DYLEMAT 1.6D czy 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

DYLEMAT 1.6D czy 1.6TD

Post autor: Krzylu » pt lip 07, 2006 18:28

wiec takie mam problem
chcem lub nie wymienic silnik na nieco mocniejszy niz ten moj 1.6D
chociaz mi go szkoda bo silnik jest igla.
-czy warto sie pakowac w TD juz jednego zalatwilem a uwierzcie mi mam ciezka noge
-1.6D sprostal moim wymaganiom poprostu sie niezajechal ale ma troche zamalo mocy
-duzo osob ktore jezdzily i widzialy jak jezdzi moj silnik dziwi sie ze to ma tylko 54PS
-w TD jak patrze na co niektorych to ladne wyniki osiagaja i to mi sie podoba zebym mial troche zapasu pod noga
-jak wiadomo do bezawaryjnych silnikow TD nienaleza w przeciwienstwie do 1.6D
-niewiadomo co kupie
- w jednych pada blok w drugich glowice

w wielkim skrocie chcem miec troche szybsze auto ale ktore jest wytwale no i mozna zalac BIO-LIDLA ;)

aha najlepiej piszcie ile km zrobiliscie i jak jezdzicie :smoke:



Awatar użytkownika
lazarz1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn cze 26, 2006 22:39
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: lazarz1 » pt lip 07, 2006 18:41

Mój kuzyn zrobił 300 tys km na silniku 1,6 GTD w mk2. Bez żadnych awarii. Jest bardzo zadowolony. Ja też jeździłem tym autem. Całkiem fajnie to sie zbiera. Ja mam 1,9 TD mk3 i wcale nie jest dużo lepiej jeśli chodzi o kopyto. Raczej polecam 1,6 TD.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt lip 07, 2006 19:18

Krzylu, ja ci powiem ze ostatnimi czasy zgłupiałem jak przy wymianie sprzęgła w sklepie w katalogu gość znalazl moje sprzęgło jako z TD'ka a nie zwykłego JP Diesla. :shock: Okazało sie że tarcza od zwykłego JP 40kw nie pasuje po czym powiedział ze podobno były jakieś rzadkie wersje wzmacniane , ze niby 47kw czy cos...
Moze taki silnik se poszukaj,.... Lidl zachowasz i mocy więcej. :bigok:

A tak offtopic ... to czy gość miał racje ?? były takie Jp'ki ?? jakie parametry dokładnie miały... ??? Bo powiem szczerze że sie zdziwiłem...... Sprzęgło od TD w Jp .. .. stara tarcza była oryginalna Vw Audi z 86 roku... :shock:

PS. JA swoim zrobiłem juz prawie 50 tyś odkąd go mam ... awarii poważnych nie było. ogólnie to juz przeszło 328 tyś nabił, po remoncie przy 280 tyś. Teraz sprzęgło padło dopiero :)
Ogólnie to zadowolony jestem z JP. Nie wiem czy sam bym brał TD. Ekonomia raczej ważniejsza niż pare kucy więcej. (jak dla mnie) :grin:
Pozdro :okej:



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt lip 07, 2006 20:25

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45581

W tym topicu jest porownanie D i TD :P :D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob lip 08, 2006 12:02

Krzylu, montuj TD co najmniej JR przecież siedzisz na forum kupę czasu wiesz co i jak. Ja jak zdałem prawko dostałem od rodziców mk2 85 r. z silnikiem JP ale ja płakałem żeby mi kupili 1.8 8V po jakimś czasie tatko zmiękł i kupił sam silnik SB bez IC zamontowaliśmy o tej pory zakochałem się w TD. W zwykłym Dieslu nie ma tego wciskania w fotel nie wiem ale u mnie podoba mi się 2 i 3 bieg jak turbina łapie po prostu miodzio albo palenie gumy bez ręcznego. Krzylu, jak dbasz o motor będzie Ci służył długo. Ja w swoich mk2 mam duże przebiegi i dalej są nie zawodne. Najwięcej ma JR 380 tyś i wymieniłem w nim pierścienie ale to wina taty bo go zdeka przegrzał. A co ja Ci będę mówił zobacz na furę Cinka albo Zaprzala a co jeszcze można osiągnąć


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob lip 08, 2006 13:20

sorki że sie przyłącze, ale wolałbym TD, wiem że jest mniej wytrzymalszy ale... poprostu trzeba o niego dbać. Ja tam sie zakochałem w swoim TD, jak go sprowadziłem miał na liczniku ponad 400 tys. :shock: , ciśnienie na turbince to ok 0,8-0,9 (tyle pompuje), pali z rana za pierwszym z lekką białą chmurką, przy przyspieszaniu nic nie dymi, bieg 2-3 ładnie ciągnie, wkręcam go do 4-5tys. (odmulam go :grin: ), a jak padnie to wsadze znów jakiegoś TD lub TDI


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » sob lip 08, 2006 14:17

Krzylu, szukaj jakiegos SB i nic sie nie przejmuj, jak bedziesz dbal o ciurbo i jezdzila na dobrym oleum autko na pewno CI sie odwdzieczy i bedziesz mogł pałowac spokojnie!

[ Dodano: Sob 08 Lip, 2006 ]
double-d pisze:A tak offtopic ... to czy gość miał racje ?? były takie Jp'ki ?? jakie parametry dokładnie miały... ??? Bo powiem szczerze że sie zdziwiłem...... Sprzęgło od TD w Jp .. .. stara tarcza była oryginalna Vw Audi z 86 roku... :shock:
byly takie wersje co do armii szły podajze jak pamietam... :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » sob lip 08, 2006 15:55

ja tez jak zmieniałem sprzegiełko u mnie w go0lfiku to tez okazało sie ze mam sprzegło z td a mam silnik jp dzisiaj smigalem z audi 80 td ja na 15" 195/50 a on na seryjnych stalówkach i nie dawałł mi rady a silniczek mam serie
startowałem tez z mk3 1.9d i wygrałem o długośc Zdeżaka wiec polecma 1.6d (jp) silniczki z regóły bardzo wytrzymałe i dobrze chasają :bajer: :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz lip 09, 2006 09:22

Lukass_etl, zmierz się z 1.6 TD nawet JR zostawi cie w tyle!! A Audi 80 nawet 2.0 to muły padają na 3 biegu, poprostu ciężkie krowy :P Byś pojeździł troche TD i od razu byś się zakochał.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz lip 09, 2006 13:08

Krzylu, ja myśle że jednak TD a nawet może i TDI :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lip 12, 2006 11:33

tomcio666, czyli podobnie jezdzimy zwazajac na turbo :D + dla 1.6TD
double-d, 1.6D wiecej pali musze to stwierdzic :( + dla TD
Lukass_etl,
bardzo wytrzymałe
dobrze chasają
tu sie zgodze podwojnie ++ dla 1.6D
vw_vandal,
zostawi cie w tyle
do 100kh jasne ale nie na vmax jak jest dobrze przedmuchany zwyklas to i 160kmh pojdzie remis
Cinek,
TDI
zbieram kase ;)

trzeba bedzie sie jednak rozgladac za TD
z tym ze jak patrze na ceny silnikow to mnie glowa boli
i patrzac na ceny calych golfow w szabach to lepiej calaka sprowadzic rozebrac co trzeba to jeszcze sie trocha siana zwroci
jeszcze jedno w TD da sie cos pogrzebac z moca i pare ciekawych przerobek zajebac ;)



Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: artym » śr lip 12, 2006 11:58

Krzylu ile cenisz za swojego JPka?


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lip 12, 2006 23:06

artym, 1200zł do ugadania bo wiem co to za silnik i gdyby mial wiecej mocy nigdy bym go niesprzedal teraz mi go zal ale coz zrobic jak chce sie szybciej troche jezdzic



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości