Sprezanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » sob lut 04, 2012 18:24

no wlanie nie wiem ja na najgorszym mam lapesze sprezanie od twojego najlepszego :D ale postaram sie sprawdzic ale mysle ze to wtrysk bo latem leje kiepskie paliwo. a zauwazylem ostatnio troche czarnego dymu. Ale jest jeszcze cos takiego ze jak zdejme przyspieszacz to minimalnie dymi na niebiesko ale po 10 s jest juz wszystko normalnie. .
i czemy co 6 godzin auto od pala na dotyk a po nocy nie daje rady przekrecic. wina oleju mam castrol i dolewalem troche elfa. 250ml. bo zabraklo do stanu.(auto nie pobiera oleju na 10 000km nie dolewam nic.)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » sob lut 04, 2012 19:06

ja mam to samo, nawet przy obecnych mrozach pierwszy odpał to masakra, ale po jeździe i postoju np 4-5 godzin odpala od dotknięcia. Sprawdź wtryski :bajer:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprezanie

Post autor: wesol » sob lut 04, 2012 19:38

ja bym to zrobil tak: NA goracym silniku sie tylko sprawdz akompresje ale pierwszy pomiar bym zaczął od konca czyli od 4 gara. Moze nizsze pomiary wychodza z tego ze troszke ostudzilo juz komory choc nie powinno miec az tak duzego wplywu. Druga sprawa to po takim pomiarze robi sie pomiar drugi ale z olejem zalanym do cylindra. Zalewasz do niego nakretke od napoju takiego oleju i robisz probe. Potem nastepne gary. A i wazne jest to zeby nie bylo duzej roznicy miedzy garami a jak dla mnie to jesli te wyniki sa wiarygodne to jest masakra. Silnik powinien kulac i rzucac nim na boki podczas pracy na jalowym.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » sob lut 04, 2012 19:47

wesol pisze: jak dla mnie to jesli te wyniki sa wiarygodne to jest masakra. Silnik powinien kulac i rzucac nim na boki podczas pracy na jalowym.
eee panie, u mnie jest róznica pomiędzy najlepszym a najgorszym około 15 barów i jak się nagrzeje to chodzi jak żyleta. Poza tym kolega ma problem z odpaleniem i bezpośrednio pracą silnika po uruchomieniu czyli na zimno, więc warto by było kompresje na zimno sprawdzić. Wtedy będzie wiadome co i jak.



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » ndz lut 05, 2012 13:10

Bylem dzis na imprezie i wyszedlem odpalic po 5 godzinach to nie bylo problemu rano tak samo. problem jest jesli auto stoi dluzej 20 godzin to nie zapali. a z tym przebieraniem to trwa to moze 15s na (przyszpieszaczu) i tylko na biegu jalowym podczas jazdy jest juz ok.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości