Szarpanie, falowanie obrotow w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
BruceLee30 pisze:uparliscie sie na te nastawniki?
watpie w to ze to one
ja sie na nic nie uparlem, ale objawy ktore Łysy przedstawil sa dokladnie takie same jak u mnie
u siebie wyczyscilem nastawnik i jak reka odjal
pewnym sposobem na sprawdzenie czy to nastawnik jest odpiecie czujnika predkosci na skrzyni, jesli przestaie szarpac to znaczy ze przydaloby sie wyczyscic nastawnik.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witam!
Mój kumpel miał w MK3 takie objawy jak dolne koło rozrządu sie poluzowało i wytarł sie klin. Koło się przestawiało i od czasu do czasu zostawiał za sobą masakryczną chmurę białego dymy. Czasami pojawiał się tez strzał w wydech jak w benzynie. Szczęście że klin całkiem sie nie urwał bo wtedy by musiał remontować silnik. Objawy były nieregularne więc to też moze byc przyczyną w/w zjawiska. Ja bym od tego zaczął bo jeśli klin sie urwie to...
[ Dodano: 25 Cze 2006 08:52 ]
Dodam jeszcze że na VAG'u nic nie wykazywało błędów.
Mój kumpel miał w MK3 takie objawy jak dolne koło rozrządu sie poluzowało i wytarł sie klin. Koło się przestawiało i od czasu do czasu zostawiał za sobą masakryczną chmurę białego dymy. Czasami pojawiał się tez strzał w wydech jak w benzynie. Szczęście że klin całkiem sie nie urwał bo wtedy by musiał remontować silnik. Objawy były nieregularne więc to też moze byc przyczyną w/w zjawiska. Ja bym od tego zaczął bo jeśli klin sie urwie to...
[ Dodano: 25 Cze 2006 08:52 ]
Dodam jeszcze że na VAG'u nic nie wykazywało błędów.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Po pierwsze - DIAGNOZA VAG'iem !! statycznie i dynamicznie !! U mnie przyczyną był uszkodzony czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu (sterującym) też już zaczynał falować i szarpać - szczególnie na wyższych obrotach (przy przyśpieszaniu) - ktoś poradził : "przy obrotach 2500-3000 obr/min stuknij we wtrysk sterujący - jak szarpnie to znaczy, że do wymiany !!" Tak zrobiłem - szarpło - wymieniłem - śmigam i jest OK - KOMPUTER nie wykazywał żadnych błędów, a wszystkie nastawy były wzorcowe <yes> Jednak diagnoza na początek jest konieczna przy takich objawach
Nastawnik to ostateczność - i dopiero jak będziesz pewny na 99% że to nastawnik to wtedy się za niego bierz - jest to na tyle precyzyjna robota i obarczona ryzykiem całkowitego wykończenia go, że nie podejmuj się tego pochopnie - wyklucz wszystkie możliwe przyczyny - tańsze w kosztach !!
Pozdroooo
Nastawnik to ostateczność - i dopiero jak będziesz pewny na 99% że to nastawnik to wtedy się za niego bierz - jest to na tyle precyzyjna robota i obarczona ryzykiem całkowitego wykończenia go, że nie podejmuj się tego pochopnie - wyklucz wszystkie możliwe przyczyny - tańsze w kosztach !!
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości