AFN brak zasilania pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
e_bober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 16, 2010 15:46
Lokalizacja: VWodzisław Śląski

AFN brak zasilania pompy wtryskowej

Post autor: e_bober » pt lut 10, 2012 00:35

Witam. Auto VW Sharan, silnik AFN, czasami gasnol, ale po paru chwilach odpalal, az raz zgasl i niechce odpalic, niema zasilania zaworu odcinajacego doplyw paliwa w pompie wtryskowej, po podlaczeniu zaworu na "krotko" auto pali. Sprawdzilem polaczenie przewodu do kompa, wg schematu z programu info-tech wynika ze mialby to byc styk nr 53 przy ECU, a kabel mialby isc bezposrednio z ECU do zaworu w pompie wtryskowej, wiec przewod sprawdzony i jest ok. Jak myslicie, jaka moze byc przyczyna, padniety komp?



dawido23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 03, 2008 16:46
Lokalizacja: Piława Górna

Re: AFN brak zasilania pompy wtryskowej

Post autor: dawido23 » pt lut 10, 2012 01:12

.
Ostatnio zmieniony pn lut 20, 2012 18:47 przez dawido23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN brak zasilania pompy wtryskowej

Post autor: munior » pt lut 10, 2012 23:01

e_bober pisze: Auto VW Sharan, silnik AFN, czasami gasnol, ale po paru chwilach odpalal, az raz zgasl i niechce odpalic, niema zasilania zaworu odcinajacego doplyw paliwa w pompie wtryskowej, po podlaczeniu zaworu na "krotko" auto pali. Sprawdzilem polaczenie przewodu do kompa, wg schematu z programu info-tech wynika ze mialby to byc styk nr 53 przy ECU, a kabel mialby isc bezposrednio z ECU do zaworu w pompie wtryskowej, wiec przewod sprawdzony i jest ok. Jak myslicie, jaka moze byc przyczyna, padniety komp?
Immo ...podłacz pod vaga ,jak będzie bład związany z immo to masz sprawcę...a najlepsze lekarstwo wywalić immo w sofcie :grin: bo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach...po numerze pinu zasilającego n109 widzę że masz starszy sterownik na jedną wtykę ,jakby co to mogę ci wyłączyć immo w sofcie ,25 minut zabawy i po problemie ,tylko musiałbyś przyjechać ,albo podesłać sterownik
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2012 20:29 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Re: AFN brak zasilania pompy wtryskowej

Post autor: 21Golfista21 » sob lut 11, 2012 16:34

[quote="munior"]ma rację, też mi się wydaje że winowajcą jest immo lub kostka stacyjki.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
e_bober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 16, 2010 15:46
Lokalizacja: VWodzisław Śląski

AFN brak zasilania pompy wtryskowej

Post autor: e_bober » pn lut 20, 2012 11:26

I mieliscie racje, winowajca bylo immo, a dokladniej to kluczyk (kiedys dokodwany) na ori zwyklym kluczyku auto pali i jezdzi bezproblemowo. Kolego Munior, czy mozesz wyjasnic jak wylancza sie immo, moze przydac sie kiedys mnie jak i innym forumowiczom. Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN brak zasilania pompy wtryskowej

Post autor: munior » pn lut 20, 2012 21:38

e_bober pisze:Kolego Munior, czy mozesz wyjasnic jak wylancza sie immo, moze przydac sie kiedys mnie jak i innym forumowiczom.
Mogę ,trzeba wylutowć za pomocą hota odpowiednią pamieć i przeprogramować odpowiednio kilka komórek programatorem :grin: proste :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości