz jest meczaca
wydechu tak dokladnie nie sprawdzalem.
powinienem znalezc duza dziure czy mala nieszczelnosc tez cos takiego moze dawac ??
"What if you found a portal to a parallel universe?"
- matiz_1990
- Ma gadane
- Posty: 249
- Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
- Lokalizacja: Rzeszów
Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP
Ja mam mala dziurkę i buczy mi na wolnych no i często w tym zakresie obrotów o których piszesz co mnie strasznie irytuje bo nie dość, że klekocze to jeszcze buczy Na dniach jadę to robić wiec się dowiem czy to to Obejrzyj wydech to zauważysz nieszczelność bo będzie sadza w miejscu gdzie jest dziura, nic nie stracisz, a może coś to rozwiąże ja powyżej 90 nie wyskakuje to Ci nie powiem jak jest przy wyższych prędkościach
Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)
Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H
dziurka byla ale nie rozwiazalo to problemumatiz_1990 pisze:Ja mam mala dziurkę i buczy mi na wolnych no i często w tym zakresie obrotów o których piszesz co mnie strasznie irytuje bo nie dość, że klekocze to jeszcze buczy Na dniach jadę to robić wiec się dowiem czy to to Obejrzyj wydech to zauważysz nieszczelność bo będzie sadza w miejscu gdzie jest dziura, nic nie stracisz, a może coś to rozwiąże ja powyżej 90 nie wyskakuje to Ci nie powiem jak jest przy wyższych prędkościach
podejrzewam kolo dwumasowe ... slusznie ??
rzezi troche na pol sprzegle i buczy dudni
"What if you found a portal to a parallel universe?"
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP
Przecież nie jeździ sie w takim zakresie obrotów, dwumas to chyba rzucałby budą ale można mu sie przyjrzeć.
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H
1500 obrotow to nie jest duzo nawet jak na diesla - ale powinno byc to minimum - i wlasnie na dieslu moga byc przeciez nizsze oborty. nie mowie od tego zakresu chce wciskac gaz do dechy, po prostu dodac gazu, ale tutaj po dodaniu gazu przy tych obrotach az buda wpada w rezonans najgorzej na 4 biegu -Grzechu_1990 pisze:Przecież nie jeździ sie w takim zakresie obrotów, dwumas to chyba rzucałby budą ale można mu sie przyjrzeć.
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP
witam
mam nadzieje ze dodam wskazowke do rozwiazania mojego problemu
wlasnie wymienilem Dwumas i Sprzeglo.....objawy nie ustaly . silnik chodzi ladniej ale buczenie zostalo
zaczyna sie od 1500 obrotow do 1800 (wiec jakby mniejszy zakres sie zrobil)
nawet podczas zmiany biegu zalozmy z 2 na 3 . zmiana biegu przy 2500 obrotow przeciez jest ok no
i potem na nastepnym biegu trzeba przyspieszyc i buczy bardzo w tym zakresie 1500-1800
dodam ze ma w tym zakresie moc
prosze o sugestie bo to strasznie przeszkadza -
mam nadzieje ze dodam wskazowke do rozwiazania mojego problemu
wlasnie wymienilem Dwumas i Sprzeglo.....objawy nie ustaly . silnik chodzi ladniej ale buczenie zostalo
zaczyna sie od 1500 obrotow do 1800 (wiec jakby mniejszy zakres sie zrobil)
nawet podczas zmiany biegu zalozmy z 2 na 3 . zmiana biegu przy 2500 obrotow przeciez jest ok no
i potem na nastepnym biegu trzeba przyspieszyc i buczy bardzo w tym zakresie 1500-1800
dodam ze ma w tym zakresie moc
prosze o sugestie bo to strasznie przeszkadza -
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Re: Buczy dudni w zakr. 1500 -1800 obr bez wzgledu na bieg H
Jaki przebieg auta? Możesz mieć zużyty-wytarty wałek rozrządu.
Pozdr.
Pozdr.
Re: Buczy dudni w zakr. 1500 -1800 obr bez wzgledu na bieg H
indyczes pisze:Jaki przebieg auta? Możesz mieć zużyty-wytarty wałek rozrządu.
Pozdr.
230 000
jak to ??
a jak sprawdzic ? dlaczego moglby byc juz wytarty ?
cos czytam i objawy zuzycia walka rozrzadu nie pasuja do moich ... brak mocy itd .. u mnie wszystko gra
co jeszcze moge dodac to to ze przy kilkustopniowym juz mrozie dopoki sie nie rozgrzeje buczenia nie ma albo jest zredukowane (ale kiedy rano jest mroz) ...
czy to cos komus swita ?
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Buczy dudni w zakr. 1500 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP
walcze juz dosc dlugo z przypadlosciami mojego auta ktore sa strasznie denerwujace...
smierdzi spalinami, wiecej pali i do tego buczy miedzy 1500-1800 obrotow.
niedawno mechanik zasugerowal (powiedzialem mu o buczeniu i spalinach) ze moze mam walnieta uszczelke pod ktoryms z wtryskow
czy moze miec racje? czy objawy smrodu spalin, wiekszego spalania ale i co najwazniejsze BUCZENIA moglaby dawac walnieta uszczelka pod wtryskiem ???
bardzo prosze o sugestie ...
smierdzi spalinami, wiecej pali i do tego buczy miedzy 1500-1800 obrotow.
niedawno mechanik zasugerowal (powiedzialem mu o buczeniu i spalinach) ze moze mam walnieta uszczelke pod ktoryms z wtryskow
czy moze miec racje? czy objawy smrodu spalin, wiekszego spalania ale i co najwazniejsze BUCZENIA moglaby dawac walnieta uszczelka pod wtryskiem ???
bardzo prosze o sugestie ...
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
ogladnij kolego dokładnie plecionke - łacznik elastyczny wydechu za turbina , u mnie wyglądała na ok i tez buczało , wymieniłem ją i juz nie buczy a mialem takie same objawy jak Ty - podobne obroty i smrod spalin.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
- matiz_1990
- Ma gadane
- Posty: 249
- Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
- Lokalizacja: Rzeszów
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
U mnie za to buczenie odpowiadał wydech. Po spawaniu wszystko ustało.
Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
tak jak pisza koledzy wyzej sprawdz ten lacznik wydechu czy nie jest pekniety. mozesz tez sprawdzic pompe w baku o ile posiadasz. U mnie tez cos buczy jak doda sie gazu w takich samych obrotach tylko ja to slysze tylko jak jade jakas dwupasmowka na 5 lub 6 na nizszych biegach tego nie sluchac.
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości