MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
Mam nieszczelność przy górnym korku spustowym obwodu chłodzenia i ucieka mi kropla po kropli płyn chłodniczy.
Na początku myślałem, że się sączy wokół czujnika wkręconego w chłodnice (na zdjęciu oklejony zieloną taśmą).
Czy wiecie jak to naprawić i od czego zacząć ?
Czy ten korek można całkiem wykręcić i czy wyleje się wtedy z niego płyn ?
Czy pod tym korkiem jest jakaś uszczelka (oring), który można wymienić ?
Czy można dokupić sam korek czy trzeba wymienić cały krociec ?
Tak to wygląda:
Na początku myślałem, że się sączy wokół czujnika wkręconego w chłodnice (na zdjęciu oklejony zieloną taśmą).
Czy wiecie jak to naprawić i od czego zacząć ?
Czy ten korek można całkiem wykręcić i czy wyleje się wtedy z niego płyn ?
Czy pod tym korkiem jest jakaś uszczelka (oring), który można wymienić ?
Czy można dokupić sam korek czy trzeba wymienić cały krociec ?
Tak to wygląda:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
A czemu korek spustowy jest zainstalowany u Ciebie na górnym króćcu chłodnicy a nie na dolnym
Osobiście wątpię, aby ten element był możliwy do naprawienia. Więc raczej pozostanie wymiana całego elementu, wypięcie szybko złączki i zdjęcie opaski zaciskowej z węża. Płynu na pewno się trochę wyleje, pozostaje uzupełnić.
Osobiście wątpię, aby ten element był możliwy do naprawienia. Więc raczej pozostanie wymiana całego elementu, wypięcie szybko złączki i zdjęcie opaski zaciskowej z węża. Płynu na pewno się trochę wyleje, pozostaje uzupełnić.
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
Mam na górnym i na dolnym
Sam się zastanawiałem po co na górze, może do odpowietrzenia ?
Sam się zastanawiałem po co na górze, może do odpowietrzenia ?
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
Nasi tam byli Kup samo kolanko bez króćca do spuszczania wody i będzie git.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
gelek82 pisze:Mam na górnym i na dolnym
I to chyba tyle w temacie, oryginalnie jest jeden korek spustowy na dolnym króćcu chłodnicy zamontowany, widać ktoś z braku kolanka zastosował element z korkiem spustowym.Baryla pisze:Nasi tam byli Kup samo kolanko bez króćca do spuszczania wody i będzie git.
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
Heh, to by się zgadzało, że powinno być samo kolanko bo z tym korkiem wystającym to się źle akumulator wyciąga i wkłada w takie mrozy
Dzięki za info, pozdrawiam.
Dzięki za info, pozdrawiam.
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
bo akumulator powinien być taki że wyjmuje się go tylko po to żeby wymienić na nowy czyli co 2-3lata
MK4 1.9 TDI cieknie korek spustowy kroćca płynu chłodniczego
a po co wymieniać co 2-3 lata ? jak można dłużej na nim pojeździć
ja wyciągam jak jest -20, wtedy wkładam ciepły do auta, rozrusznik lepiej kręci i auto bez problemu odpala za pierwszym obrotem
wracając do tematu, wymieniłem złączke, czas 15 minut, koszt nowej 19 zł w intercarsie
ja wyciągam jak jest -20, wtedy wkładam ciepły do auta, rozrusznik lepiej kręci i auto bez problemu odpala za pierwszym obrotem
wracając do tematu, wymieniłem złączke, czas 15 minut, koszt nowej 19 zł w intercarsie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości