Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Haki kiedyś czytałem że jakiś producent nie wiem czy to był vw czy mercedes zalecał stosować benzynę z olejem napędowym nawet do 1do 5 nie jestem pewny czy to był potwierdzone jak znajdę to podrzucę link.
każdy robi co uważa za stosowne... ja uważam ze 5l benzyny na 50l ON to w sam raz
a paliwo przez powrót zawsze coś tam jest podgrzewane może i minimalnie ale zawsze jest.
ja mam zastosowany taki podgrzewacz:
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 39830.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i mogę stwierdzić że na nim paliwo jest już dobrze podgrzewane po paru min pracy silnika
każdy robi co uważa za stosowne... ja uważam ze 5l benzyny na 50l ON to w sam raz
a paliwo przez powrót zawsze coś tam jest podgrzewane może i minimalnie ale zawsze jest.
ja mam zastosowany taki podgrzewacz:
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 39830.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i mogę stwierdzić że na nim paliwo jest już dobrze podgrzewane po paru min pracy silnika
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Przy okazji jak będziesz mógł to zapodaj zdjęcie jak to wygląda w aucie bo na Alledrogo to wygląda jak jakiś produkt garażowyMumin90 pisze:i mogę stwierdzić że na nim paliwo jest już dobrze podgrzewane po paru min pracy silnika
Seat Mii 1.O CHYA
Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Piana jest w przewodzie zasilającym.W powrocie nie wiem bo przewód nie jest przezroczysty ale sądzę że problem leży po stronie zasilania. Zrobiłem test z bańką.Odłączyłem przewód zasilający od filtra paliwa i w jego miejsce podłączyłem przewód a z drugiej strony zanurzyłem do bańki z paliwem, sytuacja bez zmian. Potem wziąłem kawałek rurki i złączyłem ze sobą przewód idący z baku z przewodem idącym do pompy i pomogło. Czyli wyglądałoby na to że problem jest po stronie filtra.Postanowiłem więc zainwestować w drugi filtr tym razem z firmy Mann. Po założeniu rewelacji nie ma, tzn.piany nie ma ale nie ma też mrozu -19 tylko jest -12. Jest za to sporo powietrza,takich bardzo malutkich baniek.Jak dla mnie to jest początek tego co było przy temp. -19 czyli piany, więc problem wg mnie nie leży w filtrze choć wszystko na to wskazywało. Udało mi się jednak coś zauważyć. Kolega DejaVu wspomniał na początku coś o Audi i tym kawałku przewodu co idzie od filtra do pompy. Może nie jest on u mnie sparciały ale w miejscu tego zgrzewu gdzie czarny zamienia się na przezroczysty można nim obracać. Nie wiem czy tak powinno być,może ktoś wie? Musze sprawdzić w moim Leonie jak to wygląda. Dodam jeszcze że wg mnie nie jest to kwestia paliwa bo w Leonie mam to samo paliwo z tym samym dodatkiem.Jestem pewny że to samo bo tankowałem oba na tej samej stacji, z tego samego dystrybutora, jeden po drugim. Zastanawiające jest jedno,po ominięciu filtra jest ok a po podłączeniu jest powietrze w przewodzie.Zastanawiam się czy sam filtr daje taki opór w zaciąganiu paliwa że może puszczać powietrze na tym zgrzewie?arwam pisze:pierwsze i podstawowe pytanie . paliwo jest spienione w przewododzie zasilającym czy w przewodzie powrotnym paliwa.
jak to pierwsze to przytkany smok plus nieszczelne przewody.
jak w powrotnym przewodzie jest spienione, podczas gdy w przewodzie zasilającym jest czyste paliwo,to wina leży w przywieszających się wtryskiwaczach.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
a wiec w odpowiedz na twoje pytanie w miejscu tego zgrzewu o ktorym piszesz wyzej nie powinien sie obracac. a filtr moze sie zapowietrzać po przez podgrzewacz paliwa zobacz jego uszczelnienia bo to jest najczęstsza przyczyna zapowietrzania sie filtra.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Tak jak mówi @rybaka669 ten przewód nie powinien w tym miejscu się obracać-u mnie się nie obraca , ale jak w sobotę na chwilę odpalałem golfa(mam urlop) to chodził normalnie ale były widoczne malutkie banieczki powietrza , poci mi się też filtr na górze , przyczyną może być luźny przewód powrotny z pompy do filtra bo tylko on się obraca na króćcu lub też sam podgrzewacz który ma luz po osiowy - w starym filtrze tak nie było.Tu z kolei może być wina oringów które zmieniłem na nowe , miałem wpierw problem z wciśnięciem podgrzewacza ,potem wszedł , jednak za mało zalałem ropy i wyjmowałem podgrzewacz jeszcze raz - mogłem więc uszkodzić oringi.
Seat Mii 1.O CHYA
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Temat oringów i tego zaworka też już mam przećwiczony i raczej tam jest ok.Zakładałem inny zaworek, do filtra też dołączają zestaw oringów ale kupiłem jeszcze w ASO dwa oryginalne i efektów zero. Sądze że to raczej na 99% wina tego zgrzewu ale czy myślicie, że po ominięciu filtra paliwa w samym układzie wytwarza się na tyle mniejsze podciśnienie,że ten zgrzew może nie puszczać powietrza,a po podłączeniu filtra na tyle wzrasta że zgrzew może puszczać?
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Ja dla spokoju kupiłem nowy kompletny ''podgrzewacz'' miałem problemy z włożeniem tak ciężko wchodził , zmieniłem też opaski na skręcane-zobaczę co będzie się działo,czy będzie się pocił czy już nie .
Seat Mii 1.O CHYA
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Witam. koledzy sam już nie wiem o co chodzi wymieniony filtr, wczoraj nowy kompletny podgrzewacz i opaski skręcane na nim bo było trochę ropy na deklu filtra.Wczoraj przy -9*C rano normalnie pojechałem ,wziąłem wolne w robocie aby wymienić amortyzatory z tyłu ,bo jeden mi zamarzł i powyżej 80 golf skakał jak kangur.Zatankowałem również pół zbiornika ropy i wlałem dodatku do -40* ok. 150ml.Dziś 23*C odpalił od strzała i na 2 powolutku pojechałem z 1.5km. zaczął mi słabnąć i kopcić na biało , podniosłem maskę i ten przezroczysty przewód caluśki biały - myślałem że to lód a to tak wali piana, po zgaszeniu w przewodzie jest paliwo i jeden bąbel!? po odpaleniu dalej piana Wróciłem do domu , doradźcie co robić! Mam zamiar zmienić te dwa przewody z filtra do pompy-szkoda że mam czarne-nie będę więc widział co się dzieje!
I poproszę o poradę jak dostać się do smoka w baku , bo szukam i nic nie mogę znaleźć
I poproszę o poradę jak dostać się do smoka w baku , bo szukam i nic nie mogę znaleźć
Seat Mii 1.O CHYA
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Słabo szukałeś
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps - odkręcasz lub podnosisz tylną kanapę i masz dostęp do zbiornika ... demontujesz dekiel i wyciągasz wszystko
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps - odkręcasz lub podnosisz tylną kanapę i masz dostęp do zbiornika ... demontujesz dekiel i wyciągasz wszystko
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Dzięki - ja wpisywałem w wyszukiwarce , czyszczenie smoka/baku . Najgorzej że zimno jest i co to za robota w mróz , ale muszę dojść czemu i którędy ciągnie mi powietrze
Seat Mii 1.O CHYA
Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
U mnie przewiercenie zaworków w smoku dało efekt taki, że mam zdecydowanie mniej powietrza niż miałem i zeszłoroczną zimę objeździłem bez niespodzianek więc coś w tym jest ale nie do końca rozwiązuje problem.Być może już wtedy miałem małą nieszczelność na tym zgrzewie, a teraz bardziej się to rozruszało że przy -19 st. miałem pianę i auto zdychało na wyższych obrotach,nie wiem.W sobotę będę kombinował z uszczelnieniem tego zobaczę co to da.W ASO zestaw tych przewodów biegnących od filtra do pompy kosztuje niecałe 300PLN, a samego zasilania nie da się kupić. Tak więc nie uśmiecha mi się taki wydatek więc będę kombinował inaczej, zresztą już nie pierwszy raz:)
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Kurcze ja wczoraj tyle dałem za amortyzatory na tył na pewno nie dał bym tyle za jakieś gumowe przewody - mam zamiar zamontować zwykłe nie przezroczyste i zajrzeć do baku.kurakk pisze:W ASO zestaw tych przewodów biegnących od filtra do pompy kosztuje niecałe 300PLN
Seat Mii 1.O CHYA
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lut 10, 2012 10:58
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Mumin90, witam mam taki problem od kilku juz lat. gdy temp spadnie ponizej -10 C wv golf II 1.6 TD po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrow auto sie dlawi i w pewnym momencie staje, wtedy w przewodzie z filtra paliwa do silnika- przezroczysty-widac babelki prawdopodobnie powietrza. Auto nie jest garażowane ropa pewna-dolalem benzyny i uszlachetniacza-wymieniony filtr paliwa. dzieje sie tak tylko zima od kilku juz lat gdy wjade gdzies do garazu na kilka godzin odpuszcza i jest ok, postoi noc na dworzu i od nowa problem. auto odpala rewelacyjnie przy -30 C za trzecim razem, i wyjezdzam po kilku kil. to samo niewazne ile paliwa mam zawsze to samo odkrecalem korek paliwa podczas jazdy i nic. jak wyjezdzam rano do pracy biore banke 10 l ropy-ktora cala noc stoi w cieplej kotlowni- i gdy mam po kilkunastu kil. opisany problem to ja wlewam do baku i jakos odpuszcza i jade dalej. co robic bo jak jechalem przy -20 C to i to nie pomoglo- po pewnym czasie stanal.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości