Sprezanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » pn sty 30, 2012 13:53

Zmierzylem ostatio sprezanie w swoim iucie i okazalo sie ze na
1 = 34
2 = 30
3 = 29
4 = 27
Czy to jest w normie ??? czy nie jest za duzo roznicy ???

Dzis -20 c i nie odpalilo. po naladowaniu aku dalo rady ale tem poszlo do -12c


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » pn sty 30, 2012 16:18

thumbs pisze:Dzis -20 c i nie odpalilo. po naladowaniu aku dalo rady ale tem poszlo do -12c
nie odpalił przy takim sprężaniu? Sprawdź świece i kąt wtrysku, ja przy Twojej to w ogóle kompresji nie mam tzn na 1 = 26 drugi 22 trzeci i czwarty po 12 i przy -10 gada, dzisiaj tylko przy -20 nie chciał ale to zrozumiałe. Według książek nie powinno być więcej niż 5 barów różnicy,.



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » pn sty 30, 2012 16:26

kat i swiece ok. ale mozliwe ze jakas koncowka wtrysku nie jest ok. bo jak odpalil to kazdny nastepny raz odpala za 1 razem. nawet jak postoi 5 godzin to odpali tylko rano. moze paliwo ??? i czy cos pomoze jesli zmienie elektrolit w akumulatorze czy poprawi sie jego sprawnosc ??? ma jaz prawie 2 lata MOLL.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » pn sty 30, 2012 16:30

thumbs pisze:i czy cos pomoze jesli zmienie elektrolit w akumulatorze czy poprawi sie jego sprawnosc ???
możesz spróbować, jakiej mocy ten akumulator? naładuj go zostaw w samochodzie na noc i rano sprawdź jakie ma napięcie. Kompresje na ciepłym czy na zimnym sprawdzałeś? jak odpali to chodzi równo czy przebiera? Kopci na jakiś kolor po odpaleniu i podczas jazdy czy nie?



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » pn sty 30, 2012 16:44

raczej nie kopci wogole. akumlator 63 Ah jak od pali cyka jak zegarek wlasnie. swiece nowe Bosha. Kompresaj mierzona byla jakies 1.5h jak przyjechalem do mechanika auto stalo w cieplym grarazu.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » pn sty 30, 2012 17:48

czyli na ciepło, na zimno jeżeli są słabe pierścienie wyniki mogą się znacząco różnić, dobrze by było jak byś sprawdził jeszcze na zimnym silniku po np całonocnym postoju na dworze. Choć i tak powinny to być wyniki powyżej 25 więc powinien odpalić. Paliwo Ci czasem nie zamarzło? Co masz aktualnie wlane? Polskie czy inne, lałeś jakiś depresator?



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » pn sty 30, 2012 20:42

normalna rope z stacji. tylko stal na rezerwie :D dzis zatankowalem nie po 5.76 tylko po 5.99 zobaczymy :D jutro nagrzeje wody i poleje goraca wode po stryskach i dopiero zaczne odpalac moze pomoze :D co na to ??? u mnie w domu nie mam jak sprawdzic sprezania rok temu mierzylem na zimnym i bylo bardzo podobie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » pn sty 30, 2012 21:05

w rok mogło się sporo pozmieniać, ale skoro mówisz że stał na rezerwie to prawie na 100% winą jest paliwo. Próbuj odpalić a jak tego nie zrobi to wtedy możesz go ogrzać ale nie gorącą woda bo może głowica pęknąć. Najlepiej polać lub w miarę możliwości zanurzyć filtr paliwa w tej wodzie. Ewentualnie jakąś suszarką go grzać. Podładuj akumulator zagrzej ze dwa razy świece do pyknięcia przekaźnika podciagnij przyspieszacz i próbuj, przy takim spręzaniu i dobrym paliwie musi gadać.



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » pn sty 30, 2012 22:27

wlasnie przyspieszacz. u mnie bez to ani rusz, zawsze tego uzywam. pompa nastawiona co do setnych i z przyspieszaczem pili 1 tlokiem a bez no 4. zawsze grzeje 2 razy teraz. az pyknie. ja4rqu, napewno masz u mnie +


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprezanie

Post autor: munior » pn sty 30, 2012 23:39

thumbs pisze: Kompresaj mierzona byla jakies 1.5h jak przyjechalem do mechanika auto stalo w cieplym grarazu.
ja4rqu pisze:czyli na ciepło, dobrze by było jak byś sprawdził jeszcze na zimnym silniku po np całonocnym postoju na dworze.
przy -20 ? :bajer: Dobrze się czujesz ?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » wt sty 31, 2012 09:18

w garazu bylo powyzej +15 C


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » wt sty 31, 2012 11:23

munior,
thumbs pisze: auto stalo w cieplym grarazu.
thumbs pisze:w garazu bylo powyzej +15 C
munior pisze: Dobrze się czujesz ?
Katar mam kurcze ostatnio :bigok: :pub:



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Sprezanie

Post autor: thumbs » sob lut 04, 2012 15:11

Chcial bym od swierzyc temat znalazlem kilka przeczyn ktore mnie nurtują. 1 to czarne kropki na sniegu zaraz za tłumikiem powstają ja zdejmuje (ssanie) i motor przebiera bez (ssania). oczywiscie po nocnym postoju nie ma sily przekrecic rozrusznik. wina rozrusznika ?? czy akumlator ???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Sprezanie

Post autor: ja4rqu » sob lut 04, 2012 16:05

thumbs pisze:i motor przebiera bez (ssania).
albo wtrysk leję albo świeca nie grzeje. Ewentualnie na zimno możesz mieć mniejszą kompresję na ostatnim cylindrze i przez to przebiera, dopiero gdy olej uszczelni pierścień to zaczyna ładnie chodzić. Np ja tak mam u siebie, z tym że ja mam praktycznie brak kompresji na dwóch ostatnich, wtryski nie leją, świece grzeją a przebiera. u mnie winą jest właśnie mała kompresja. Jak odpalę z przyspieszaczem to chwilkę przebiera i chodzi równo, jak od razu wyłączę przyspieszacz to zaczyna przebierać, jak włączę to przestaję. Spróbuj zrobić tak, że odpal go, wyłącz przyspieszacz niech przebiera, weź klucz 17 i odkręć przewód metalowy na 4 wtrysku i obserwuj czy zmienia się charakterystyka pracy silnika tzn czy np nie zgaśnie lub bez zmian. Jeżeli bez zmian to masz odpowiedź że coś jest nie tak z tym cylindrem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości