td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: arwam » ndz sty 29, 2012 23:26

bo tam jest podmieniona głowiczka. po nr'ach jak byk wychodzi pompa 11mm.
a po drugie jak Ci przerywał na nurnikach z golfa, i śmierdziało nie spalonym paliwem na wysokich obrotach to rzeba było podbić nieco ciśnienie paliwa w pompie.



Awatar użytkownika
bartek330
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: pn mar 30, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdynia

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: bartek330 » pn sty 30, 2012 00:09

Aha czyli mam składać to na nurnikach z golfa z zaworkami. Lepsze będą z SB czy JR bo różnią się grubością podkładek. Ciśnienie w pompie na ile ustawić, czy po prostu mam zwiększać aż będzie dobrze. Niespalone paliwo czuć było nawet na wolnych obrotach.

Spróbuje sobie zrobić przyrząd do pomiaru ciśnienia taki jak pokazał marcinas1983. Na dniach będę dalej kombinować, teraz przynajmniej wiem za co się dalej zabrać.


[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: Michał_1977 » pn sty 30, 2012 07:05

bartek330 pisze:Na nurnikach z golfa jest jeszcze gorzej niż na tych przelotowych z transita.
Zgadzam się z tym zupełnie.
bartek330 pisze:Aha czyli mam składać to na nurnikach z golfa z zaworkami.
Myślę,że najpierw powinieneś przeczytać ten temat :chytry:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=352228" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: arwam » pn sty 30, 2012 11:56

ja miałem na golfowskich z pompy od 1.9TD i nie narzekałem.



Awatar użytkownika
bartek330
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: pn mar 30, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdynia

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: bartek330 » pn sty 30, 2012 14:55

Dzięki Michał_1977 temat nurników trochę się rozjaśnił. Ewentualnie jakbym dorwał te z TDI to może na nich było by coś lepiej. Na razie założę te przelotowe z Transita.
Wtryskiwacze większego znaczenia nie mają ale i tak 2 miesiące temu założyłem nowe.

Teraz jeszcze kwestia tego ciśnienia wewnętrznego pompy. Wbiję delikatnie zaworek i zobaczę czy będzie poprawa.


[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości