TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- daniocrack
- Forum Master
- Posty: 1023
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 13:02
- Lokalizacja: ZCH
- Kontakt:
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
chyba w faq widzialem opis i sam dodawalem jak wyciagnac alterntor w mk4 nie ma az takiej tragedii i masz 100zl w kieszeni a rozrusznik bardzo prosto chyba ze masz oslone pod silnikiem wczoraj ja tez po przejechaniu 10km silnik zgasl auto do cieplego garazu i ogrzewalem filtr paliwa i puscilo odpalil teraz temp niskie i rozrusznik juz tak ochoczo nie kreci olej gesty
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
No ja właśnie czekam z niecierpliwością na takie mrozy aby zobaczyć co będzie z moim 1,4 TDI PD. Na razie nie ma problemów. Przy -16 nie odpalił od dotknięcia rozrusznika a po 0,5-1s no ale to nic dziwnego. Poza tym od razu pracuje poprawnie. Czekam z niecierpliwością.LordSpooky pisze: Ma byc ponad -30...
Mój AAZ dzielnie odpalił mi przy około -26 po wymianie świec. Ten nie wiem, zobaczymy.
- LordSpooky
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 11:47
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Nie ma z czego cieszyc bo ja juz mam osobiscie dosyc po pachy. :Cjhosef pisze:No ja właśnie czekam z niecierpliwością na takie mrozy aby zobaczyć co będzie z moim 1,4 TDI PD. Na razie nie ma problemów. Przy -16 nie odpalił od dotknięcia rozrusznika a po 0,5-1s no ale to nic dziwnego. Poza tym od razu pracuje poprawnie. Czekam z niecierpliwością.LordSpooky pisze: Ma byc ponad -30...
Mój AAZ dzielnie odpalił mi przy około -26 po wymianie świec. Ten nie wiem, zobaczymy.
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Witam serdecznie rozwiązał się mój problem z zapalaniem a mianowicie miałem kłopot z zapaleniem czy to zimny czy ciepły , problemy działy sie sporadycznie ujmując raz na miesiąc czasem dwa. odwiedzałem serwisy i nikt nie umiał pomóc gdyż akurat w tym czasie wszystko było ok i nie znaleziono przyczyny aż udało sie całkiem przypadkiem dojść do tego ze problemem odpalenia było zacinanie się dusiciela i autko po prostu nie mogło pociągnąć powietrza i odpalić gdyby czasem ktoś miał podobne problemy to może ten post kiedyś się przyda
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
dimmer pisze:problemem odpalenia było zacinanie się dusiciela i autko po prostu nie mogło pociągnąć powietrza i odpalić gdyby czasem ktoś miał podobne problemy to może ten post kiedyś się przyda
Masz na myśli klape gaszącą ?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Witam,
Ja bym skorygował w granice 55.
Pozdrawiam.
Przed mrozami było dobrze, czy też ciężko palił?laszeq1 pisze:a mam pytanie bo sprawdziłem kąt wtrysku i wynosi 38 czy to może być powodem trudności z odpalaniem ??
Ja bym skorygował w granice 55.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
tomek08 pisze:Witam,Przed mrozami było dobrze, czy też ciężko palił?laszeq1 pisze:a mam pytanie bo sprawdziłem kąt wtrysku i wynosi 38 czy to może być powodem trudności z odpalaniem ??
Ja bym skorygował w granice 55.
Pozdrawiam.
Tak było dobrze auto mam od miesiąca a wtedy nie było jeszcze mrozów?Co bys skorygował?i w jakim bloku?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
macem, jeśli regulacja jest na kole to zgodnie z obrotami zwiększasz kąt, a w drugą stronę zmniejszasz, jeśli regulujesz cała pompą to zgodnie z obrotami zmniejszasz kat, a w drugą stronę zwiększasz.
Piszę to bo nie pamiętam jak jest w ALH.
Pozdrawiam.
Piszę to bo nie pamiętam jak jest w ALH.
Pozdrawiam.
Tomek
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
skorygowal ustawienie kąta wtrysku by w tdi timmening bylo w okolicy 50-55. Jest to najbardziej optymalne ustawienie. Trzeb aluzowac tryz srubki na pompie przy kole przy pasku zebatym i przesuniecie delokatne w odpowiednia strone. Kontra i sprawdzenie na vagu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Witam. A oto mój problem z rozruchem. Silnik ASV.W tamtym roku nie było najmniejszego problemu a w tym mam już dość Sprawdziłem już wszystko oprócz kompresji(jestem umówiony na poniedziałek). Wklejam film nakręcony dzisiaj rano przy prawie -20 stopniach :
http://w302.wrzuta.pl/film/8vdYHxdH2Vz/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _stopniach
Fakty:
- w baku paliwo z Orlenu - Verva
-wymieniony filtr paliwa(dwa dni temu) + założona pompka gruszka (dla sprawdzenia czy paliwo nie ucieka- przed odpaleniem podpompowałem)
- wtryski wymienione rok temu na nowe 216(korekcje w normie)
- kąt wg VAG 55,
- dawka startowa 24,8 mg
- świece sprawdzone(wymienione rok temu + akumulator profilaktycznie)
- wymieniony czujnik temperatury (grupa 007 przy temperaturze na zewnątrz -5 pokazała : temperatura paliwa -3,4 , temperatura w dolocie -4,5 , a temp. płynu -5. Dziwne tylko było to że w grupie instruments temperatura cieczy była 30 stopni
- przy rozruchu obroty wału pomiędzy 150-220 obr/min
Sam już nie wiem co o tym myśleć. Podejrzewam jeszcze pompę wtryskową którą zmieniłem na wakacjach...mam jeszcze tą starą ale dopóki nie sprawdzę kompresji to nie będę kombinował. Macie jakieś sugestie?
http://w302.wrzuta.pl/film/8vdYHxdH2Vz/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _stopniach
Fakty:
- w baku paliwo z Orlenu - Verva
-wymieniony filtr paliwa(dwa dni temu) + założona pompka gruszka (dla sprawdzenia czy paliwo nie ucieka- przed odpaleniem podpompowałem)
- wtryski wymienione rok temu na nowe 216(korekcje w normie)
- kąt wg VAG 55,
- dawka startowa 24,8 mg
- świece sprawdzone(wymienione rok temu + akumulator profilaktycznie)
- wymieniony czujnik temperatury (grupa 007 przy temperaturze na zewnątrz -5 pokazała : temperatura paliwa -3,4 , temperatura w dolocie -4,5 , a temp. płynu -5. Dziwne tylko było to że w grupie instruments temperatura cieczy była 30 stopni
- przy rozruchu obroty wału pomiędzy 150-220 obr/min
Sam już nie wiem co o tym myśleć. Podejrzewam jeszcze pompę wtryskową którą zmieniłem na wakacjach...mam jeszcze tą starą ale dopóki nie sprawdzę kompresji to nie będę kombinował. Macie jakieś sugestie?
Program by soft-tuning.pl 157KM/341Nm
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 21:28
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Witam, potrzebuje pomocy mianowicie chodzi o poranny start mojego Golfika 1.9SDI (temp. obecna czyli cały czas poniżej -10)..chodzi o to że po odpaleniu z rury wydechowej wydobywa się chmura,potem przez 5 do 10min jest czysto ale najbardziej niepokoi mnie że gdy auto zaczyna się rozgrzewać z wydechu wydobywa sie dym koloru nijakiego czyli ani czarny ani niebieski ani biały. Potem im bardziej ciepły tym mniej dymu ale tylko do momentu kiedy ruszę bo za mną ciągnie się chmura przez jakieś 200-300m a potem już spokó. Dodam że w lato nie miałem takiego problemu. Jedyne kopcenie pojawiało sie przy przyduszeniu/przeciągnięciu auta ,ale to uważałem za normalny obiaw w dieslu. Proszę o pomoc jak sobie z tym poradzić..pozdrawiam
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Witam
Pomóżcie mam taki problem aku ma około pół roku jak przyszły teraz mrozy to auto cięzko odpala, tzn kręci jakby aku był słaby, jakby rozrusznik nie dawał rady ukręcić silnikiem, odpalam auto zakręci i staje na dosłownie może 0.2 dzięsiąte sekundy i dalej tak powoli kręci, poprostu kręci jak maluchy kręciły z rozładowanym aku, na ciepłym też ciężko pali i czasami też tak staje, a jak temp. między 0 a 90 stopni pali idealnie. Może to być rozrusznik??? jeśli tak jutro go wykecał i zawioze gdzieś na regeneracje.
MK IV TDI AJM 115KM
Pomóżcie mam taki problem aku ma około pół roku jak przyszły teraz mrozy to auto cięzko odpala, tzn kręci jakby aku był słaby, jakby rozrusznik nie dawał rady ukręcić silnikiem, odpalam auto zakręci i staje na dosłownie może 0.2 dzięsiąte sekundy i dalej tak powoli kręci, poprostu kręci jak maluchy kręciły z rozładowanym aku, na ciepłym też ciężko pali i czasami też tak staje, a jak temp. między 0 a 90 stopni pali idealnie. Może to być rozrusznik??? jeśli tak jutro go wykecał i zawioze gdzieś na regeneracje.
MK IV TDI AJM 115KM
- Pretorianin
- sknera z SDI
- Posty: 93
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 22:15
- Lokalizacja: Poznań
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Dzisiaj rano niestety już nie odpaliłem
Do pracy udałem się rowerem...
Po przyjeździe do domu akumulator bezzwłocznie podpiąłem pod prostownik.
Po naładowaniu go, dwukrotnie podgrzałem świece i silnik odpalił
Przy odpalaniu migająca kontrolka ciśnienia oleju i trzykrotny ostrzegawczy sygnał dźwiękowy...
Do pracy udałem się rowerem...
Po przyjeździe do domu akumulator bezzwłocznie podpiąłem pod prostownik.
Po naładowaniu go, dwukrotnie podgrzałem świece i silnik odpalił
Przy odpalaniu migająca kontrolka ciśnienia oleju i trzykrotny ostrzegawczy sygnał dźwiękowy...
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Skorygował bym kąt wtrysku, żeby wynosił w granicach 49-55, a raczej bliżej 55.
Wchodzisz w silnik, 08-basik stilling, grupa 000, jak na fotce, druga rubryka to kąt wtrysku lub lekko nad niebieską linię
http://img120.imageshack.us/img120/6151 ... zedtc1.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
Wchodzisz w silnik, 08-basik stilling, grupa 000, jak na fotce, druga rubryka to kąt wtrysku lub lekko nad niebieską linię
http://img120.imageshack.us/img120/6151 ... zedtc1.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości